יחסי ציבורמאמרים

אנשי מקצוע שתצטרך על מנת לפתח אפליקציה

לפיתוח אפליקצית מובייל אמינה וחזקה, עליכם לקחת בחשבון כמה אנשי מקצוע חיוניים ומשמעותיים שצריכים להיות מספיק חזקים כדי להפוך את האפליקציה שלכם למצליחה עסקית. עבור כל אפליקציה סלולרית מצליחה, ביצוע מחקר ובדיקות מקיפות אודות גיוס אנשי מקצוע מתאימים – פעולות קריטיות בהצלחתך.

צילום פייסבוק

במאמר הבא ניגע מיהם הגורמים הכי חיונים בפיתוח האפליקציה, מי משחק תפקיד קריטי ואיך סוכנות דיגיטלית יכולה לעזור לך לנהל את זה ולצמצם משאבים וזמנים.

איש מחקר:

ראשית, שימו לב לסוג החוקר אותו אתם מחפשים בפיתוח האפליקציה.האם זה אחד שמתמחה בעולם העסקי, אולי בעולם הפיזי, אולי הוא מגיע מעולם השיווק הדיגיטלי – מה מתאים לכם? תפקידו של איש המחקר הוא לבדוק מתחרים, שוק, כדאיות, תנאים פיננסיים וכן עוד…

מעצב UX/UI:

בחר במעצב UX אשר מנוסה עבור ביישומים סלולריים וכזה שיוכל לתת לך תשובות לשאלות שיהיו לך לגבי הממשק עצמו.

תפקידו של המאפיין והמעצב הוא לחשוב אילו מסכים האפליקציה צריכה, אילו אלמנטים יעזרו לה להצליח ובסופו של היום לעצב את הכל ברמה גבוהה כדי למשוך את עיני המשתמש. בחירת המעצב היא חלק עיקרי במהלך פיתוח אפליקציה, בעמוד הזה תוכלו לקבל מידע נוסף אודות עבודתו.

מנהל שיווק:

אתה חייב מנהל שיווק, למה? כי הוא ייקח את כל המוצר שזה עתה עמלת עליו קשה ויבצע לו חדירה לשוק, ישווק אותו במדיות הדיגיטליות, ייקבל פידבקים ממשתמשים שמה, תבינו את העלויות לליד או ללקוח וכן הלאה. תפקיד חשוב מאוד.

מדוע עליכם לקחת סוכנות שתמלא את כל הצרכים הללו?

  • התלבטות בין העסקת עובד פנימי לבין סוכנות דיגיטל חיצונית, קחו בחשבון שבאותה עלות (או אפילו פחות) מהמשכורת שתעסיקו איש שיווק או מנהל שיווק, תוכלו לקבל מספר אנשי צוות של הסוכנות.
  • הניסיון הרחב של הסוכנות מעשרות או מאות פרוייקטים שווה מכל מנהל שיווק בודד שיגיע וילמד מהתחלה את הכל.
  • מחקרים מראים שארגונים שבחרו לעבוד עם סוכנות דיגיטל חיצונית העלו את החזר ההשקעה בכ-34 אחוזים בממוצע.
  • כל עלויות כוח האדם נחסכות לכם, לא צריך לשלם קרן פנסיה או השתלמות או לדאוג להם לאכול או לדאוג להם לתנאי רווחה – תכל’ס תוצאות.
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.