אפסטורמשחקיםמשחקים לאנדרואיד

המשחק פאבגי מובייל-PUBG Mobile בעדכון חדש 2.5.0

PUBG MOBILE
PUBG MOBILE
מפתח: Level Infinite
מחיר: חינם
‎PUBG MOBILE
‎PUBG MOBILE

הורדתם את PUBG Mobile. התחלתם משחק. קפצתם מהמטוס והצלחתם לנחות בשלום על המפה. מה הלאה?

המשחק פאבגי מובייל-PUBG Mobile. צילום: אפסטור

הכול בסדר. אחרי הכול, תחושת חוסר הוודאות היא חלק בלתי נפרד מסגנון המשחק. הכללים די פשוטים – 100 שחקנים לא חמושים מגיעים לאי בצניחה, ומתחילים לחפש אספקה וכלי נשק במטרה להיות השורדים האחרונים.

אבל הישרדות בעולם המאובק של PUBG Mobile אינה משימה פשוטה. כדי להגדיל את הסיכויים לזכות ולראות את ההכרזה “Winner winner, chicken dinner!‎” מהבהבת על המסך, מומלץ להתמקד בכמה מהלכי פתיחה מרכזיים.

אתם נוחתים באזור מלחמה לצד 99 מתחרים אחרים. כיוון שאין עליכם כל אמצעי הגנה פרט לערמומיות הטבעית שלכם, משימתכם הראשונה היא איתור נשק. ומרגע זה יתחיל משחק של חיסולים עד המשתתף האחרון ששורד ונשאר עומד על רגליו – הוא המנצח.

קרבות הבאטל‑רויאל ב‑PUBG Mobile לא מאוכלסים בלוחמים מיומנים. במקום זאת תשחקו כאזרחים, אנשים רגילים שנקלעים למצבים יוצאי דופן – ותוכלו להתאים את המראה והלבוש של הדמות שלכם כרצונכם ולטעמכם.

לרשותכם כלי נשק שונים כדי לצייד את ידיכם החשופות, החל מכלי גינון וכלה בכלי ירייה. ציוד מגן כמו אפודים נגד דקירה יעמדו גם הם לרשותכם ויעזרו לכם להישאר בחתיכה אחת. החלק הקשה הוא להלחיט מה לקחת ולסחוב איתכם ועל מה אפשר לוותר.

כיף לחקור את הסביבה, אבל צריך לפקוח עין על היורים היריבים ולוודא שלא תצאו בטעות מה‑Circle (המעגל) – ברגע שתצאו מחוץ לאזור המשחק, תתחילו לחטוף נזקים.

אם לא מתחשק לכם להיות לבד, תוכלו לחבור לשחקנים אחרים. חוץ מזה, כלי רכב יעזרו לכם להסתובב בשטח קצת יותר בקלות.

ולא מדובר רק בגרסה הקלאסית עם 100 השחקנים, כיוון ש‑PUBG Mobile כולל כמה וכמה מצבי משחק, ביניהם Deathmatches (משחקי מוות) 4‑על‑4 ואפשרות זומבי – כי הרי איזה משחק יריות לא ישמח לתוספת אקשן של מתים מהלכים?

התחמשות

אי אפשר להתקדם הרבה בלי תחמושת. המשימה הראשונה בסדר העדיפויות שלכם: למצוא את המבנה הקרוב ביותר ולחפש בו כלי נשק, תחמושת וציוד רפואי. בכל רגע נתון אפשר לשאת רק שני כלי נשק עיקריים – נוסף על אקדח ומשהו שאפשר לחבוט איתו – אז אל תהיו בררניים מדי בדקות הראשונות של המשחק. חיוני לשמור על הבריאות – לפני שאתם נכנסים למצב מסוכן, הקפידו שיהיו ברשותכם כמה תחבושות, משקאות אנרגיה וערכות עזרה ראשונה.

  • טיפ מקצועי: אל תשכחו ששחקנים שהובסו משאירים אחריהם שלל. אל תהססו לבזוז אותו.

דיווחי תנועה

כדי לשרוד ב‑PUBG Mobile, צריך לדעת מתי (ואיך) לזוז. המשחק עוזר לכם על-ידי כיווץ איטי של שדה הקרב. הקישו על סמל המפה כדי לראות עיגול לבן וטיימר. ברגע שהטיימר מגיע לאפס, כל השחקנים שנמצאים מחוץ לעיגול הלבן יתחילו להיפגע. לכן כולם נעים באותו כיוון. וככל שאתם שורדים יותר זמן, סביר להניח שתצטרכו להילחם זה בזה.

  • טיפ מקצועי: אתם לא יכולים פשוט לשבת בשקט ולקוות לטוב. חשוב שתבחנו היטב את הסביבה הקרובה ותתקדמו בצורה אסטרטגית תוך הסתתרות מאחורי עצים, זחילה דרך שיחים והתגנבות מעבר לפינות.

הקשבה מלאה

אנשים מסוימים עשויים לחשוש שהיעדר המוזיקה ב‑PUBG Mobile נובע מתקלה, אבל זה מכוון. כדי לשרוד, חיוני לשמוע כל מה שמתרחש מסביב. לפעמים לא תראו אויבים מתקרבים, אבל אם תקשיבו היטב, תוכלו לשמוע אותם נעים בין השיחים, או, אם הם נועזים, דוהרים דרך השדות באופנוע מרעיש. יש לכם אוזניות? כדאי לכם להשתמש בהן!

  • טיפ מקצועי: אם אף אחד לא רואה אתכם נוחתים, אף אחד לא יודע איפה אתם – כל עוד אתם לא עושים רעש. לכן, כדי להישאר מוגנים (יחסית), חשוב לשמור על השקט.

פזצט”א!

סופגים אש אבל לא בטוחים מאיפה היא מגיעה? נסו להסתתר בין העשבים כדי שיהיה יותר קשה לראות אתכם, וזה אולי יקנה לכם מעט זמן יקר לברוח ולהתאושש או לפחות למצוא זווית טובה יותר לזיהוי התוקף. גם אם תידרשו להתגנב על הקרקע באיטיות, זו טקטיקה חשובה בייחוד בשלבים הראשונים, כאשר לרוב השחקנים יש מעט מאוד כלי נשק, וגם הם לטווח קצר. ובכל מקרה, תמיד חפשו מקום מסתור.

  • טיפ מקצועי: שיחים ודלתות עץ לא יכולים להגן עליכם מפני קליעים, אבל עצים וקירות כן. ככל שהטקטיקה שלכם יותר מתודית, יש לכם סיכוי גבוה יותר לשרוד.

סבלנות, סבלנות

זאת העצה הכי חשובה. אף על פי שיכול להיות מפתה לקפוץ לכלי הרכב הקרוב ביותר ולדהור ברחבי האי בחיפוש אחר אקשן, זה בדרך כלל כרטיס לכיוון אחד אל מחוץ למשחק. ככל שהטקטיקה שלכם יותר מתודית, יש לכם סיכוי גבוה יותר לשרוד. נדרש רק מהלך נמהר אחד – כמו טיפוס רועש במעלה מדרגות או ירי לעבר מכונית מלאה באויבים – כדי להפוך למטרה קלה. זה לא משחק לקצרי רוח – חשוב לבחור ברגע הנכון לתקיפה.

  • טיפ מקצועי: קחו את הזמן, חשבו היטב על כל מהלך ושמרו על לחץ דם נמוך. במשחק הזה מנצחים לאט ובטוח.

מקור: אפל

  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
  • ‎PUBG MOBILE תמונות מסך
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.