יחסי ציבורמאמרים

איך האינסטגרם סחף את עולם העסקים הקטנים

אם אתם בעלים של עסק קטן אתם ודאי מודעים לכוח העצום של קידום ושיווק דיגיטליים. האינטרנט הוא הפלטפורמה היחידה כיום שמאפשרת חשיפה חסרת תקדים עבור סכומים נמוכים, בוודאי ביחס לפרסום מסורתי.

צילום: FREEPIK

בלב העניין עומדות הרשתות החברתיות, ובראשן הרשת לשיתוף תמונות וסרטונים – אינסטגרם. מדוע אינסטגרם הפכה לבמה הטובה ביותר לקידום עסקי, מהי הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק דרכה?

אז למה בעצם אינסטגרם?

האינטרנט הוא מקום גדול וישנן מגוון רשתות חברתיות שניתן לקדם את העסק דרכן: פייסבוק, טוויטר, טיקטוק ועוד. אז למה דווקא אינסטגרם?

ראשית כל נתחיל בכך שאנחנו ממליצים לפתוח חשבונות בכל הרשתות החברתיות שמנינו וגם לקשר בין החשבונות . עם זאת, במידה והתקציב שלכם מוגבל יחסית ואתם יכולים להשקיע בקידום העסק שלכם ברשת אחת אנחנו ממליצים שזו תהיה אינסטגרם מהסיבות הבאות:

  • פלטפורמה אידיאלית לתוכן שיווקי: אינסטגרם היא פלטפורמה המבוססת על תמונות וסרטוני וידאו, דבר שהופך אותה לאידיאלית במיוחד למסרים שיווקים קצרים בהם האלמנט החזותי הוא מעל לכל. באינסטגרם תוכלו לפרסם הן בפיד במרכזי והן בסטוריז ולהתאים את הפרסומים שלכם אליהם.
  • גיוון גילאי וחברתי: הרבה פעמים רשתות חברתיות פונות לסקטורים מסוימים. כך למשל, עיקר הגולשים בטיק טוק הם צעירים ילידי שנות ה-2000, וגם אם מבוגרים יותר מתחילים להיכנס זו עדיין נחשבת לרשת צעירה. לחילופין, פייסבוק היא פופולארית בקרב אנשים בגילאי 25 ומעלה, אך פחות נפוצה בקרב מיליניאלז. לעומת שתיהן, באינסטגרם תוכלו למצוא גולשים בכל גיל, דבר שהופך רשת זו למתאימה לקידום כמעט כל עסק.
  • פלטפורמה חומרנית: אינסטגרם זו פלטפורמה שמעודדת בזבוז כסף והוצאות על מוצרים שנראים טוב ומצטלמים היטב, ואתם כעסק יכולים לנצל מאפיין זה לטובתכם ולהגדיל את המכירות שלכם.

קניית עוקבים באינסטגרם

אחת הדרכים החשובות לקידום עסקי היא קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם. זוהי פרקטיקה מקובלת מאוד בקרב אושיות רשת, שחקנים, אומנים, מובילי דעת קהל ועסקים. למעשה, ניתן לא רק לקנות עוקבים אלא גם לקנות לייקים, צפיות, שיתופים וכיוצא בזה.

קנייה וכן קידום עוקבים מומלצים במיוחד לעסקים חדשים או עסקים שרק התחילו קידום דיגיטלי באינסטגרם, וזאת מכיוון שכשפותחים פרופיל חדש ויש לכם 0 עוקבים חשוב להגדיל את כמות העוקבים במהירות.

לקניית עוקבים ולייקים ישנם יתרונות רבים שהפכו אפשרות זו למועדפת על רבים:

  • יצירת חזות רצינית: תחשבו על ההבדל כשנכנסים לעמוד אינסטגרם שיש לו כמה עשרות עוקבים ולייקים בודדים על הפוסטים, לעומת עמוד עם אלפי עוקבים ולייקים. ככל שיש לעמוד יותר עוקבים והוא פופולארי יותר הוא גם נראה רציני יותר, וכך עולה הסיכוי שמשתמש שיכנס לפרופיל יעבור על התוכן, יעשה לייקים וגם יעקוב אחרי העמוד שלכם.
  • קידום עוקבים באמצעות האלגוריתם: כאשר אתם רוכשים עוקבים אמיתיים מיוזרים איכותיים ולגיטימיים, אינסטגרם מזהה שמדובר בפרופיל פופולארי ומקדמת אותו בהתאם. כך תתחילו להופיע בהצעות לגולשים שלא מכירים אתכם והעוקבים הקנויים יספחו עוקבים אותנטיים.
  • דרך מהירה ויעילה להגדיל את התנועה: ניתן לקבל את הלייקים והעוקבים במהירות רבה לאחר התשלום כך שאין שום צורך להתעכב.

ממי קונים עוקבים ולייקים?

ישנן חברות המתמחות במכירת לייקים, עוקבים, צפיות ושיתופים. התחרות כיום בתחום היא עזה כך שאין שום סיבה שתתפשרו על אלמנטים החשובים לכם.

כאשר אתם בוחרים חברה לרכוש ממנה לייקים או עוקבים, יש לבדוק כי מדובר בחברה אמינה שמספקת שירות תמיכה במידה ויש בעיות וזמינה לשאלות שלכם. בנוסף, חשוב לעשות סקר שוק ולרכוש רק מחברות שמוכרות במחיר נמוך – אין סיבה שתתפשרו על המחיר.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.