יחסי ציבורמאמרים

Ego Power מובילה את ענף כלי הגינון החשמליים

חברת Ego Power ישראל מתגאה לשווק את כלי הגינון החשמליים הנטענים המובילים בעולם ולהם סוללת ליתיום ייחודית המקנה משך שימוש רב וממושך הרבה יותר ממה שהצרכן הממוצע הכיר עד היום.

Ego Power מובילה את ענף כלי הגינון החשמליים. צילום: FreePik

פיתוח ייחודי זה איננו רק סלוגן שיווקי כי אם פטנט רשום ובלעדי לחברה, דבר אשר ביסס את מעמדה בקרב שוק צרכני הכלים הנטענים, ומיצב אותה כמענה האידיאלי לגננים מקצועיים.

הפיתוח הייחודי של אגו פאוור

סוללות הליתיום הידועות בשם ‘סוללות נטענות’ אמנם יודעות לעשות את מלאכתן נאמנה. אולם לצד זאת חימום יתר היה וככל הנראה יישאר עקב האכילס שלה הפוגע באורך חייה, וכן גורם להתרוקנותה המהירה.

מעבדות הפיתוח של חברת Ego Power שקדו במרץ על פיתוחם של כלי גינון המאפשרים משך שימוש רב ככל הניתן וסוללה שאיננה ניזוקה ונפגמת משימוש לשימוש. באמצעות סוללה הבנויה בצורת קשתות ובמתח אידיאלי העומד על 56 וואט, מעבדות אגו פיתחו סוללה עם יכולות קירור השומרות עליה מפני חימום יתר.

פיתוח זה שכאמור נרשם כפטנט, הקנה לסוללות של אגו פאוור את היכולת להחזיק מעמד לפחות פי 2, זאת אל מול הסוללות הרגילות.

מגוון כלי גינון חשמליים – אותה הסוללה

ברכישתכם כלי גינון חשמלי וסוללה מבית Ego Power ישראל, הרי שאתם נהנים מסוללה אותה ניתן לנייד בין המכשירים השונים.

בין אם רכשתם מכסחת דשא ובין אם לרשותכם כבר חרמש או מפוח עלים, הרי שתוכלו להעביר את הסוללה ממכשיר למכשיר, וזו תשרת אתכם נאמנה בכל פעם מחדש.

במעבדות החברה שקדו לא רק על סוללה איכותית, כי אם על חוויית שימוש אידיאלית. בעל מקצוע וכן חובב גינון, יכולים ליהנות מעבודת גינון שוטפת הנסמכת על טכנולוגיה חשמלית ירוקה, ובאופן רציף.

כאמור, לאור המבנה הייחודי, הסוללה של אגו פאוור נהנית מיכולת קירור ואוורור שוטפים השומרים על תפקודה בכל עת ועת.

טכנולוגיה ירוקה ושקטה

בבחירתכם בכלי הגינון של Ego Power אתם קונים לעצמכם לא רק סביבת עבודה נטולת אדים רעילים הנפלטים ממנוע דלקים; כי אם שקט מופתי כיאה למנוע חשמלי.

דוגמה מופתית לכך ניתן למצוא במפוחים הנטענים, זאת כאשר מפוח עלים מבוסס בנזין אסור בשטחים ציבוריים לאור היותו מפגע רעש אימתני. לעומת זאת, חוקי העזר העירוניים בישראל מאשרים את השימוש במפוחים נטענים אשר אינם מהווים זיהום רעש כלל.

יתרונותיה של הטכנולוגיה הירוקה טמונים גם בצמצום משאב הזמן והכסף הנדרש מטעם הגנן או חובב הגינון. בהיותם חשמליים, כלי הגינון אינם מצריכים חלפים, החלפת שמנים, תדלוק חוזר נשנה ולמעשה סוללים את הדרך אל עבר מזעור עבודתו של הגנן ככל הניתן.

התייעצו עם איש מקצוע מטעם Ego Power

יש לכם שאלות? רוצים לקבל הכוונה או מידע נוסף על כלי הגינון החשמליים? אופייה של הסוללה או קבלת הכוונה על כלי פרטני?

בכל שאלה והתייעצות, ניתן לבקר באתר אגו פאוור ישראל, להשאיר פניה או ליצור קשר ישיר עם איש מקצוע טכני אשר יענה על הכול.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.