יחסי ציבורמאמרים

עסוקים מדי בשביל לטפל בכלב שלכם? יש מי שיעשה את זה בשבילכם

Dogiz: Your Dog's Loyalty Club
Dogiz: Your Dog's Loyalty Club
מפתח: OURDOGIZ LTD
מחיר: To be announced
[app 896492892]

בין אם זו הקריירה שגורמת לחיים שלכם להיות עמוסים, או שיש לכם מגבלות אחרות שמונעות מכם לבצע את המשימות ההכרחיות של היום-יום, דבר אחד בטוח: את מי שחייו תלויים בכם, אינכם יכולים להזניח.

צילום: Shutterstock

בייבי סיטר לכלבים הפך לחלק בלתי נפרד מהשירות ששוכרים אנשים רבים. אלו הם בעלי הכלבים המסורים לחיית המחמד ההולכת על ארבע שלהם, אשר מעוניינים להעניק לכלביהם את הטיפול הטוב ביותר שהם בעצמם אינם יכולים לתת, ומוכנים גם לשלם בשביל זה.

לעשות מיקור חוץ לטיפול בכלב

גידול של כלבים דורש הרבה יותר מהנחת קערת מזון וקערת מים, זו לצד זו. כחיות מחמד אינטליגנטיות במיוחד, כלבים זקוקים למגע, לחום ולאהבה על מנת להתפתח. התנהגות אגרסיבית נצפית פעמים רבות אצל כלבים אשר לא טופחו על ידי בעליהם, זאת על אף שכל התנאים הפיזיים הינם, כביכול, תקינים.

כלב צריך ליטוף, הוצאה לטיול מספר פעמים ביום, שהות בחברת כלבים אחרים – ממש כמו ילד. היכולות החברתיות שלו והיחסים בינו לבין בני אדם, נבנים באמצעות הקשרים שמוחו מייצר, בעקבות חוויות היום-יום שלו. ניתן להבין, אם כך, את החשיבות הגדולה של טיפול מסור בכלב ואת ההכרח של המשכיות הטיפול הזה בעזרת בייבי סיטר לכלבים, כאשר בעליו אינו יכול למלא את תפקידו בצורה תקינה.

הבחירה של בעלי כלבים להסתייע בשירותי טיפול בכלבם בתשלום, עשויה להפוך להחלטה חשובה ביותר עבורו. בין אם זהו אירוח של הכלב בפנסיון בעת יציאה לנופש, או בשירות יום-יומי של הוצאה לטיול על ידי דוגווקר, מיקור חוץ של גידול חיית המחמד הרגישה הזו חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע שיידעו כיצד לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר. גישה לחיות מחמד בכלל ולכלבים בפרט היא הכרחית, וכמו כן קבלת המידע הנדרש על הכלב הספציפי, תוך התחשבות בצרכים מיוחדים, באם יש כאלה.

הטכנולוגיה מסייעת לכם להיות רגועים – הכלב שלכם בידיים טובות

דוגיז מציעה שירות חדשני של בייבי סיטר לכלבים, ומאפשרת מגוון שירותים של טיפול בכלב: החל מיציאה יומית לטיול ופגישה קבועה עם כלבים אחרים, ועד לשירותי פנסיון ביתי בבית הלקוח או בביתו של הדוג-סיטר שלו, שהן הכלב והן בעליו יכולים לסמוך עליו לחלוטין. האפשרות להזמין את השירות, לעקוב אחר הטיולים בעזרת האפליקציה הייחודית וכן לבצע את התשלום עצמו בכרטיס אשראי – הופך את כל ההתנהלות לנוחה ביותר לתפעול.

איך אפשר לגדל כלב “בשלט רחוק” וכמה זה עולה?

גידול של כלבים זה לא דבר זול, וממש כמו בני אדם הם נדרשים ל”תחזוקה” קבועה: מזון, מקום לינה נוח, ביגוד – אצל כלבים מסוימים ובעיקר בעונת החורף, תשלום על חיסונים וכמובן גם טיפולים רפואיים כשהכלב חולה. כאשר יש צורך במיקור חוץ של הטיפול היום-יומי וישנה הוצאה שוטפת על יציאה לטיולים בחוץ, ייתכן שבסופו של דבר ההשקעה החודשית תסתכם בכמה מאות שקלים. אבל עבור מי שכלבו חשוב לו והוא עצמו אינו יכול להתפנות מעיסוקיו לטובת הטיולים הללו, מדובר בהוצאה הכרחית החיונית ביותר לחייו של הכלב, ממש כמו מזון ומים.

היכולת להכיר מראש את האדם שיטפל בכלב ולבצע מפגש ראשוני ללא תשלום, מאפשרים לבעלי הכלבים הנעזרים באפליקציה של דוגיז להרגיש רגועים ובטוחים. מלבד הקלות של השימוש בשירות, האנשים המעניקים אותו עוסקים בטיפול בכלבים על בסיס קבוע. הם מכירים את הדרישות של כל אחד ואחד מן הכלבים הנמצאים תחת אחריותם, ומאפשרים לבעלים שלהם להרגיש קרובים אליהם, גם אם הם רחוקים.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.