יחסי ציבורמאמרים

מקרן אופטומה HD29H: “להביא את הקולנוע לתוך הבית” האם שווה?

עם מקרן אופטומה HD29H אתם תרגישו חוויה שאף מקרן אחר בעולם לא יכול להציע לכם. התנסו בכל רגע במשחקי ספורט חיים, סרטים חדשים ותרגישו כאילו אתם עצמכם נמצאים כחלק מהתפאורה.

צילום: מרכז הסאונד

דגם HD29H נוח וקל להתקנה, מקרן קומפקטי. למה כל כך משתלם לכם לרכוש את המקרן הזה?

על דגם HD29H

דגם זה הוא בעל רמקול משולב המספק צליל עוצמתי, שתי כניסות HDMI המאפשרות חיבור למספר מכשירים כמו קונסולות משחקים, מסכי טלוויזיה, תיבות set-top ועוד. במשקל של פחות מ 2.5 ק”ג, המקרן הופך לנייד יותר ממה שחשבתם. תוכלו לקחת אותו לביתו של חבר עם תיק הנשיאה האופציונלי אם תרצו לראות משחק יחד, מרתון סדרות ועוד. מה שעוד מקל על הניידות שלו הוא עצם העובדה שהמקרן מאוד קל להתקנה! ואם אתם חושבים על ללכת ממקום למקום עם דגם זה, אבל חוששים שהתאורה לא תהיה טובה, אל חשש,  מקרן זה הוא בעל בהירות גבוהה המותאמת גם לסביבות מאורות כך שגם אם האורות דולקים, תוכלו להנות מהקרנה ברורה ומתמונה חדה.

בהירות

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק כאשר בוחרים מקרן הוא עוצמת ההארה של המכשיר, או במונח המקצועי – Ansi Lumens. רוב המקרנים הביתיים יהיו בעלי 2,000 עד 2,500 אנסי לומנס. עוצמת ההארה המספיקה בהחלט לחדר שאינו מואר. אך דגם HD29H מציע לנו 3,400 אנסי לומנס עוצמתיים שיכולים להקרין תמונה ברורה גם בחצר הבית בשעות היום. לרוב, עוצמת הארה גבוהה כל כך קיימת רק במקרנים תעשייתיים המשמשים למופעי חוץ. אז מצד אחר יש לנו עוצמת הארה גבוהה, ומצד שני מקרן זה מאוד נייד – תוכלו להנות ממנו בכל מקום בו תבחרו!

גודל הקרנה

גודל ההקרנה במקרנים הוא די גמיש, אבל הבעיה מתחילה כאשר איכות ההקרנה יורדת בהגדלת המסך. בזכות הניגודיות הגבוהה של דגם זה ובזכות הרזולוציה הגבוהה, גם כאשר תהיו על גודל ההקרנה המקסימלי של דגם זה, עדיין תהנו מתמונה ברורה וחדה לפרטי פרטים. גודל ההקרנה של מקרן זה יכול להגיע עד 300 אינץ! בהחלט מסך עצום, אבל זכרו להתאים את מסך ההקרנה גם מבחינת גודל, אבל יותר חשוב מבחינת איכות. עבור מקרן זה מומלץ להשתמש רק במסך הקרנה חשמלי מכל סוג שהוא: HD, קבוע, מתוח וחשמלי רגיל.

מפרט טכני

  • דגם: HD29H
  • טכנולוגיה: DLP
  • רזולוציה טבעית: 1920X1080 FULL HD
  • עוצמת הארה:  3400 ANSI LUMENS
  • ניגודיות: 1:50,000
  • גלגל מנורה: 6 צבעים
  • תומך HD: יש
  • כניסת HD: יש
  • תומך 4K: יש
  • הקרנה ב-D3: יש
  • גודל מסך: 30 עד 300 אינץ’
  • יחס מימדים: 16:9 או 3:4
  • חיי מנורה: 15,000 שעות
  • רמקול מובנה: יש
  • משקל: 2.5 ק”ג
  • כניסות: VGA+S. VIDEO+RCA. HDMI
  • מחיר: 5,890 ש”ח

צבע

דגם זה מתהדר בטכנולוגיית HDR המעניקה צבע מדהים, היא מספקת רבייה צבעונית מדויקת לחובבי הסרטים. בנוסף, דגם זה תומך גם ב 120Hz עבור קלט נמוך של 8.4ms – מושלם למשחקים המסתמכים על תגובות מהירות. מקרן זה נחשב למקרן בייתי המסוגל לשחזר את מכלול הצבעים Rec.709, תקן HDTV הבינלאומי. בדרך כלל רק מקרנים תעשייתיים יכולים להגיע לרמה כזאת. מה זה אומר? מקרן זה יכול לשחזר באופן זהה את הצבע הקולנועי אליו התכוון הבמאי. בדרך כלל אם תראו סרט קולנוע בבית, האיכות גבוהה ככל שתהיה, אינה זהה למה שקרה בפועל על הסט. דרך מקרן זה הצבעים יהיו יותר רווים ומתאימים להווי של הסרט. בנוסף, בזכות זה שהמקרן תואם HDR, תוכלו לראות כל פרט ופרט על המסך, החפצים ייראו מוצקים יותר ודומים יותר למה שהם אמורים להיות בפועל – ממש כמו להביט דרך חלון. מקרן זה מיועד לעשירון העליון, הוא משלב בהירות גבוהה וצבעים עזים לחזות חיים תוססת ואמיתית. המקרן אידיאלי לצפייה בתוכניות טלוויזיה, ספורט, סרטים או משחק עם כל המשפחה לאורך כל שעות היום.

טכנולוגיה שחורה דינמית

תכונה זו מעניקה עומק רב יותר לתמונה שלך על ידי התאמת חלקה של פלט המנורה, בהתבסס על מידע הבהירות של כל מסגרת – כך נוצר יחס ניגודיות מדהים. סצינות בהירות ייראו לכם פריכות וצלולות, ואילו סצינות כהות יהיו מפורטות עם שחוקים עמוקים יותר ופרטי אור וצל יוצאי דופן. בקיצור, מכירים את זה שיש סצנה חשוכה, ואתם כמעט ולא רואים כלום? עם המקרן הזה תוכלו לראות כל פרט ופרט בסצנה ממש כמו שצילמו אותה.

כניסות HDMI כפולות

צילום: מרכז הסאונד

שחק במשחקי קונסולה, הזרם סרטונים ושתף תמונות על המסך הגדול בבית שלך. עם כניסות HDMI כפולות, אתה יכול להתחבר בקלות למסוף המשחקים שלך, למחשב הנייד, לנגן Blu Ray או לכל זרם מדיה באמצעות כבל יחיד. אתה יכול אפילו להפוך למקרן חכם על ידי חיבור דונגל HDMI כמו Apple TV, Amazon Fire TV, Google Chromecast וכו’…

צילום: מרכז הסאונד

גם לתחום המקצועי

גם ל”ענף המקצועי” אשר עוסק בשירותי הקרנות או בשביל עסקים העוסקים בשירותי השכרת מקרן לכל מטרה, מקרן זה הוא פתרון למי שרוצה מקרן ברמה גבוהה במיוחד…

חברת אופטומה מסכמת

מקרן אופטומה HD29H אמנם מוגדר שהוא מתאים לעשירון העליון, אבל כל מי שרוצה יכול לרכוש אותו. יש לשים לב שאתם עומדים מבחינת התקציב, שלא מסתכם רק במקרן עצמו, אלא גם באביזרים הנלווים. ומצד שני, יש לקחת בחשבון שיש לנו חלל מספיק גדול, או מקומות כאלה ואחרים שיכולים לסייע לשימוש במקרן ולא לגרוע ממנו. מקרן זה נחשב למבין המקרנים הנמכרים ביותר על אף היותו מיועד לעשירון העליון. המקרן מאוד עמיד, והבלאי שלו מאוד נמוך. רכשו את המקרן מחנות מקצועית, ובחן את המוצר בעצמך במעמד הקנייה.

ניתן להשיג אצל היבואן הרשמי: מרכז הסאונד – יבואני מקרנים וציוד הקרנה.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.