יחסי ציבורמאמרים

תוספי הטכנולוגיה החמים לרכב לשנת 2019

הטכנולוגיה שועטת בצעדי ענק גם אל תחום הרכבים וכיום כבר ניתן לראות עד כמה סטארט-אפים בתחום הרכב מחוזרים על ידי משקיעים רבים.

צילום PIXABAY

גם אם אינכם טכנולוגיים במיוחד, המאמר הבא מציג סקירה על כ-5 מוצרים טכנולוגיים בסיסיים שכדאי לשקול להתקין במיוחד אם אתם רגע אחד לפני קניית רכב.

מצלמות רכב DVR

הדרכים אינן בטוחות, את זה כולם יודעים, עם כמות הרכבים ההולכת וגדלה בדרכים וכמות הולכי הרגל – הנסיעה נעשית יותר ויותר מורכבת. אבל בואו נודה באמת, אנחנו צריכים כיסוי למקרי ביטוח. לא פעם הולכי רגל קופצים לנו מול הרכב, רכב אחר חותך אותנו בפקק או בתור לרמזור, או סתם נכנס לנו לתוך הנתיב קרוב מדי לרכב שלנו – לכל המקרים הללו נועדה מצלמת רכב. אגב, במאמר מוסגר, מצלמת דרך טובה גם למקרים בהם הואשמתם על ידי שוטר בעבירה שלא ביצעתם.

חיישני רוורס / מצלמת רוורס

תמה התקופה שבה היינו עלולים להתקע ברכב שמאחורינו בזמן חניה ברוורס, עם הגעתם של חיישני הרוורס, ועכשיו גם של מצלמות הרוורס – נסיעה אחורנית נעשתה קלה כמו נסיעה קדימה.
המערכת היא די פשוטה – מערכת של חיישנים המותקנת על הפגוש האחורי ומתריעה על המרחק מהעצם הקרוב ביותר לפגוש, או לחלופין מצלמה המותקנת על הפגוש האחורי אשר מתחילה לצלם ומעבירה תמונה למערכת המולטימדיה ברכב (או למסך המותקן יחד עם המצלמה) בכל פעם שהרכב נכנס להילוך אחורי. בכל מקרה – זוהי מערכת מצילה חיים (או לפחות כמה מאות שקלים על תיקוני פחחות).

מערכת מולטימדיה עם/בלי מסכים למשענות ראש

כולם אוהבים לשמוע מוזיקה בזמן הנהיגה, אבל כיום ניתן גם להעסיק את הילדים בזמן הנהיגה עם סרטים ותוכניות באמעות מערכת מולטימדיה. ישנן כאלו המגיעות עם מסכים למשענות הראש, אשר מאפשרות לכל המשפחה להנות מסרט או סדרה בזמן הנסיעה

חלקן הגדול של מערכות המולטימדיה לרכב מגיעות גם עם מערכת הפעלה אנדרואיד, כך שניתן לחבר אותן לסלולרי ללא כל מאמץ.

מובילאיי

מדובר הפעם באמת במערכת מצילת חיים. זוהי מערכת המתריאה על כל שינוי בדרך, על עצמים קרובים מדי לרכב ואפילו על שינויי נתיב מבלי איתות (כך שאם הנהג איבד ערנות והרכב סטה במקצת – המערכת מתריאה), ולאחר מספר התראות כאלה המערכת מציעה לנהג לעצור להתרעננות.

מערכת חובה, לעניות דעתי, בכל רכב.

קומפרסור

גם במקרה הזה מדובר במערכת מאד הכרחית לרכב, אם כי לאו דווקא מצילה חיים, אלא יותר מצילה אותנו ממקרים בהם נתקענו בצד הדרך עם גלגל שחסר בו קצת אוויר – אפשר למלא אוויר שיספיק עד שנגיע לפנצ’ריה הקרובה. קומרסור מצוין גם במקרים שהגענו לרכב לקראת נסיעה וגילינו שחסר קצת אוויר בגלגל – שוב, ניתן לנח ולהגיע לפנצ’ריה הקרובה על מנת לבדוק הלאה.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.