יחסי ציבורמאמרים

מה כדאי לקנות בבלאק פריידי ומה פחות משתלם?

הבלאק פריידי כבר כאן, ואיתו הבשורה על הנחות חסרות תקדים, שגורמות לכל הציבור הישראלי להגיע בהמונים ולהסתער על אתרי המסחר אשר מציעים את מוצריהם במחירים משתלמים במיוחד לכל הדורש.

מה כדאי לקנות בבלאק פריידי ומה פחות משתלם?. צילום: FreePik

אולם, על מנת שתוכלו לנצל את המיטב מחג הקניות הגדול בישראל ואף בעולם, עליכם לדעת קודם לכן כיצד ניתן לבחור נכון מוצרים בבלאק פריידי.  אז איך תדעו מה כדאי לקנות בבלאק פריידי ומה פחות משתלם, ומה עוד עליכם לדעת באשר לנושא זה?

בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

אל תתעלמו מהצעות שוות

אין זה משנה אם מדובר על טלוויזיה במבצעי בלאק פריידי או על רכישה של מחשב חדש, חשוב שתדעו כי בנוסף למחירים המשתלמים שניתן ליהנות מהם במהלך הבלאק פריידי, קיימים גם הרבה מאוד שיתופי פעולה עם חברות גדולות שיכולים להיות עוד יותר משתלמים עבורכם. לדוגמא, חברת אמזון בדרך כלל מציעה לכל לקוחותיה משלוחים בחינם במהלך התקופה הזו, הודות לשיתופי פעולה עם הבנקים וחברות האשראי.

השוואת מחירים

מאחר ומדובר על חג הקניות, הרי שרוב המחירים והמבצעים המוצעים בבלאק פריידי יהיו משתלמים לכל הדעות. אולם, אין הדבר אומר כי עליכם ללכת על הרכישה הראשונה שתוצע לכם שכן, גם כאן חשוב מאוד לערוך השוואת מחירים מקיפה על מנת שתוכלו ליהנות מרכישה במחיר הכי אטרקטיבי שקיים. לפיכך, לפני שאתם מחפשים אחר מוצרים במחירים משתלמים במהלך הבלאק פריידי, מומלץ מאוד לערוך השוואת מחירים באינטרנט על מנת שתוכלו לראות איפה הכי כדאי לקנות את המוצרים שאתם מחפשים.

לא לשכוח ממיסים

על אף שניתן ליהנות ממחירים נהדרים גם בארץ, הרבה מאוד אנשים יעדיפו לערוך את הקניות שלהם בחו”ל במהלך הבלאק פריידי. ובכן, במידה וכלל זה חל גם לגביכם, חשוב מאוד להדגיש כי רק כאשר אתם משלמים מתחת ל-75 דולר לא תשלמו מע”מ.

מה כדאי לקנות בבלאק פריידי?

חג הקניות מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב מאוד של סוגי מוצרים שונים:

  • טלוויזיות – כולם יודעים שמשתלם לרכוש מוצרי מולטימדיה במהלך הבלאק פריידי. אולם, בדרך כלל יהיה הכי משתלם לרכוש טלוויזיה במבצעי בלאק פריידי במידה ואתם זקוקים למסך חדש, זאת מאחר ומדובר על אחד המוצרים עם ההנחות הכי גדולות.
  • בגדים – גם רשתות מובילות בעולם הביגוד והאופנה יוצאות במחירים חסרי תקדים לקראת הבלאק פריידי. תוכלו לרכוש בגדים נהדרים במחירים שלא תוכלו לראות כמותם במהלך שאר ימות השנה בקניונים. נוסף על כך, ניתן גם לרכוש בגדים באתרי קניות בחו”ל שגם משתתפים בחג הקניות, אך חשוב מאוד לשים לב לעניין של עלות המשלוח במידה וישנה.

בשורה התחתונה

כולם אוהבים לקנות ולהתחדש ואיך לא? ובכן, הבלאק פריידי שכולם מחכים לו מדי שנה קרב ובא, כך שעליכם לדעת איך לעשות קניות נכון על מנת שתוכלו להתחדש בעצמם וליהנות ממחירים נהדרים.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.