יחסי ציבורמאמרים

אוהבת פינוק מידי פעם בואי למניקור

אין אישה שלא אוהבת להתפנק. אין כמו להגיע לאחר יום עבודה מפרך, לשעה של פינוק. במהלך השגרה נשים רבות דואגות לילדיהן, מכבסות, מבשלות, מנקות, מרעיפות אהבה ועובדות.

טיפול מניקור הוא טיפול שמטפח את הידיים

אז למה לא לפנק את עצמך מדי פעם, יש פינוקים שמטפלים בעור גופך, ידייך או שאר חלקי גופך ותוך כדי פינוק וכיף גם בריאים מאוד ועוזרים לעורך להות בריא וחזק.

במהלך היום הידיים שלנו נמצאות בתעסוקה כל הזמן, נוגעות בדברים, מתלכלכות ולעיתים אף מתייבשות ונראות לא טוב.

כדי לטפל בידיים שלך מומלץ עבורך לעשות טיפול מניקור.

מה המטרה בטיפול מניקור?

טיפול מניקור הוא טיפול שנועד לחדש את עור הידיים שלך.

טיפול מניקור הוא טיפול שמטפח את הידיים, גורם לעור של הידיים להיות בעל מראה צעיר ורענן.

מה עושים בטיפול מניקור?

בטיפול מניקור, מגיעה הלקוחה אל מניקוריסטית למכון הקוסמטיקה.

הדבר הראשון שהמניקוריסטית עושה זה הורדת הלק מהציפורן של הלקוחה אם יש, לאחר מכן מכניסה הלקוחה את ידיה למים חמים או פושרים שהוכנו מבעוד מועד על ידי המניקוריסטית, המטרה של השריית הידיים במים חמים או פושרים היא כדי לרכך את עור הידיים של הלקוחה שלא עברו מניקור הרבה זמן או שלא עברו מניקור אף פעם.

המניקוריסטית מתחילה לעסות את הידיים של הלקוחה, קודם כל היא מעבדת את כלל העור של כף היד, לאחר מכן היא עוברת לעסות את העור היבש שמסביב לציפורן.

מסביב לציפורן מצטברים תאים מתים ועל ידי עיסוי המקום הם נושרים לכיוון בסיס האצבע ובמקומם העור מחודש ומופעים תאים חדשים, כך העור כולו מתחדש ואין ללקוחה תאים מתים בעור של ידיה.

למניקוריסטית יש קרמים רבים ותכשירים מיוחדים שנועדו לטיפוח הידיים ולחיזוק העור.

כדי לגרום לכך שהמניקור ישמר לאורך זמן, מורחת המניקוריסטית על עורה של הלקוחה, קרמים ותכשירים מיוחדים שנועדו לשמור על עורה, הייחוד מסביב לציפורן, שם יש עור יבש במיוחד, כדי לשמור על האזור לח ולא יבש.

אם את רוצה להתפנק במיוחד ישנן מניקוריסטיות שמציעות לקים עם דוגמאות מיוחדות.

מריחת לק לאחר טיפול מניקור:

ניתן לבקש מהמניקוריסטית למרוח לך שכבת לק, ישנן מניקוריסטיות שיודעת לצייר על הציפורן ציורים שנותנים לציפורניים מראה מטופח ולעיתים משפיע על המראה בכלליותו.

קניית הקרמים של המניקוריסטית:

חשוב לדעת שהרבה מהמניקוריסטית מוכרות את הקרמים והתכשירים שהן מרחו על עורך במהלך הטיפול כדי שתוכלי להשתמש לאורך זמן ובתדירות גבוהה בתכשירים שעושים לעורך טוב ומרגיעים אותו.

כמו כן טיפוח הידיים על ידי קרמים שנמכרים על ידי מניקוריסטית יהיו בעלי השפעה גדולה יותר מאשר סתם קרמים הנמכרים בחנויות רגילות מכיוון שהמניקוריסטית מתמחה בתחום הזה והיא יודעת אילו השפעות הלקוחה שלה רוצה למצוא בקרמים שהיא מחפשת ומתאימה עבורה את הקרים הרצויים.

טיפול המניקור בריא מאוד לעור הידיים.

רוצה לקבל פרטים נוספים? לחצי כאן

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.