Marshmallowחדשות אנדרואיד

חם מהשטח: אמש יצאה לדרך מערכת ההפעלה ה-Android 6.0

טוב שלום גולשים וגולשות יקרים אמש (5/6 לאוקטובר) הגיע לכל בעלי מכשירי הנקסוס ואשר תומכים בעדכון OTA (עדכון אוטומטי) ואשר אלו המכשירים הראשונים לקבל את העדכון המדהים של מערכת ההפעלה החדשה ה-Android 6.0 אז.. אילו מכשירים בנוסף הולכים לקבל או לתמוך במערכת ההפעלה הזאת כנסו לכתבה שהכנתי עבורכם ואל תשכחו להגיב בסוף .
מערכת ה-Android 6.0 יצאה לדרך !

אז כמו שאמרתי אמש בעלי מכשירי הנקסוס התחילו לקבל את עדכון מערכת ההפעלה ה- Android 6.0 וכמובן שהיא מדהימה מי הולך לקבל בקרוב את עדכון מערכת ההפעלה הזאת , כמובן נקסוס 5/6 וגם מכשירי הטבלט של נקסוס ה-נקסוס 7 והנקסוס 9 וכמו כן ה-Nexus Player , העדכון יחל להגיע החל מתאריך ה-5 לאוקטובר ובמהלך 6/7 לאוקטובר רוב מכשירי הנקסוס כבר יהיו בעלי Android 6.0 .

כל בעלי ה-Android 6.0 יהנו ממערכת הפעלה מדהימה אשר מביאה עימה מגוון שיפורים ושדרוגים אשר עבור משתמשי האנדרואיד השונים הינם נמצאים מתחת למכשיר ולא מחוצה לו , בן כל השיפורים שישנם בפנים יהיה ניתן לראות את הפיצ׳ר ״מצב המתנה״ (ובאנגלית – Stand By) מערכת ה-Android 6.0 מביאה עימה חווית שימוש משודרגת ממש ואשר תתמוך גם היא בטביעת האצבע שאפל הביאה לעולם וגם במערכות Android ניתן למצוא אותה וגם ה-Android 6.0 תתמוך בה.

מה עוד יש לנו עוד בתוך ה-Android 6.0:
צריכת סוללה בהתאם לאופי השימוש
חיישן טביעות אצבע
USB C (מעבר דו כיווני)
שליטה בהרשאות חוזרת למשתמש (הגיע הזמן ממש דומה למערכת ה-iOS)
פתיחת קישורים אוטומטית (כמו יוטיוב,פייסבוק, ועוד)

מכשירים שיקבלו את עדכון מערכת ההפעלה ה-Android 6.0 המכונה מרשמלו בפי הנהלת גוגל הם בעלי מכשירי LG G3/G4 וכמובן בעלי מכשירי HTC M8 M9 .

לבעלי מכשירי הסמסונג השונים יש בשורה אבל לא לכולם , בגל הראשון לקבלת העדכון יהיו אלה המכשירים החדשים שיצאו לאוויר העולם מבית סמסונג לדוגמא: ה-Galaxy Note 5 כמו כן ה-Galaxy S6 Edge Plus החדש. אך בואו לא נשכח לרגע גם את ה-Galaxy S6 וגם המכשירים שהושקו טיפה מוקדם יותר כמו ה-Galaxy Note 4, Note Edge ו-Galaxy Alpha. אך השאלה שנשאלת היא מה יעלה בגורלם של בעלי המכשירים האחרים המכונית כעת מעלי מכשיר ישן , לדוגמא ה-Galaxy S5 ו-Galaxy Note 3. לגבי בעלי מכשיר זה חברת סמסונג לא הגיבה נכון לכתיבת שורות אלה אבל לא אמרה את דברה עד הסוף ולא נשכח שהאנדרואיד מתהדר בתור מערכת פתוחה אז איפה זה מתבטא לבעלי המכשיר הישן ? לשאלה זאת לא הגיבה חברת סמסונג ונראה על פניו שהיא הולכת ומתחכה אחרי חברת אפל ולאט לאט נראת כמו מערכת סגורה.

על מדשאות חברת גוגל נראה הסמל הבא
על מדשאות חברת גוגל נראה דמות האנדרואיד עם המרשמלו
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.