יחסי ציבורמאמרים

שיווק ברשתות חברתיות – הסודות הקטנים שיוצרים עסקים גדולים

מרגישים שהעסק שלכם היה יכול לפרוח אם רק הייתם מצליחים להגיע לכמות גדולה יותר של לקוחות? במאמר זה נגלה איך שיווק ממומן ברשתות חברתיות ובגוגל יכול להזניק את העסק.

צילום: PIXABAY

איך ניתן לכמת את ההצלחה של הקמפיין?

אתם מרגישים שכמות הפניות אליכם עולה ברשתות החברתיות, המייל מלא בבקשות להצעות מחיר והרווחים החודשים עלו. אך כיצד ניתן לדעת האם העלייה בכמות הפניות היא בזכות שיווק דיגיטלי מצוין או בזכות החגים המתקרבים? למרבה המזל באינטרנט אפשר לכמת את ההצלחה בצורה אמפירית, מדעית. תוכנות מתקדמות מסוגלות להציג כמה גולשים נכנסו לאתר בכל יום, מאיזה פרסום הגיעו ואילו מילת מפתח חיפשו. אם הם הגיעו מרשת חברתית כלשהי וביצעו רכישה באתר, ניתן ליצור “תוכנת מעקב” אחר התנהגות הלקוח, ולזהות כי למוצר זה הצלחה רבה ב”פייסבוק” או ב”אינסטגרם”.

ב INCA  אנו מקפידים להוציא דוחות חודשיים ללקוחות, כדי שידעו בדיוק כמה לקוחות נכנסו לעסק כתוצאה ממאמצי הקידום. לא בכדי קידום ממומן הפך להיות אחד מהאמצעים הקלים והמהירים ביותר לקבלת לידים, אך גם עשוי להיות בור ללא תחתית מבחינת הוצאות אם לא מבצעים אותו נכון. אנו מסייעים לכם לזהות מגמות וטרנדים בתוך הנישה שלכם ואם יש לכם אתר מכירות, המגמות הללו מתורגמות מיד להכנסות לעסק.

גמישות מקסימלית שנובעת מידע והכרות עם מערכות הפרסום המקוון

אנו מעניקים ללקוחות שלנו גמישות מקסימלית בבחירת אפיקי הפרסום המתאימים עבורם ברשת. יתכן, ובעונה מסוימת כמו עונת החגים, תרצו להגדיל את תקציב הפרסום כדי לגרוף את כל המכירות של העונה. בחודשים אלה אתם יכולים לפרסם: בגוגל, באינסטגרם, באאוטבריין, טאבולה, באתרי חדשות וברשתות חברתיות. חודש לאחר מכן, תוכלו למקד את הפרסום רק לאתר אחד או שניים, ולהקטין את התקציב בהתאם לעונות החלשות יותר.

אנו יודעים לזהות את המגמות הצרכניות של הלקוחות שלכם, על פי נתוני השנים שעברו בעסק שלכם ובעסק של המתחרים. באמצעות תוכנות חכמות ניתן לזהות גם מתי המתחרים שלכם מגדילים את תקציב הפרסום, ומתי הם “מורידים את הרגל מדוושת הגז” ומשקיעים פחות. בזמן הזה, אתם יכולים להשקיע פחות משאבים, או לבחור להשקיע יותר מהמתחרים ולזכות בנתח שוק גדול יותר בתחום שלכם. תוכלו גם לשנות את קהלי היעד בהתאם לעונה. למשל, אם אתם מפעילים חברת הובלות, ועיקר הפעילות שלכם הוא בחודשים יולי־אוגוסט, תוכלו להגדיל את הפרסום בעונה זו. בספטמבר כאשר הפעילות פוחתת, תוכלו להמשיך ולפרסם לסטודנטים המתחילים סמסטר בקרוב ולהשקיע את כל הפרסום באפיק הזה.

רתמו את הניסיון שלנו למינוף העסק שלכם

מומחי הפרסום ב  INCA צברו שנים רבות של ניסיון בתחום הפרסום המקוון. כעת, העסק שלכם יכול לרתום את ההכרות המעמיקה עם אפשרויות הפרסום בעסק לטובת קידום המותג שלכם. אנו נשארים כל העת “עם היד על הדופק”, ומזהים את מדיות הפרסום האפקטיביות ביותר, שממירות מודעות ללידים ולמכירות.

בנוסף, צוות המומחים שלנו יודע להציג את המסרים שלכם בצורה הנכונה, כדי להניע את הגולשים לפעולה. אם כיום דפי הנחיתה שלכם זוכים להרבה כניסות, ואתם משלמים הון על פרסום־לפי־קליק, אך אינכם זוכים ללידים איכותיים, ייתכן והקופי  שלכם אינו מושך את הגולש להשאיר פרטים. נוכל לשבת עמכם, לנתח את הקמפיין הקיים, לשדרג אותו וליצור מסע פרסום עם אחוזי המרה גבוהים.

האם מסע הפרסום שלכם יהיה שונה משל אחרים?

איננו עובדים על פי נוסחה קבועה. אנו מתאימים את מסע הפרסום למאפייני העסק שלכם, לקהלי היעד ולטרנדים הנוכחיים בנישה שלכם. נשמח לשבת עמכם לשיחה קצרה, לחדד את צרכי העסק שלכם וליצור יחד קמפיין שיזניק את המותג שלכם לשחקים בתוך זמן קצר.

לחישוב מסלול מחדש לעסק והתחלת קמפיין אפקטיבי ברשת – צרו קשר עם INCA באתר שלנו https://www.inca.co.il/ או בטלפון 1-700-70-90-71

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.