חדשות מהעולםשונות

אנו מציגים ערוצים ב- WhatsApp, דרך פרטית להתעדכן בדברים החשובים

WhatsApp Messenger
WhatsApp Messenger
מפתח: WhatsApp LLC
מחיר: חינם
‎WhatsApp Messenger
‎WhatsApp Messenger
מפתח: WhatsApp Inc.
מחיר: חינם

מפתחי וואטסאפ שמחים להציג את הפיצ’ר ‘ערוצים’: דרך פרטית, אמינה ופשוטה לקבל עדכונים חשובים מאנשים ומארגונים, ישירות ב-WhatsApp.

אנו מציגים ערוצים ב- WhatsApp, דרך פרטית להתעדכן בדברים החשובים. צילום מסך

חוויית הערוצים תהיה בלשונית חדשה שנקראת ‘עדכונים’ – שבה תוכלו לראות את הסטטוס ואת הערוצים שבחרתם לעקוב אחריהם – בנפרד מהצ’אטים שלכם עם בני משפחה, חברים וקהילות.

ערוצים הם כלי שידור חד כיווני המאפשר למנהלים לשלוח הודעות טקסט, תמונות, סרטונים, מדבקות וסקרים. כדי לעזור לכם לבחור ערוצים למעקב, אנחנו בונים מדריך חיפוש, כך שתוכלו למצוא תחביבים, קבוצות ספורט, עדכונים מנציגי ממשל מקומיים ועוד. תוכלו להגיע לערוץ גם דרך קישורי הזמנה שנשלחים בצ’אטים או בדוא”ל או שפורסמו באינטרנט.

אנחנו שואפים לבנות את שירות השידור הכי פרטי שקיים. תהליך זה מתחיל בהגנה על המידע האישי של המנהלים ושל העוקבים. בתור מנהלי ערוצים, מספר הטלפון ותמונת הפרופיל שלכם לא יוצגו לעוקבים. באופן דומה, כאשר תבחרו לעקוב אחרי ערוצים, מספר הטלפון שלכם לא יהיה גלוי למנהלים או לשאר העוקבים. אתם מחליטים אחרי מי לעקוב והבחירה שלכם פרטית.

בדומה לאופן שבו אנחנו בונים את שירות ההודעות, אנחנו חושבים שעדכוני ערוצים לא חייבים להישאר לתמיד. לכן בכוונתנו לאחסן את היסטוריית הערוצים בשרתים שלנו למשך 30 יום בלבד, ולהוסיף אפשרויות שיגרמו לעדכונים להיעלם מהמכשירים של העוקבים אפילו מהר יותר. למנהלים תהיה גם אפשרות לחסום צילומי מסך והעברות מהערוץ שלהם.

לסיום, נאפשר למנהלים לקבוע למי תהיה אפשרות לעקוב אחרי הערוץ שלהם והאם ניתן יהיה לגלות את הערוץ במדריך או לא. מכיוון שמטרת הפיצ’ר ‘ערוצים’ היא להגיע לקהל רחב, הערוצים לא מוצפנים מקצה לקצה כברירת מחדל. אנחנו מאמינים שיש מקרים מסוימים שבהם ערוצים מוצפנים מקצה לקצה עשויים להתאים לקהל בכמות מוגבלת, למשל עמותה או ארגון בריאות, ואנחנו בוחנים את זה כאפשרות עתידית נוספת.

כדי להשיק את הפיצ’ר ‘ערוצים’, אנחנו נרגשים לעבוד יחד עם קולות גלובליים מובילים וארגונים נבחרים בקולומביה ובסינגפור, המדינות הראשונות שבהן תהיה אפשרות להשתמש בערוצים, כדי לבנות, ללמוד ולאמץ את החוויה. בחודשים הקרובים נציג את ‘ערוצים’ במדינות נוספות ונאפשר לכולם את היכולת ליצור ערוץ.

אנחנו גם מאמינים שזו הזדמנות לתמוך במנהלים בדרך שתאפשר להם לבנות עסק סביב הערוץ שלהם, באמצעות שירותי התשלום המתרחבים שלנו ובעזרת היכולת לקדם ערוצים מסוימים במדריך כדי להגביר את המודעות.

באופן טבעי, החלק המרכזי שבו אנשים משתמשים ב-WhatsApp ימשיך להיות הודעות פרטיות בין חברים, בני משפחה וקהילות, וזה תמיד יהיה בעדיפות הראשונה שלנו. פיתוח היכולת ליצור ערוצים הוא צעד גדול שהמשתמשים ביקשו מאיתנו לעשות במשך שנים. אנחנו חושבים שהגיע הזמן, אחת ולתמיד, להציג כלי שידור פשוט, אמין ופרטי, ומקווים שתיהנו להשתמש בו בחודשים הקרובים ובשנים הבאות.

  • ‎WhatsApp Messenger תמונות מסך
  • ‎WhatsApp Messenger תמונות מסך
  • ‎WhatsApp Messenger תמונות מסך
  • ‎WhatsApp Messenger תמונות מסך
  • ‎WhatsApp Messenger תמונות מסך
  • ‎WhatsApp Messenger תמונות מסך
  • ‎WhatsApp Messenger תמונות מסך
  • ‎WhatsApp Messenger תמונות מסך
  • ‎WhatsApp Messenger תמונות מסך
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.