לימודיםסגנון חיים

חדש בחנות : אפליקציית ועד הורים שתעזור לכם להיות מאורגנים עם הילדים !

[app 1024527630]

אפליקציית ועד הורים מאפשרת להורים להיות מחוברים, מאורגנים ויעילים בניהול חיי ילדיהם במסגרת הגן ובית הספר, תוך צמצום הברבורים המיותרים וחיבור למה שחשוב באמת.

אפליקציית ועד הורים - מומלצת בחום !
אפליקציית ועד הורים – מומלצת בחום !

כל האירועים, המשימות והתורנויות הכיתתיות, נשלחות על ידי נציגי הועד או המורה/ גננת, ישירות לטלפון הנייד ונשמרות ביומן הכיתתי המשותף. כל הורה יכול לשלוח הזמנה ליום הולדת, טיול או מפגש ליומן ולצרף את כל המידע הנדרש לאירוע לרבות העלאת תמונות מהאירוע עצמו. תזכורות, אפשרות נווט ליעד, הורדה ליומן האישי ושיתוף עם אחרים הן רק חלק מהאפשרויות הניתנות למשתמשים.

ועד הורים היא המערכת היחידה המאפשרת ניהול המידע של כל הילדים במשפחה מהגן ומבית הספר ביומן אחד בטלפון הנייד. מעבר לכך כל הורה יכול להכניס אירועים פרטיים ליומן, דוגמת תור לרופא, חוגים ואירוע משפחתי, להם רק הוא חשוף. הנגשת המידע לטלפון הנייד מאפשרת להורה נוחות, תכנון ושליטה על המשימות ולוחות הזמנים, ומובילה לחסכון בזמן במרוץ החיים בו אנו חיים.

בנוסף ליומן האירועים מספקת האפליקציה מגוון של יישומים ופתרונות:
1.דף קשר עם פרטי הילדים וההורים בכל אחת מהכיתות או קבוצת הגן. דף הקשר נבנה ע”י כל אחד מההורים בכיתה וניתן לשינוי ועדכון בכל זמן נתון.

2.העברת הודעות מזדמנות מנציגי הוועד והמורה / גננת לכל ההורים.

3.ממשק לשמירה קבועה של מידע חשוב כגון מערכת שעות, רשימות תורנות, רשימות ספרים וכדומה

4.כלי ניהול לוועד ההורים לשליטה, ניהול ומעקב אחר גביית דמי הוועד, תקציב הוצאות, נגישות למידע על זכויות התלמידים וההורים במערכת החינוך ועוד.

[appimg 1024527630]
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.