חדשות מהעולםמכשירי אפל

קונים טלפון חדש או משומש? הנה 3 פרמטרים שאתם חייבים לשים לב אליהם

אחרי שכבר עברתם על הכתבה (או שלא :-( וכדאי לעבור עליה) שתנסה לפתור את הדילמה שרובינו חווים בעת קניית מכשיר, או חדש ולא מותג-או מותג ולא חדש.

ישן מפני חדש תוציאו?
ישן מפני חדש תוציאו?

כעת אתם צריכים לשים לב ל- 3 פרמטרים חיוניים לקנייה שלכם. זה חשוב לקרוא ביקורות של משתמשים, לעשות סקרי שוק, אבל, 3 הפרמטרים שנציין נוטים להישכח…

  1. תמיכה לטווח ארוך:
    קודם כל, כדאי שתדעו כל גרסת אנדרואיד שיוצאת, מקבלת מקסימום 24 חודשים של עדכונים. לאחר מכן, גוגל מפסיקה לעדכן את הגרסה. ולכן, כל הבדיקה בן כמה המכשיר, יכולה להיות שהיא עוזרת, אבל לא תמיד. כי אפשר שתמצאו מכשיר שהוא בן שנה, ומחירו יהיה בהתאם, אבל עדיין הוא מקבל עדכונים שוטפים.
    מצד שני, לא כדאי לקנות מכשיר שכבר עברה עליו שנה, כי יכול להיות שאוטוטו העדכונים של התוכנה שנמצאת עליו יפסיקו, ולכן כדאי לקנות מכשיר עד טווח של שנה.
    למנוסים שבינינו, אתם יכולים לגלוש לאתר XDA developers, ולבדוק מה קורה עם הגרסה שלכם.
  2. הרגשה נוחה עם המכשיר:
    אתם יכולים כל הזמן לראות ביקורות וחוות דעת של גולשים באינטרנט, אבל עד שלא תרגישו את המכשיר בידיים ותראו איך זה, זה פשוט לא זה.
    ישנם הרבה חנויות כאן בארץ, כדוגמת רשת באג או רשת איידיגיטל שנותנות ללקוחות את הרגשת המכשיר לפני הקנייה. כי יכול להיות שהתלהבתם מגלקסי s6 edge או מהאייפון 6 פלוס, אבל שבאתם להרגיש אותו, פתאום המסך גדול יותר מדי, או שעיקולי המסך מקשים לכם על האחיזה.
    אתם יכולים לשאול את המוכרנים בחנויות, לשים טלפון דמה שדומה למה שאתם רוצים לקנות, בכיס שלכם ותלכו עם זה קצת, לראות אם זה נוח או לא.
    עד כאן לגבי הפיזית של המכשיר. מה עם התוכנה?
    כאן, וכל הזמן חזרנו ואמרנו את זה, אין מה להשוות בין שני הפלטפורמות אנדרואיד או iOS, כי שניהם עוסקות בנישות שונות. לכן אם אתם כבר נמצאים בחנות, תראו אם מערכת ההפעלה מתאימה לצרכיכם, אם הדברים החשובים שלכם נתנים להפעלה/כיבוי בקלות, ובגדול, לראות אם אתם מסתדרים עם הממשק, כי בתוך מערכת ההפעלה אנדרואיד, ישנם הרבה ממשקים כל על מיני יצרניות.
    לא יכולים להגיע לחנות? תבדקו למי מבין חבריכם יש את הטלפון הזה, ושחקו איתו קצת.
  3. טעינה מהירה של חברת קוואלקום גרסת 2.0:
    סעיף זה מיועד רק ללקוחות אנדרואיד.
    תשכחו מכל מה שיצרניות הסלולר מבטיחות לכם לגבי אורך חיי הסוללה וכאלה. זה בערך כמו ההבטחה בשוק המכוניות לגבי צריכת דלק.
    ישנם המון מדריכים איך לטעון מהר את הסוללה, או לחילופין לשמור עליה. אבל היום, שיותר ויותר מכשירים תומכים בתקן של קוואלקום לטעינה מהירה, אולי כדאי לכם להדביק את הפער.
    מכירים עוד טיפים? נשמח אם תשתפו אותנו…

מקור: AndroidPit
תוספות: M.Sphone

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.