יחסי ציבורמאמרים

קרוז באירופה

לאורך חופי הים התיכון ובתוכו יש יעדים נפלאים לטיול. כאן ניתן להזכיר את הערים ונציה, ברצלונה, רומא ואחרות את אתרי מורשת אונסקו דוגמת מנזרי מטאורה ביוון ואחרים. בנוסף, איים אקזוטיים דוגמת רודוס, כרתים, מלטה ועוד. לכל היעדים הללו ניתן להגיע על ידי שיט בספינות פאר היוצאות ומגיעות אל ישראל.

צילום: מנו ספנות

קרוז באירופה משלב בין נופש איכותי ברמה של 5 כוכבים וטיולים מאורגנים אל מקומות נחשבים ומתויירים ביותר. חווית החופש בטיול כזה הינה אולטימטיבית, ומשום כך, ישראלים רבים חפצים בה.

השייט הינו בספינות גדולות מאוד והדבר מאפשר שייט נינוח ובטוח ללא תנודות גלים. הספינה מצוידת בכל המתקנים הנדרשים, והשירותים ניתנים על ידי צוות עובדים מתוגבר אשר דואג לשרת את הנוסעים בכל שעה אפשרית. ניתן לקבל תאים מרווחים על הסיפון או אחרים בבטן האוניה. התעריפים לתאים עליונים גבוהים מאלו לתחתונים בגלל הנוף הנשקף, הגודל ועוד. מסלול השייט מאורגן היטב כאשר ההפלגה מתבצעת בלילה והעגינה בנמל בשעות היום.

צוות הספינה מארגן טיולים מודרכים בליווי מורה דרך מוסמך. כל טיול מתנהל לאורך שעות היום וכולל יעדים מובחרים ובלילה כולם מגיעים ללינה בספינה. כמובן, שכל תייר יכול לצאת בגפו ולארגן את הטיול שלו בכוחות עצמו. על הספינה עצמה ניתן למצוא בריכות, מתקני ספא הכוללים ג’קוזי, סאונות ועוד. יש משטחי שיזוף עם מיטות מתאימות לרביצה, יש מתקני כושר, משחקי חוץ ופנים, ולמעשה, כל מה שנופש צריך בשביל נופש פעיל. צוות בידור אחראי לערבים מיוחדים הכוללים, הופעות אומנים, משחקי חברה, ריקודים ועוד. כמו כן, קיים קזינו שניתן להמר בו.

נושא האוכל הוא בעל חשיבות עליונה. התפריט מגוון מאוד וכולל מאכלים ממיטב המטבחים בעולם. ניתן לקבל ארוחות בוקר, צהריים, ערב ולילה. לאורך כל היום ניתן לנשנש סוגי אוכל מהיר  בנקודות שונות כולל ליד הבריכה. הגיוון האדיר ומגוון הפעילויות מתאימים לכל סוגי האוכלוסייה בכל הגילים. קרוז באירופה מתאים, איפה, לזוגות, יחידים, משפחות, חבורות ועוד. כל אחד יוכל למצוא את ההנאות המתאימות לו. מדובר על חופשת הכל כלול ברמה הגבוהה ביותר שניתן לקבל, ולכן, היא מאוד מומלצת.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.