יחסי ציבורמאמרים

אילו מסמכים משפטיים ניתן להשלים באמצעות הסלולארי

הקמת חברה בישראל היא תהליך קל מאוד, ולכן מספר החברות בישראל גדל בהתמדה. בכל שנה קמות בישראל אלפי חברות וזה צפוי לגדול, משום שתהליך רישום חברה אונליין הפך זאת לנגיש מאוד לרבים. תוכלו למצוא מספר גדול של טפסים שונים שיכולים לסייע לכם ברישום החברה ולכן כדי לדעת בדיוק מה הטפסים הנכונים על מנת שהחברה תירשם במינימום זמן ללא עיכובים מיותרים. אין להזניח את הפן המשפטי והבירוקרטי של המיזם שלכם הכולל את קמת החברה.

כיום ניתן להשלים ולמלא אונליין אפילו דרך הסלולרי

להליכים המשפטיים חשיבות רבה, ואין הם אמורים להפחית מההתלהבות שלכם במיזם החדש או לגרום לאי נוחות בגלל בירוקרטיה. להפך אלה השלבים הראשוניים בהם יושב כל יזם מתחיל ומקדיש מחשבה רבה להקמת החברה שלו, מטרותיה, השותפים שהוא לוקח עמו למסע, מצב ההון הנדרש לפעילות. חשוב גם להקדיש  זמן ללמוד על הפרוצדורה של רישום חברה אונליין.

מה חייבים לדעת על פתיחת חברה?

הבירוקרטיה אינה מרובה אבל הכרחית. החשיבות של המילוי הנכון של הטפסים קריטי. הרי לא תרצו שתמלאו פרטים חסרים במסמכי החברה וברגע האמת תגלו שאין לכם שליטה בלעדית, שאין לכם מספיק הון מניות להקצות לשותפים או משקיעים או שאינכם מסוגלים לבצע את כל הפעולות שרציתם לבצע רק משום שבחרתם סטטוס לא נכון לכם ולתחום הפעילות שלכם. תמיד מומלץ לקבל מידע וייעוץ מאנשי מקצוע כמו רואי חשבון, אנשי כספים וייעוץ משפטי ועסקי נכון לפני הצעד המתבקש. למרות קלות הגשת המסמכים יש להכין מראש את כל הפרטים החשובים לכך על מנת שלא תתקעו באמצע התהליך של רישום חברה אונליין עם מסמכים חסרים או לא מלאים.

מסמכים שאפשר להשלים כאשר הם חסרים לכם

כיום ניתן להשלים ולמלא אונליין אפילו דרך הסלולרי את כל המסמכים הדרושים לשם הקמת החברה שלכם. באמצעות הליך של פתיחת חברה באינטרנט כל האינפורמציה למילוי המסמכים מוקלדת לאתר וניתן לחתום על המסמכים כולל אימות חתימת עו”ד המהירות האפשרית ללא כל מאמץ מצדכם.

  • פתיחת חשבון בנק לחברה אונליין – להבדיל מעוסק פטור או עוסק מורשה, פתיחת חברה מחייבת פתיחת חשבון בנק נפרד לחלוטין, משום שבמעמד זה אתם בתור בני אדם הנכם ישות משפטית נפרדת לחלוטין מהישות המשפטי שנקראת חברה בע”מ. הון החברה אינו הונכם הפרטי ואתם מושכים ממנו משכורת ולא משתמשים בכסף כראות עיניכם ללא פיקוח. עליכם להכין אישור של עורך דין לפתיחת חשבון הבנק, להכין אישור של עורך דין לאותם בעלי עניין נוספים בחשבון של החברה כדי להבטיח שכל פעולה בו תיעשה רק על ידי גורמים מוסמכים לכך, פרוטוקול ביצוע עסקאות בהוראה טלפונית או באינטרנט, פרוטוקול של פתיחת חשבון בסניף הספציפי, פרוטוקול של החלטת דירקטוריון החברה שלכם לפתיחת החשבון ומינוי המנהלים של החברה ופרוטוקול מורשי חתימה בחשבון החברה.
  • כתיבת הסכם מייסדים לחברה – הסכם מייסדים לחברה הוא המסמך החיוני היותר בתחילת הדרך משום שהוא הבסיס לכל הפעילות שלכם עם השותפים, כעת ובעתיד. כשאתם מנסחים הסכם מייסדים אתם קובעים את שמות השותפים הגלויים והסמויים, הפעילים והלא פעילים, מי מקבל את זכויות שם החברה והמותג, של מי זכויות היוצרים והקניין הרוחני, מה עושים עם ההון ואיך מחלקים אותו, ממי מגייסים ומהן מטרות החברה. כמובן שלא נעים לחשוב על הרגע שבו החברה תתפרק, אבל לעתים שותפים מגיעים באופן טבעי לסוף הדרך המשותפת כאשר כל אחד מהם מחליט לעשות משהו אחר. הסכם המייסדים צופה גם יום כזה ומעניק לכם שקט נפשי גם בזמן פעילות החברה משום שהכול מוגדר בה מראש, גם חלוקת המניות והרווחים, וכמובן גם החובות.
  • רישום חברה אונליין – הגעתם לרגע המשמח שבו אתם מגישים בקשה לרישום חברה, מצרפים את תקנון ההתאגדות, תצהיר בעלי המניות, תצהיר דירקטורים, וכל זה מאומת על ידי עורך דין בשלל החתימות על הטפסים. כעת לא נותר אלא לשלוח את המסמכים אונליין לרשם החברות ולחכות לתעודת ההתאגדות ומספר הח.פ שיגיעו אחרי מספר ימים בודדים.

 

https://www.ettorney.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D/

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.