יחסי ציבורמאמרים

קריירה בעיצוב גרפי מתחילה כבר מהיום הראשון ללימודים

מסיימי לימודים בתחום העיצוב הגרפי באינטרנט מתחילים את הקריירה שלהם ממקום חסר ניסיון ובעקבות זאת גם חסר ביטחון.

במכללת סולו תוכלו להגשים חלומות של אחרים.

מנהלי חברות פרסום, שיווק והפצה, חברות תוכן ומדיה שונות מנצלים את חוסר הביטחון היחסי ואת הניסיון הדל של המרואיינים ומשתמשים בכישרונות אלו למינוף אישי. במקרים רבים, מדובר במעצבים מוכשרים הרבה יותר מן המנהלים שלהם ורק הזמן שחולף מאפשר להם לבנות את עצמם בתחום.

במכללת סולו  קורסים בעיצוב וגרפיקה הסטודנטים מגיעים לשוק התעשייה כשהם כבר בשלים ו”אפויים היטב”. הכלים שמעניקים המרצים במכללת סולו הם כלים מעשיים ושימושיים והתרגול המתמשך בקורס מעניק ללומדים את המיומנויות הדרושות להשתמש בכלים אלו באופן טבעי ואינטואיטיבי, כך שעם הכניסה לעולם התעשייה הבוגרים כבר אוחזים בכלים כאילו הם מכירים אותם משכבר הימים.

הידע האישי אותו מביאים עמם המרצים במכללת סולו מאפשר ללומדים להתמקצע בעבודה עם לקוחות פוטנציאליים, עם VISION  שאותו יבנו הסטודנטים במשך הלמידה עם המרצים ועם אתגרים בדרך אשר יהפכו כל מעצב למעצב מנוסה ומקצועי יותר. הדינאמיקה הבין אישית הנוצרת בין הסטודנט לבין המרצה מאפשרת מרחב מלא בו הזהות המקצועית של הלומד מתפתחת ומתגבשת. בתהליך זה הסטודנט לומד כי מותר לטעות ואף לומד מן הטעויות של עצמו כך שהוא הופך להיות מעצב מנוסה ומחושל יותר.

תחומי ידע מגוונים:

כדי לצאת לתעשייה מוכנים, המרצים של מכללת סולו אמונים על מתן שיעורים במגוון תחומי הידע הרלוונטיים. לפיכך, במסגרת הלימודים רוכשים הסטודנטים התנסות במקצועות שונים של התקשורת החזותית אשר בסופה, נהנים הבוגרים מתיק עבודות עשיר, מנוסה ועדכני המקיף את כלל היכולות והמיומנויות של הסטודנט. במכללה רוכשים ידע בתחומי יסודות העיצוב הגרפי, מיומנויות של חשיבות יצירתית, כלים להעברת מסרים עיצוביים, בניית אתרים באופנים שונים, איפיון לניו מדיה, התמקדות בקשרים השונים של עולם העיצוב עם תחומים המקיפים אותו כמו תוכן, חוויית משתמש, אפיון ועוד.

התוכנות הנלמדות בקורס הן התוכנות החשובות ביותר לכל מעצב בעולם התעשייה וכוללות את אינדיזיין, פוטושופ, אילוסטרייטור, בניית אתרים בכלים חשובים ומשמעותיים, ועוד. הסטודנטים מתנסים בעיצוב גרפי ובתכנון נכון של עבודה, עיצוב גופנים וסמלילים, עבודה עם פורמטים שונים ויצירת תלת ממד, קריאייטיב ועוד.

העולם פתוח לפניכם:

היתרון הגדול ביותר של הלימודים במכללת סולו הוא מגוון האפשרויות העומדות בפני בוגרי המכללה. הסטודנטים רוכשים את הכלים הבסיסיים המהותיים ביותר ואת הטיפים המקצועיים החשובים ביותר להצלחה בעולם התעשייה. עם תום הלימודים, יכול כל סטודנט לפתח את הקריירה המקצועית ואת הזהות שלו לתחום בו הוא הכי מצטיין וזה שהכי מדליק אותו. WEB או Print? התקשורת איך שלא הופכים את העניין, אומנים ואנשי יצירה תמיד מכניסים צבע ועניין לחיים. לא משנה אם החלום שלכם מתפרש ומתרחב בעולם הווירטואלי או בעולם המודפס, במכללת סולו תוכלו להגשים חלומות של אחרים ולבנות את עצמכם בצורה המקצועית ביותר.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.