אפסטורגוגל פליימשחקים

Project Cars Go – מסלול מכוניות אמיתי

Project CARS GO
Project CARS GO
מפתח: GAMEVIL
מחיר: חינם+
‎Project CARS GO
‎Project CARS GO
מפתח: GAMEVIL Inc.
מחיר: חינם+

המכונית מאיצה בנגיעה קלה על הדוושה ומעבירה הילוכים בצורה חלקה. הניווט אוטומטי, אבל צריך להיות נהגים מיומנים כדי להקיש ברגע הנכון כדי להאט בסיבובים חדים ולהאיץ אחרי העיקול.

צילום: יח”צ

צריך להתרכז כדי לתזמן היטב את ההקשות והלחיצות. למדו את המסלול של המרוץ: זה יעזור לכם לדעת מתי ואיפה כדאי להחליף הילוך, ללחוץ על הבלמים או להאיץ. שימו עין גם על מד הבוסטר – כשהוא מלא, הקישו עליו בזמן הנכון כדי לזכות בתוספת מהירות.

חימום המנוע מראש וחריכת הצמיגים על קו הזינוק דורשים סדרת הקשות מדויקת. זו הדמיה נהדרת של התחושה המרגשת של לחיצה על דוושת הגז ברגעי ההמתנה לאור הירוק.

הכל תלוי בתזמון: עיכוב של שבריר שנייה בלחיצה על הדוושה, בהעברת ההילוכים או בזינוק יכול להיות לעשות את ההבדל בין ניצחון מפואר לתוצאה מאכזבת.

לאחר המרוץ תוכלו לחוות מחדש ובהילוך איטי את כל רגעי הניצחון – האצת הפתיחה, המרוץ הצמוד פגוש אל פגוש עם המתחרים והרגעים המכריעים בקו הסיום. אפשר גם לעיין בהקלטות כדי ללמוד איך להשתפר בפעם הבאה.

איסוף מכוניות תמיד היה מוקד משיכה מרכזי במשחקי מרוץ. גם בתחום הזה Project Cars Go לא מאכזב. בחרו את המכונית שלכם מבין יצרני רכב ידועים כמו פורשה, מרצדס‑בנץ, טויוטה ופורד ושדרגו אותה עד למיצוי היכולות שלה.

מקור: אפסטור

  • ‎Project CARS GO תמונות מסך
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.