יחסי ציבורמאמרים

מה גורם לחברות ישראליות לעשות מיקור חוץ QA?

בשנים האחרונות עולה הדרישה של ישראלים רבים ובכלל ברחבי העולם לעשות מיקור חוץ QA על מנת לקדם ולמנף חברות היי טק וסטארט – אפ. התחרות העסקית בין אותן החברות שעוסקות בפיתוחים וקידומים טכנולוגיים הולכת וגדלה בכל שנה ולכן כדי לעמוד בקצב התחרות המסחררת הזו בעלי חברות רבים בוחרים לעשות מיקור חוץ בתחומים רבים ובעיקרם הבטחת איכות מוצר (QA).

צילום: יח”צ, qap.co.il

אחד הענפים הנחשבים ביותר והמוערכים ביותר היום זהו ענף ההיי טק והטכנולוגיה. אין היום מוצר שלא משלב טכנולוגיה חדישה, מעודכנת ומתקדמת. אין מוצר היום שלא חושבים מפתחיו איך לשפר אותו ולספק מוצר מודרני ואיכותי יותר ללקוחותיו. נכון גם להיום, תחום ההעסקה המבוקש ביותר בישראל ובמדינות המפותחות זהו תחום ההיי טק והסטארט – אפ. בעקבות כך משכורות לעובדים בתחום זה גבוהות למדיי, ובעלי חברות בוחרים לא פעם לעשות מיקור לצרכים מסוימים בחברה על מנת להוזיל בעלויות כוח האדם.

מה חשוב לדעת לפני שעושים מיקור חוץ QA

הבטחת איכות מוצר זה אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל חברה במיוחד עבור חברות העוסקות במוצרים טכנולוגיים. היום הלקוח נהייה קשה יותר ובעל ציפיות גבוהות יותר כשהוא קונה מוצר חדש ולכן הבטחת איכות המוצר הינה פעולה משמעותית והכרחית ביותר. מוצר שהאיכות שלו איכנה מוכחת, שהוא מתקלקל מהר או אינו עומד בציפיות הלקוח עלול לפגוע בשם החברה, בשם המוצר ואפילו להגיע לכדי קריסתה של חברה שלמה. לכן כשבוחרים לעשות מיקור חוץ  QA חשוב לבחור בקפידה מי הוא צוות הבקרים והבודקים שינהלו את המהלך.

איך בוחרים את הצוות שמוביל את הבטחת איכות המוצרים?

הבחירה לפנות למיקור חוץ היא בהחלט ברורה ומובנת, היות והשכר עבור כוח אדם ישראלי לביצוע בדיקות האיכות למוצרים יקר. עם מיקור חוץ אתם חוסכים הרבה מאוד כסף בתלושי השכר. אם כך השאלה אינה למה לעשות מיקור חוץ? אלא השאלה היא איך לבחור את האנשים שיעשו את העבודה?

בעולם ההיי טק כבר מקובל מזה שנים לעשות מיקור חוץ לצרכים רבים ושונים בחברה. יעדי המיקור הם כל כך מגוונים מהמזרח הרחוק כמו הודו או סין ועד מדינות המערב כמו קנדה, ארצות הברית וביניהם מדינות אירופה השונות. ברחבי העולם פזורים להם מוחות חכמים מאוד שיכולים לספק שירותים לחברות שונות בעולם בשכר נמוך משמעותית מהשכר המקומי. אז איך ניתן לבחור כשיש כל כך הרבה אפשרויות פתוחות?

מיקור חוץ עושים עם מומחים

החברה שלכם היא הבייבי שלכם, אתם השקעתם כל כך הרבה משאבים ואנרגיה לכן, לפני שאתם בוחרים איפה מיקור החוץ יהיה, למי תפנו ולמי תשלמו מומלץ לפנות לאנשי מקצוע מומחים שיודעים למצוא עבורכם את אנשי המקצוע שמתאימים בדיוק לעבודה שאתם צריכים. המומחים של חברות גיוס אלו יודעים מהם הנתונים שאתם מחפשים ורוצים להשיג עם מיקור חוץ QA וכך הם יודעים להתאים עבורכם את הצוות שיעשה זאת עבורכם.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.