יחסי ציבורמאמרים

סוגי המקרנים של epson ולמה כדאי לרכוש אחד בקרוב

חברת Epson נחשבת למובילה בכל הקשור למקרנים המשמשים לצרכים ביתיים, משרדיים ועסקיים מגוונים. במקרנים שלה משתמשים בין היתר מרצים בסדנאות, בתי ספר, אנשי שיווק וכדומה, וכן אנשים פרטיים שרוצים לשדרג בכמה רמות את חוויית הצפייה הביתית שלהם.

צילום: FreePik

עקב עליית המחירים הצפויה ברחבי העולם וגם בישראל בתקופה הקרובה כדאי מאוד לרכוש מקרן של אפסון בקרוב, ולהבטיח מחיר משתלם יותר ממה שניתן יהיה להשיג בעתיד. בשורות הבאות נביא סקירה של כמה סוגי מקרנים של המותג.

מספר סוגי מקרנים לדוגמא

המקרנים של Epson נבדלים זה מזה בתכונותיהם, לרבות ברמת ההארה, יכולת הזרמת התכנים ממקורות שונים, משך חיים המנורה, גודל תצוגה, מידת הניידות, רמת ההארה, איכות התמונה ועוד. לכן, לפני שאתם קונים מקרן של החברה חשוב מאוד לקרוא את תכונותיו ולהתאים אותן אל הצרכים שלכם, עדיף תוך ייעוץ מקצועי עם גורם המתמחה בתחום.

  1. דוגמא ראשונה למקרן מצוין של החברה הוא Epson EH-TW9400 שיש לו אורך חיי מנורה 5,000 שעות במצב חיסכון, כאשר עם אותה מנורה תוכלו לצפות בסרט אחד ליום למשך 7 שנים ללא החלפה. בנוסף, כל המערכת האופטית של ממונעת לגמרי לרבות הזום, המיקוד והיסט העדשה, דבר המקנה איכות ראיה מקסימלית במצבים שונים ועל גבי מסך גדול במיוחד של שלוש מאות אינטש. בנוסף, המקרן מגיע עם טכנולוגיית הזזת פיקסלים מתקדמת ושיפור של הרזולוציה, ועוד מגוון תכונות המשפיעות לטובה על ביצועי התמונה, כולל עיבוד והקרנה של תכני K4, עיבוד צבע, ניגודיות, HDR 10 וכדומה.
  2. למי שמחפש מקרן קטן במיוחד לצרכי ניוד או סטייל כדאי להכיר את המקרן הקומפקטי Epson EF-100. מדובר במקרן הלייזר הכי קטן שיש כיום בשוק שאפשר להגדיל איתו תכני צפייה בכל כיוון בגודל של 150 אינטש על תקרה או קיר. למקרן יש משך חיים ארוך מאוד כך שתוכלו לצפות איתו בתכנים למשך עשר שנים. אפשר גם להגדיר איתו מאוד בקלות תכנים ולהזרים אותם דרך חיבור של מגוון התקנים לחלק האחורי ביציאת HDMI. במקרן הזה אפשר להשתמש אפילו בתנאי אור יום רגיל מבלי שתצטרכו לכבות אורות, לסגור את החלונות או להשתמש במסך.
  3. לבסוף, נציין את מקרן Epson EH-TW7400 שמעניק חוויית צפייה נהדרת ואיכותית למערכת קולנוע ביתית. למקרן יש משפר K4 ותמיכה ב- Full HD, HDR,‏ UHD BD, ואתם נהנים צפייה חלקה ומהירה באקשן. למעשה, תקבלו איתו איכות תמונה יוצאת דופן לקולנוע הביתי, וכל זאת במחיר סביר מאוד.
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.