יחסי ציבורמאמרים

מענה אנושי לעסקים והמשכיות עסקית

אם ישנו כלי שיווקי יעיל מיוחד בתחום של המשכיות עסקית – זהו שירות מענה אנושי לעסקים. דווקא בזמן משבר, אנו חייבים להיות בקשר מתמיד עם לקוחותינו, 24 שעות ביממה. להבין את הצרכים המיוחדים, לספק פתרונות הולמים ואף להתאים את עצמנו למציאות החדשה.

צילום: FREEPIK

מענה אנושי לעסקים מאפשר ללקוחות ליצור קשר עם העסק 24 שעות ביממה, ולקבל את המענה ההולם.

טכנולוגיה פורצת דרך

שירות מענה אנושי הוא כבר ממש לא רק “שירות הודעות”, אלא מערכת טכנולוגית שלמה שעובדת עבורך 24 שעות ביממה. מענה לשיחות בכל שעה, השארת הודעה, שימור לקוחות, ניצול הזדמנויות מכירה, תסריטי שיחה מותאמים מראש, אסמס לכל שיחה, ניהול יומן וירטואלי, צ’אט אנושי ומערכת לניהול לידים. ברגע שמתאימים את הגדרות המערכת לצרכי העסק, מקבלים “שחקן חיזוק” משמעותי ביותר לעסק, הן בתחום השירות והן בתחום המכירות.

חיסכון בעלויות בזמן משבר

בזמן משבר אנו נדרשים לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר, תוך חיסכון מקסימלי בעלויות. שירות מענה אנושי הינו חסכוני במיוחד, שכן התשלום מתבצע אך ורק לפי נפח השימוש. מעבר לכך, השירות חוסך בד”כ עלויות שכר (למזכירה), הכשרת עובדים, עלויות משרד, ארנונה, חשבונות וכו’. במקום להחזיר מזכירה או משרד, ישנו מוקד שזמין עבור לקוחותיך 24 שעות ביממה, ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. לכן דווקא בזמן משבר, חברות רבות מבינות שעליהן לעבוד עם מוקד שירות חיצוני שהינו יעיל וחסכוני.

עם השירות שלנו תוכל להתרכז נטו בניהול

השירות חוסך לך התעסקות יומיומית עם לקוחות, מענה ללקוחות פוטנציאליים, מכירות, שימור ועוד. במקום להשקיע את האנרגיה שלך בתפעול שוטף של העסק, תוכל לפנות זמן לניהול המשאבים השונים ואף לגבש אסטרטגיה מנצחת לתקופה הנוכחית. תן לטכנולוגיה שלנו לתמוך בעסק שלך, ללא עלויות מיותרות וללא אותיות קטנות. שירות מענה אנושי לעסקים משפר את התפוקה בעבודה, ואף מאפשר לכל בעל עסק יותר גמישות בניהול שגרת העסקים.

מוקדנים שמתמחים בשירות/מכירה

תאר לעצמך שישנו איש שירות אשר עבר הסמכות מקצועיות בתחום השירות, ועובד במתן שירות לקוחות 8 שעות מדי יום. רמת השירות מרקיעה שחקים ושביעות הרצון של הלקוחות בשמיים. צוות מוקדנים מקצועי ומיומן יספק שירות לקוחות מיטבי לכל לקוחותיך, 24 שעות ביממה. באופן דומה, צוות המוכרנים שלנו (מכירות לפי תסריטי שיחה מותאמים ללקוח) ידע להציע ללקוחותיך מגוון מוצרים ושירותים למכירה. לא תאמין עד כמה המוקדנים מיומנים ויעילים בתחום המכירות.

לנצל את המשבר לשידרוג העסק

כל משבר הינו הזדמנויות. פעמים רבות, משברים מספקים הזדמנויות עסקיות לא מבוטלות. פתאום ניתן להציע שירותים חדשים ללקוחות, ניתן לעדכן מחירים, לגיטימי לחסוך בהוצאות וללקוחות יש צרכים חדשים. שימוש נכון בשירותיו של שירות מענה אנושי לעסקים, יכול לחולל מהפכה של ממש בעסק שלך. חיסכון מיידי בהוצאות שכר ומשרד, לצד ייעול הטיפול בפניות השונות לאורך היום. יש להדגיש כי המוקדנים שלנו עונים לשיחות השירות בהתאם לתסריטי שיחה המותאמים באופן ספציפי לעסק שלך. בצורה כזו תוכל לשלוט על המסרים שיועברו ללקוחות ואף להיות בטוח שהם מקבלים את השירות הטוב ביותר.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.