יחסי ציבורמאמרים

בניית אתר תדמית – טיפים שיצמיחו את העסק והאתר שלכם

בעולם של ימינו אתר התדמית של העסק שלכם הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם באינטרנט. נוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות היא כבר מזמן בגדר חובה לעסקים שרוצים לצמוח, להגדיל את קהל הלקוחות, להתרחב, לגדול ולהישאר רלוונטיים.

wpdevs.co.il

לכן בניית אתר תדמית הוא הליך חשוב ומשמעותי שיש לעשות באופן יסודי ונכון על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. הכנו עבורכם מספר טיפים חשובים בנושא.

  1. כוונו את השפה של האתר לקהל היעד שלכם – חשוב לזכור שבניית אתר תדמית היא אינה עבורנו, אלא עבור הלקוחות שלנו, ובשביל זה חשוב מאוד לדייק מי הם הלקוחות שלכם; אם קהל היעד שלכם הוא חבר’ה צעירים, אז האתר חייב לדבר בשפה ובעיצוב צעירים, ואם אתם מכוונים לקהל יעד יותר מבוגר אז השפה צריכה להיות יותר רהוטה. חשוב לשאול את עצמנו – מה הלך הרוח שנרצה שהלקוחות שלנו יקבלו בעת ההגעה לאתר שלנו? האתר הוא הפנים של העסק שלנו והמושג הראשוני שהלקוח מקבל על העסק.
  2. התאמה למובייל – מרבית הגלישה באינטרנט בימינו מתרחשת דרך סמארטפונים. לכן אנחנו חייבים שבניית אתר תדמית תהיה מותאמת למובייל. חשבו גם על עצמכם כלקוחות – כשאתם מחפשים משהו בגוגל, האם אתם פותחים מחשב בשבילו או שולפים את הטלפון רגע? בדיוק. הממשק של האתר חייב להיות נוח לשימוש בסמארטפון.
  3. בחרו שם דומיין קצר וענייני – דבר חשוב נוסף בעת בניית אתר תדמית הוא כתובת הדומיין. דומיין הוא הכתובת של האתר שמוצגת בשורה של הדפדפן בכתובת ה-URL. גם שם הדומיין שלנו נותן ללקוחות שלנו מושג על העסק, ולכן עלינו לבחור שם קצר וקליל שמצליח לבטא את אופי העסק בצורה הטובה ביותר.
  4. זמן טעינה – משך הזמן שלוקח לאתר להיטען הוא קריטי, מכיוון שזמן טעינה ארוך הוא גורם מרכזי לנטישת מבקרים. כל שנייה שעוברת מגדילה את הסיכוי לנטישה ב-30%! כיצד דואגים לזה? קנו אחסון מהיר ודאגו לכווץ את התמונות.
  5. לכל עמוד חייבת להיות הצדקה – לכל עמוד ועמוד באתר התדמית שלכם חייבת להיות משמעות ומטרה ברורה, כמו עמוד גלריה עם תמונות של העסק והמוצרים, עמוד יצירת קשר עם כל פרטי יצירת הקשר של העסק ועוד. עמוד שלא נבנה עם מטרה ברורה מעודד נטישת מבקרים וכן יוצר רושם לא מקצועי.
  6. הציגו את העסק, המוצר או השירות שלכם באופן אישי. המהות המרכזית של אתר תדמית היא להציג מי אתם, ולכן עליכם לתאר את עצמכם ואת העסק שלכם באופן הכי אותנטי. נימה אישית בדף האודות תגרום לגולשים כבר יותר להתחבר אליכם באופן אוטומטי. כמו כן, הוסיפו תמונות של שלכם ושל העובדים, סרטון תדמית על החברה, המוצר או השירות, וכל דבר ויזואלי שיוכל לתמוך ולהראות לגולש את אופי החברה.
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.