יחסי ציבורמאמרים

מקרני קול מומלצים לשנת 2021

מקרני הקול הפכו בשנים האחרונות לפריט חובה בעולם הסאונד, ומדי שנה יוצאים אל השוק מוצרים חדשים המפגינים איכויות שמע יוצאות דופן ומגוון אפשרויות מתקדמות.

צילום: FREEPIK

שנת 2021 אינה יוצאת דופן מבחינה זו ולמי שרוצה להתחדש עם סאונד בר מצוין לביתו כדאי להמשיך ולקרוא את ההמלצות הבאות.

כמה מילים על מקרני קול

אם זו הפעם הראשונה שאתם מתעניינים במקרני קול רק נסביר את העיקרון. מדובר במכשירים הקולטים אודיו שמגיע ממכשור מגוון ומקרין אותו אל החלל. הם קולטים באופן אלחוטי על ידי חיבור בבלוטוס למחשב, לטבלט ונייד, כאשר הרכיבים שבתוך המקרן המאורך מקרינים את האודיו דרך האקוסטית המתקדמת ביותר. באופן כללי, למקרני קול המכונים גם סאונד ברים יש איכות שמע מעולה, אך כמובן שישנם הבדלים בין המכשירים מבחינה זו, כמו גם מבחינת אפשרויות התפעול, העיצוב, נוחות השימוש וכמובן גם המחיר שנע בין מאות לאלפי שקלים. עוד יש לציין כי ניתן ליצור עם מקרן קול סראונד על ידי רכישת סט רמקולים. בשורות הבאות נביא שתי דוגמאות עבור סאונדברים מומלצים ל- 2021.

מקרן קול עם סאב אלחוטי של Denon

המוצג היפני הוותיק מציע בין היתר את  DHT-S416, מקרן קול מתקדם עם טכנולוגיות מעולות. בין היתר, הוא מגיע עם קישוריות מובנית ועם Chromecast מובנה להזרמת תכנים על גבי וייפיי דרך שרתי מוזיקה מועדפים. הוא כולל את טכנולוגיית Denon Dialogue Enhancer להנאה משיחות מדויקות במהלך צפייה בסדרות וסרטים, ויש לו 3 מצב שמע מתקדמים – לילה, מוזיקה וסרט, ושילוב של מצב Pure לעיבוד גלי קול וסינון רעשים. כל זאת במכשיר בעל סאונד מעולה עם הדמיית Dolby Digital 5.1 וסאב אלחוטי, עיצוב דק מינימליסטי ואפשרות לתלות על הקיר.

מקרן קול Klipsch Cinema 600

זהו מקרן קול 3.1 אמיתי בעל מערכת סנטר לאיכות שמע ודיבור מצוינת, וכן טוויטרים בצורת שופר ייחודית לקבל אמיתיים ומדויקים כמו בקולנוע. כאמור, ניתן ליצור עם מקרן קול סראונד על ידי הוספת זוג רמקולים אחוריים. הוא מגיע עם סאבוופר 10″ אלחוטי מצומד למקרן (הגדול  ביותר בקטגוריית המחיר), יש לו תמיכה ב- HDMI-ARC המאפשרת שליטה באמצעות שלטי טלוויזיה רלוונטיים, ואף יש לו שלט עם חיישו תזוזה לשליטה מלאה המדליק נורות לד של כפתורים בעת השימוש. מעבר לכך, יש לו טכנולוגיית קידוד אודיו מובנית מבית דולבי, באמצעותה מעובד הסאונד באופן אופטימאלי ובלי מאמץ במצבי סראונד ושמע מתקדמים.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.