יחסי ציבורמאמרים

מערכות שיווק אוטומטיות

הכנסה פסיבית היא החלום הוורוד של כל יזם, אך לצערנו מרבית היזמים לא מגיעים לשם כל כך מהר. אלו שכן מגיעים לשם הם אלו שנבונים דיו למנף טכנולוגיה ולהאציל סמכויות.

שיווק אוטומטי. unicell.co.il

בעצם שני הנושאים הנ”ל מקבילים זה לזה, שכן כיום מה שהטכנולוגיה מאפשרת לנו לעשות זה אוטומציה מתקדמת של פעולות שהיינו עושים בעבר באופן ידני, תוך שיפור מתמיד בתהליך. במילים אחרות, אנחנו יכולים להאציל סמכויות למערכת אוטומטית במקום לבן אדם, והיא תהיה העובד המושלם.

עם מערכות שיווק אוטומטיות, אתם ממנפים את הטכנולוגיה המודרנית הזמינה לעסקים ואנשים פרטיים כאחד, בכדי לשפר ולייעל עד כדי המקסימום את הפעילות העסקית שלכם, ולהגיע לכמה שיותר לקוחות, ישירות לסלולרי, בקלות, ללא כל מאמץ, דרך הודעות SMS.

היתרונות של מערכות שיווק אוטומטיות

  • פעילות שאינה תלויה באיש – “שגר ושכח” מכירים? אתם מייצרים הודעה, שתיים או שלוש (או כמה שתרצו), לפי מנגנון השיווק האפקטיבי ביותר שלכם (שזה משהו שנלמד דרך המערכת עצמה והולך ומשתפר עם הזמן!), ולוחצים על הפעל. וזהו. מהרגע, הפעילות מתרחשת מעצמה עם כל מספר חדש שנכנס למערכת.
  • אתם יכולים לכוון פרמטרים למקסימום הצלחה – יש לכם עסק למשלוחי מזון? המערכת תשלח הודעות SMS בשעה שלקראת ארוחת הצהריים, כך שהלקוחות שלכם בדיוק מתחילים להרגיש רעבים, והנה הגיע אליהם הפיתרון. כך גם בכל עסק.
  • למידה של הלקוח – ככל הנראה היתרון הגדול ביותר של מערכות שיווק אוטומטיות, יכולות הלמידה של הלקוח, כלומר של תגובת הלקוחות לכל פעולה ופעולה שהתבצעה במערכת, מאפשרת לכם לקבל דוחות מפורטים מהם ניתן להסיר מסקנות לגבי שיפור מתמיד במערך השיווק שלכם. בואו נתעכב על זה רגע –

שיפור מערך השיווק:

שליחת הודעות SMS ללקוח מאפשרת לכם לראות, לדוגמא, כמות תגובות ביחס לכמות הודעות, בזמן נתון. אולי תגלו אחרי חודש או חודשיים שכאשר שלחתם את ההודעה שלכם בבוקר נכנסו 40% יותר לקוחות מאשר אם שלחתם את ההודעה אחה”צ, או להפך. יכול להיות שתגלו שכאשר אתם שולחים הודעה בנוסח א’ יש הרבה יותר תגובות מאשר הודעה שנשלחה בנוסח ב’.

הלמידה הזו של תגובת הלקוחות וההשפעה על הפעילות העסקית מאפשרת לכם עם הזמן למקסם את מאמצי השיווק שלכם, ובעצם להוציא הרבה פחות כסף ולקבל הרבה יותר הכנסות, שזה מה שכל העסקים הגדולים והמצליחים בעצם עושים במהלכי השיווק שלהם.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.