יחסי ציבורמאמרים

פתרונות גינון נטענים מוצאים בסקיל ישראל

עד לא מזמן כל אדם חובב גינון היה נתקל במספר קשיים: התחזוקה הנדרשת עבור כל אחד מן הכלים המקצועיים לרבות המסור, המפוח או החרמש וכן הרעש הרב אשר לעתים היה עלול לקומם עליו את השכנים.

פתרונות גינון נטענים מוצאים בסקיל ישראל. צילום יח”צ סקיל ישראל

הטכנולוגיה הירוקה שהלכה והתפתחה בעשור האחרון, לא פסחה גם על עולמות הגינון, כאשר ניתן למצוא כיום שורה של כלי גינון חשמליים נטענים המבוססים על סוללת ליתיום לטעינה חוזרת.

מאמצי פיתוח כבירים המשיכו והגדילו את טווח העבודה אותה הסלולה מספקת, יחד עם פתרונות יצירתיים, עליהם נוכל ללמוד גם מתוך שורת הפתרונות הנפלאה שמציע מותג SKIL שפתח את אתרו גם בישראל.

חום – גורם מספר 1 לפגמי הסוללה הנטענת

חום היה ונותר אחת מן הסוגיות המורכבות והמאתגרות ביותר בתפעולם של כלי העבודה החשמליים. סוללת הליתיום הייתה סובלת מחימום יתר, דבר אשר היה מקצר את אורך חייה וכן מצריך הטענות חוזרות ונשנות בקצב מסחרר. הצוותים המקצועיים של מעבדות SKIL ישראל שקדו על פיתוחים בטכנולוגיות חדשניות אשר יאפשרו ‘להילחם’ בחימום היתר ולהגן על הסוללה ככל הניתן. כלל כלי הגינון החשמליים מבית מותג SKIL נהנים מטכנולוגיית ™Keep Cool הייחודית אשר סופגת את החום, מאפשרת אוורור רציף ובכך מגנה על הסוללה ומשמרת את יעילותה. פיתוח זה אף מוגן כפטנט ייחודי, ומיצב את סקיל כמותג עם כלי עבודה חשמליים בעלי ביצועים משופרים.

כלי גינון נוחים ופשוטים לשימוש

כלי הגינון במתכונתם הקלאסית המבוססים על דלקים, הביאו עמם לא רק מנוע בעל רעש אימתני, כי אם תחזוקה שוטפת ומשקל בלתי מבוטל. הטכנולוגיה הירוקה המבוססת על סוללה נטענת, למעשה העלימה כמעט לחלוטין את מלאכת התחזוקה, כאשר אין חובב הגינון או הגנן המקצועי נדרשים להחלפת שמנים, מילוי דלק, תיקון רכיבים פנימיים ועד לניקוי הרכיבים המכניים. למעט תחזוקת הכלי ושמירה על ניקיונו מתוך העדפה פרטית, הרי שאין המשתמש נדרש לשום משימה נוספת. לצד זאת, כלל הכלים של סקיל מתאפיינים במשקל קל באופן יחסי, וכן מעיצוב שנגזר מתוך מלאכת מחשבת למען עבודה נוחה ונעימה.

לעבודה שקטה וחרישית

הדוגמה המופתית לזיהום הרעש הנגרם מכלי הגינון המסורתיים הוא מפוח העלים. מפוחי הבנזין היוו מפגע רעש כה משמעותי, עד שנאסר להשתמש בהם באזורים ציבוריים. לעומתם, המפוחים החשמליים השקטים מותרים, וזאת על פי חוקי עזר עירוניים. כך למעשה, אדם העושה שימוש בכלי גינון חשמליים, נהנה מעבודה שקטה ושאיננה מעוררת חשש שמא שלוותם של השכנים הופרה. אתם יכולים לתחזק את גינתכם כאוות נפשכם, ליהנות מגינה מוריקה ורעננה וגם מי יודע, ייתכן ואתם מפתחים תחביב שהוא כולו שלכם.

התייעצו עם המומחים של SKIL

בכל שאלה והתייעצות בנושא כלי גינון חשמליים, בסקיל מזמינים אתכם ליצור קשר עם התמיכה המקצועית.

איש מקצוע ישמח להכווינכם אל הכלים שיענו במדויק על צורכיכם.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.