iPhone 6SiPhone 6S Plusחדשות אפלסקירת אביזרים

סקירה: האייפונים החדשים בארץ (6S & 6S Plus)

בשבוע שעבר נחתו מכשירי הדגל החדשים של אפל בארץ באופן רשמי, האייפון 6 אס והאייפון 6 אס פלוס, וחנות iStore היו גם הפעם הראשונים להביא אותו, אנחנו כמובן דאגנו לשים עליו יד, כהרגלנו – אך לפני שנתחיל אני רוצה להודות בשם צוות האתר על היחס הנהדר והשירות המדהים והאישי שקיבלנו מ-iStore!

12112275_691334630967637_3560686372214798096_n
עמרי סתת קומבור והאייפון 6S, דגם ה-Rose Gold.


שלחנו את צוות הכתבים שלנו עמית גרנט ועמרי סתת קומבור אל חנות iStore הממוקמת ברחוב דיזנגוף 135 שבתל אביב, השניים חזרו עם פרטים – ואיך לא? תמונות וסרטונים.

הגלריה המלאה נמצאת כאן, בעמוד הפייסבוק של האתר.

בנוסף, השניים דאגו גם לסרטון סקירה בלעדי:

https://www.youtube.com/watch?v=Dg2Sb7NT_Wg


מבט חטוף על האייפון 6S, המידע מהאתר של iStore:

  • עיצוב פורץ דרך. אפילו יותר מבעבר: ה-iPhone 6s וה-iPhone 6s Plus לוקחים את כל הדברים שעשו את הדור הקודם של ה-iPhone כל כך מוצלח ומעלים אותם לרמה חדשה. עם סדרת ה-7000 של האלומיניום זוהי המתכת החזקה ביותר בה השתמשו מעולם ל-iPhone. בשני הדגמים תמצאו תצוגת רטינה HD עם כיסוי הזכוכית החזק ביותר שבוצע בו שימוש אי פעם לסמארטפון ועכשיו גם בעיצוב אלגנטי בצבע זהב אדום.
  • A9 – השבב המתקדם ביותר אי פעם לסמראטפון: שבב ה-A9 מביא עמו רמה חדשה של ביצועים ויעילות למכשירי ה-iPhone 6s וה-iPhone 6s Plus. לא רק חווית שימוש מהירה יותר אלא גם טובה יותר. שבב ה-A9 הינו בעל יכולות של קונסולת משחקים- עם ביצועים גרפיים שהופכים את המשחקים ושאר האפליקציות לעשירים ומרשימים יותר.
  • M9 – תוכנן ליעילות: חיישן התנועה ה-M9, הוטמע ישירות בתוך שבב ה-A9 כך שתוכלו לעשות יותר, למשך זמן רב ועדיין להנות מביצועים מצויינים תוך שמירה על חיי הסוללה. ה-M9 מחובר למד התאוצה, למצפן, לג׳ירוסקופ ולברמוטר וכך תהנו מטווח רחב של מעקב אחרי ביצועי התנועה שלכם.עם ה-iPhone 6s וה-iPhone 6s Plus תוכלו למדוד את ביצועי הריצה או ההליכה שלכם נוסף על הצעדים, המרחק ושינויי הגובה. שבב ה-M9 המובנה עובד בצורה כה יעילה ואינטלגנטית כך ש-Siri פעילה כל הזמן ומחכה להוראות הקוליות שלכם ומעתה תוכלו לומר Hey Siri בכל זמן שתהיו ליד ה-iPhone שלכם.
  • הסטנדרט החדש בצילום בטלפון: ה-iPhone 6s וה-iPhone 6s Plus מביאים איתם את הדור הבא של המצלמות. עם מעבד התמונה של Apple יחד עם המערכת ההפעלה iOS 9 תהנו מהפחתת רעש מרחבית כמו גם מטכנולוגית מיפוי טונים בדור השלישי. חיישן ה-12 מגה פיקסל החדש מתשמש בטכנולוגיית פיקסלים מתקדמת כך שכל פיקסל בחיישן הונדס מחדש על מנת למנוע ״זליגה״ בית הפיקסלים התחתונים ועם טכנוליגיית המיפוי ה-iPhone יקלוט הרבה יותר פיקסלים וכך תהנו מתמונה חדה ונקייה מרעשים יותר מאי פעם עם צבעים אמיתיים. ב-iPhone 6 Plus טכנולוגיית ייצוב תמונה אופטית בווידאו ובתמונות כך שתוכלו להנות מתמונות מעולות בתנאי תאורה נמוכים. עוד עם מצלמת FaceTime HD עם 5 מגה פיקסל והפלאש הקדמי בטכנולוגיית Retina Flash, שבב התצוגה המיוחד יאיר בעוצמה של פי 3 מעוצמת הבהירות הרגילה ויחד עם טכנולוגיית ה-True Tone, ה-Retina Flash יעניק לכם את תנאי התאורה המושלמים בכל סביבה בה תצטלמו.
  • Touch ID – אבטחה מתקדמת בקצות האצבעות שלך: ה-Touch ID נותן לכם לפתוח את הנעילה של ה-iPhone שלכם ולבצע רכישות באמצעות ה-Apple Pay והכל רק עם שימוש בטביעת האצבע שלכם.הוא משתמש באלגוריתם מתוחכמת ביותר על מנת לזהות ולאבטח את ההתאמה לטביעת האצבע שלכם ובדגם זה תמצאו חיישן Touch ID משופר שמאתר את טביעת האצבע שלכם אפילו מהר יותר מהחיישן בדור הקודם.
  • 3D Touch: בעצמאות הפיצ׳ר החדש ששולב לראשונה השנה במכשירי האייפון החדשים, ניתן ללחוץ על המסך לחיצה חזקה מהרגיל, כאשר תלחצו לחיצה חזקה יותר, מכשירכם יזהה את כוח הלחיצה ויאפשר לכם אופציות נוספות כמו פתיחת תפריטים על צלמיות יישומים, מעבר מהיר בין אפליקציות וכו׳. כאשר 3D Touch פעיל, ניתן ללחוץ על הצג תוך שימוש בדרגות לחץ שונות כדי להציג תצוגות תכנים, פעולות ותפריטי הקשרי. (את האפשרות ניתן לבטל בהגדרות – כללי – נגישות – 3D Touch).
  • iOS 9 – חוייה לא דומה לשום דבר אחר על טלפון שלא דומה לשום דבר אחר: iOS 9 היא סיבה גדולה למה לא תמצאו שום דבר דומה ל-iPhone. היא מביאה יחד ממשק אלגנטי ואינטואטיבי , פיצ׳רים עוצמתיים ואבטחה חזקה.היא תוכננה לעבוד בצורה יפה כמו שהיא נראית כך שתוכלו להנות מכל מה שאתם עושים על מכשיר שעושה הכל.

תודה רבה ל-iStore על השירות הנפלא ועל שיתוף הפעולה עם אתר בי שייר. תודה רבה לעמרי סתת קומבור ועמית גרנט, וכמובן, תודה רבה לכם.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.