יחסי ציבורמאמרים

נמאס לכם לחפש סדרות באינטרנט? לכו על סלקום TV

סלקום TV
סלקום TV
מפתח: Cellcom Israel LTD
מחיר: To be announced
[app 642315912]

אנו נמצאים בתקופת האינטרנט. תקופה יפה שבה אפשר להשיג כל מידע, לתקשר עם קרובי משפחה מעבר לאוקיינוס בלחיצת כפתור וכמובן לחפש סדרות טובות במגוון אתרים.

החבילות של סלקום TV הן הזולות ביותר בארץ.

מצד שני, החיפוש אחר סדרות באינטרנט והצפייה בהן אינם נוחים תמיד, ולכן ישנם אנשים שעדיין מעדיפים את נוחות הצפייה שמציעה הטלוויזיה. כדי לספק את מיטב איכות הצפייה, סלקום TV נכנסת לתמונה ומעניקה את כל הכלים הדרושים לחוויית הצפייה הטובה ביותר.

צפייה בסדרות באינטרנט לעומת צפייה בטלוויזיה:

על מנת לקבל את מחירי התקשורת המומלצים ביותר ולהיות מעודכנים בכל רגע – כדאי לבצע השוואת חבילות תקשורת, מה שיכול להוזיל משמעותית את המחיר שאתם משלמים מדי חודש ובכך לחסוך מאות ואלפי ₪ בשנה! באופן כללי, השוואת מחירים היא תמיד החלטה צרכנית נבונה.

צפייה בסדרות בטלוויזיה משתלמת לא פעם יותר מהצפייה בסדרות במחשב. ראשית, איכות הצפייה במחשב אינה טובה תמיד, ולפעמים נאלצים הצופים לאמץ את עיניהם כדי לתפוס אפיזודות ויזואליות המרצדות על המסך. שנית, מכיוון שפעמים רבות מדובר בצפייה ישירה דרך אתר האינטרנט, הפרק בסדרה יכול “להיתקע” מה שיגרום לצופה להתייאש מהצפייה ולחפש אתר אחר. שלישית, ישנם גולשים שאוהבים להוריד סדרות טלוויזיה, פעולה שעלולה להביא עמה וירוסים הפוגעים במחשב ללא ידיעת המשתמשים. ולבסוף, מסך המחשב הוא על פי רוב קטן ולא תמיד נוח לצפייה. בניגוד לכל אלה, סלקום TV מספקת איכות צפייה טובה, הסדרות המוקרנות בה אינן “נתקעות” והן מוקרנות על מסך גדול, כך שאפשר להזמין את כל החבר’ה לפופקורן וסרט טוב.

מדוע לבחור בסלקום TV:

לסלקום TV יתרונות רבים המעניקים לצופה את מיטב חוויית הצפייה:

  • מחירים – החבילות של סלקום TV הן הזולות ביותר בארץ, במחירים של 99 שקלים לחודש או 149 שקלים לחודש, למשל. הכול תלוי בסוג החבילה.
  • אפליקציה – גם כשאתם רחוקים מהטלוויזיה, תוכלו להמשיך ולצפות בסדרה האהובה עליכם באמצעות אפליקציית סלקום TV. כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את האפליקציה, להתחבר אליה, לחבר אוזניות למכשיר ולצפות בסדרה באוטובוס או ברכבת, בדרך לעבודה.
  • מתקינים לבד – את הממיר של סלקום TV ניתן להתקין באופן עצמאי בזכות סרטון הדרכה של סלקום שאפשר למצוא באתר.
  • מגוון ערוצים – סלקום TV מציעה מגוון רחב של ערוצים עבור לקוחות מכל הגילאים במטרה לקלוע להעדפות של כולם. בדרך זו, יוכלו הילדים ליהנות מסדרות מצוירות המוקרנות הילדים והמבוגרים יוכלו לצפות בערוץ הספורט או בערוצי חדשות כדי להתעדכן בכל מה שקורה בעולם.
  • ספריית VOD – הספרייה של סלקום TV כוללת מגוון סדרות וסרטים, והיא מתעדכנת כל העת. משום כך תמיד תוכלו לקבל עדכונים על סדרות חדשות שיצאו לאחרונה.

כתבה פרסומית

[appimg 642315912]
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.