אפסטורחברתי

המחליפה של סיקרט: Frank – גלו מה חבריכם חושבים עליכם!

[app 978383707]

שלום לכולם, בעבר היינו כולנו מכורים לאפליקציית ה-סיקרט וזה קצת דעך והרבה .. לאחרונה צצה אפליקציה שעושה ממש את הפעולה הדומה רק בצורה קצת שונה , אז .. אפליקצית Frank, הינה הדמיה ווירטואלית המאפשרת לנו ולכל המשתמשים באפליקציה לגלות בצורה פשוטה כיצד הסביבה רואה אותו.

אפליקציית Frank - תהיה המחליפה של סיקרט?
אפליקציית Frank – תהיה המחליפה של סיקרט?

האפליקציה הינה אנונימית לחלוטין ואם חלפה מחשבה בראשכם היא ״האם מדובר במחליפה של סיקרט?״ … אז לטענת צוות הפיתוח התשובה חד משמעית לא ! אנחנו קצת חושבים אחרת לאחר שימוש קצר גילינו לא מעט דברים דומים ואשר הקהל הישראלי כן יעשה שימוש לא ראוי בו !!

הייעוד של האפליקציה הינו דווקא לא לדבר מאחרי הגב על המשתמשים האחרים או החרים השונים שיש לכם, אלא פשוטו כמשמעו להיות להם לעזר רב ולעזור להם להשתפר בכל תחומי החיים וכמו כן בעבודה וכמובן איך לא נשכח גם בחיי המשפחה של כל אחד ואחת מאיתנו. צוות הפיתוח מבטיח לנו שהמערכת שלהם מבטיחה כי היא תגן על המשתמשים מפני בריונות והטרדות אינטרנטיות, ואף תספק ייעוץ פסיכולוגי חינמי עבור המשתמשים .

יתרון: האפליקציה מספקת לנומענה לצורך ויצר הסקרנות הבסיסי של כל אחד ואחת ואשר טמון בכולנו ולעזור לנו לדעת מה באמת חושבים עלינו.

חסרון: כמו שאמרנו קודם לכן הכוונות של האפליקציה ממש טובות, אך ישנו סיכוי סביר כי מהר היא תהפוך לאפליקציית סיקרט 2 וגולשים ינצלו את המעמד של האנונימיות באפליקציה ואשר הדיסקרטיות הרבה בה נותנת להתבטא בצורה חופשית ובונה אשר לכך נועדה .

[appimg 978383707]
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.