אנדרואידדעותמכשירי אפל

דעה | למה אנדרואיד חייבת את אפל ?

לפי טענת אוהדי האנדרואיד, אפל מציגה כל שנה חומרה מיושנת, והקהל צורח משמחה. רק מה שהם לא יודעים, שאולי באמת אפל מציגה חומרה מעט מיושנת, אבל היי, המכשיר לא נתקע אף פעם! הוא לא עשוי כולו מדבק כדוגמת הגלקסי s6 וכדו’.

עדיף מפרט ישן ועובד חלק. מאשר מפרט פלצני ונתקע ברוב הזמן
עדיף מפרט ישן ועובד חלק. מאשר מפרט פלצני ונתקע ברוב הזמן

ויש עוד משהו שהם צריכים לדעת, אנדרואיד חייבת את אפל בשטח כדי להצליח. למה ?

להלן כמה סיבות..

חומרה עדיפה? רק על הנייר:

ספינות הדגל של האנדרואיד מתהדרות בחומרה מפלצתית, בעוד אלה של האייפון דומים מאוד למפרטים של שנת 2013. אך פה מסתיים היתרון. לאפל לא אכפת ממספרים גדולים ויפים, היא מעניקה למשתמשיה חווית שימוש חסרת תקדים.
כי עובדתית, אפל אף פעם לא מתמקדת באירועים שלה במפרט החומרתי, אלא יותר בחווית המשתמש ולכן הקונים נוהרים אחרי המוצרים שלה, כי מה אכפת להם כמה ליבות יש למעבד וכמה מגה פיקסל יש למצלמה. כל עוד כיף להם עם המכשיר ונהנים איתו, זה לא אמור לעניין אותם.

תכונות קיימות באנדרואיד שדרוג משמעותי באפל:

קחו לדוגמא את שבב ה- NFC. זה היה קיים כבר במכשירי הגלקסי (גלקסי 3). אבל, מי השתמש בזה? מאז שאפל הכניסה את זה למכשיריה הטכנולוגייה הזו קמה לתחייה.
או את המעבד 64bit. יצרני האנדרואיד לא חשבו בכלל בכיוון, והנה, היום כמעט לכל מכשיר יש מעבד כזה.
וגם שלא נשכח את חיישן טביעת האצבע, זה כבר היה קיים לפני אפל. אבל, שאפל הכניסה את זה באייפון 5S, עם קלות השימוש, היום כמעט לכל מכשיר אנדרואיד שני יש חיישן כזה.
או את הטכנולוגיה האחרונה- Force Touch, או איך שאפל אוהבים לקרוא לזה ה- 3D Touch, ידוע שהאוואוי הכניסה את זה כבר במכשיר הדגל שלה ה- S mate, אבל אפל עשתה זה בכמה דרגות.
ואפילו דברים טריויאלים כגון, לוח שנה, נגן מוזיקה, אפל שיפרה ושדרגה את לאין ערוך.

שעוני אפל:

אנדרואיד כבר השיקה כמה דגמים של שעון חכם, אבל זה לא היה זה עד שאפל השיקה את השעון החכם שלה. ועובדה, השעון החכם של אפל נמכר בשנת 2014 יותר מכל דגמי השעון של יצרניות האנדרואיד. ובפרט עם הקונספט של אפל של השקת שעון ב- 2 גדלים, זה היה לטובתה.

לסיכום: תחרות- תמיד טובה ללקוח. ולכן, אנדרואיד חייבת את אפל בשביל לקבל רעיונות. כי עובדתית עד עכשיו, אין לה רעיונות מקוריים משל עצמה.

מקור: AndroidPit

אהבתם? שתפו אותנו בתגובות.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.