יחסי ציבורמאמרים

קופל ראם – פיתוח מערכות מידע ופתרונות תוכנה מתקדמים

חברת קופל ראם מציעה שירותים בתחום משאבי האנוש, הכוללים מערכות ניהול משאבי אנוש, הדרכה, בקרת שכר וגיוס עובדים. החברה מציעה פתרונות חדשניים ויצירתיים, המאפשרים חיבור ישיר של הארגון לעובדים – בכל מקום ובכל זמן. קופל ראם היא מחברות המחשוב הוותיקות בישראל, והיא בעלת רזומה עשיר ומאות לקוחות מרוצים.

צילום: PIXABAY

המערכות שמציעה החברה נכתבו כולן בעברית כשפת המקור שלהן, מה שמאפשר עבודה בלי תלות בספק חיצוני, לצד מערכות תמיכה בעברית ובשפות אחרות.

מערכת משאבי אנוש – רקורד החדשה

מערכת משאבי אנוש רקורד היא לא רק מהמערכות הוותיקות בשוק – היא גם אחת המובילות. המערכת מאפשרת ניהול מקיף של הארגון, על כל העובדים והמנהלים, תוך תמיכה מלאה בתהליכי העבודה של הארגון. מערכת משאבי אנוש כוללת בין היתר ניהול גיוס, מבנה ארגוני, משרות ותקנים, דוחות מנהלים ותהליכים חוצי ארגון. באמצעות מערכת רקורד, ניתן לנהל תקנים ומשרות בארגון ללא הגבלה במספר המבנים הארגוניים או בהיקף שלהם. לצד זאת, המערכת מאפשר ניהול רווחה של העובדים, משובים והערכות. בנוסף, ניתן להגדיר באופן עצמאי את מאגרי המידע הרלוונטיים לארגון – בלי צורך במתכנתים או אנשי מערכות מידע.

פורטל משאבי אנוש – KOPORTAL

פורטל משאבי אנוש ארגוני מתאפיין בעיצוב מודרני וממשק נוח לשימוש. הפורטל מאפשר לשמור על קשר רציף ואיכותי עם כל עובדי הארגון. לפורטל משאבי אנוש KOPORTAL חיבור מובנה עם מערכת רקורד, המאפשר ביצוע מהיר ויעיל של פעולות יומיומיות.

מערכת בקרת שכר – KOCHECK

זוהי מערכת בקרת שכר חדשנית וידידותית למשתמש, המיועדת במיוחד עבור חשבי שכר, סמנכ”לי כספים, גזברים ומבקרים, ולכל בעלי התפקיד שעוסקים בתחום בדיקת תלושי שכר והפקת תלושי משכורת. המערכת מאפשרת, לצד הפקת תלושי השכר עצמם, להנפיק דוחות שכר כוללים, המעניקים תמונת מצב רחבה ומאפשרים לזהות חריגות, הפרשים וטעויות, ולסייע בהבנת המקור שלהם.

מערכת גיוס עובדים

מערכת גיוס העובדים של קופל ראם מסייעת בייעול תהליכי הגיוס, מתחילתו ועד סופו. מערכת גיוס יודעת לקלוט ולתזמן קורות חיים שנקלטו במייל, לנתח אותם ולהציג התאמה של העובדים לתפקיד באופן אוטומטי. המערכת מסייעת לקצר תהליכים מהגיוס ועד שלב קליטת העובדים בחברה.

תוכנות מותאמות ללקוח – שירותי פיתוח תוכנה

חברת קופל ראם מציעה שירותי פיתוח תוכנה, בהתאמה בלעדית לצרכים הספציפיים של העסק. החברה מציעה פיתוח תוכנות מותאמות לאורך כל שלבי התהליך, החל מהייזום ואפיון הצרכים, דרך פיתות תוכנה שתענה על הצרכים שעלו, ועד להטמעתה בחברה והתחזוקה השוטפת. השירות שחברת קופל ראם מציעה מבטיח מוצר איכותי, שיתקבל בסופו של תהליך מקצועי המנוהל על ידי מנהל פרויקט מנוסה. בחברה עובדים עם טכנולוגיות פיתוח מתקדמות, תוך תיעוד של כל שלבי התהליך ועמידה בלוח הזמנים שהוגדר בתחילת הפרויקט. המוצר הסופי יעמוד בסטנדרט הגבוה ביותר, ויהיה בעל ממשק נוח ועיצוב נעים למשתמש.

למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.kopelreem.com

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.