יחסי ציבורמאמרים

טיפים לבחירת שירותי הסעות לחתונה בצפון לחוויית נסיעה חלקה

כמו שהשיר אומר: Goin’ to the chapel and we’re gonna get married, כך שזוגות מתחתנים יודעים מה הם הולכים לעשות ביום הגדול של חייהם, אבל לא בטוח שהם יודעים איך האורחים שלהם יגיעו לאירוע, במיוחד אם הוא במקום מרוחק.

צילום: יח”צ

וחשוב לא פחות, איך כולם יחזרו לביתם? זה הזמן לתכנן לוגיסטיקה של מערך ההסעות הנבחר, ומדריך זה מציג את יתרונות השירות שיאפשר לאורחים שלכם ליהנות מנסיעה נעימה עד למקום האירוע ובחזרה לביתם.

מתי כדאי להזמין הסעות לחתונה בצפון?

שלושה או שישה חודשים לפני החתונה, מומלץ להתחיל לתכנן שירותי הסעות לחתונה בצפון. אם מועד החתונה נקבע לעונת האירועים, לרכבים ברמה גבוהה יהיה ביקוש רב, כך שתצטרכו להזמין את ההסעה שלכם אפילו מוקדם יותר.

מומלץ להתייעץ עם נציגי שירות הלקוחות של חברת הסעות כדי שניתן יהיה לבחור חבילת הסעות מותאמת אישית מבחינת סוגי הרכבים המועדפים, הזמנת רכבים עם אביזרים מיוחדים, ומציאת חבילה משתלמת מבחינת התקציב.

את מי כדאי להסיע?

הצעד הראשון בתכנון הסעות לחתונה בצפון הוא לספק את השירות לחברים הקרובים, למשפחה הקרובה ולאורחים חשובים. עבור חתונות רבות, זה אומר בני הזוג, שני הורים, אחים וסבים. בני זוג רבים בוחרים להסיע רק את האנשים הקרובים להם, או את האורחים שמגיעים מהמרכז או מהדרום, ואחרים מזמינים את שירות ההסעות לכל האורחים.

לכן חשוב לתכנן היטב את מסלולי הנסיעה למקום האירוע ובחזרה, ולקחת בחשבון את שיקולי המרחקים גם במונחים של קילומטרים, כדי לוודא שהבחירה בשירותי ההסעות אכן משתלמת יותר מנסיעה בתחבורה הציבורית או במוניות. סביר להניח שההחלטה תסתכם בתקציב, אבל כדאי לקחת בחשבון גם את השיקולים הבאים:

שיקול המרחק

אם רוב האורחים מגיעים ממרחק נסיעה של יותר מחצי שעה, בהחלט כדאי לספק שירותי הסעות בצפון לכל אורחי החתונה על מנת שלא יצטרכו לשלם סכומי כסף גבוהים על דלק, תחבורה ציבורית או מוניות, ונסיעות ארוכות ומייגעות.

צרכים מיוחדים

יש לקחת בחשבון את כל האורחים שעשויים להתאמץ להגיע בעצמם ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית, במיוחד אם הם מבוגרים מאוד או סובלים מקשיי ניידות, ולתכנן את שירות ההסעות עם רכב מותאם לאנשים עם צרכים מיוחדים, ולקשישים שיש להשגיח עליהם במהלך הנסיעה.

רכבי חברת הסעות מצוידים באביזרים לשמירה על בטיחות הנוסעים, עם ציוד מיוחד להנגשה לכיסאות גלגלים או כל ציוד עזר אחר שנדרש וזמין בהתאמה אישית.

איך כולם מגיעים לחתונה וחוזרים לביתם?

יש שני מסלולי הסעות שכדאי לקחת בחשבון בהזמנת שירותי הסעות לחתונה בצפון: אפשרות הסעת האורחים עד מקום האירוע, ללא חזרה; נסיעה למקום האירוע עם החזרת האורחים לביתם.

ניתן גם לבחור חבילות שירותי הסעות בהתאמה אישית לפי מסלולים שנקבעים מראש, ונקודות איסוף והורדה. חשוב רק להבין מי צריך את שירותי ההסעות ולאן, לפני שמבצעים את ההזמנה.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.