יחסי ציבורמאמרים

טיפים להפקת סרטוני אנימציה בחינם

אומרים שתמונה שווה אלף מילים – ואין ספק שסרטוני אנימציה שיווקיים, איכותיים, עם מסר שקל לזכור אותו – שווים מיליוני מילים, בהרבה פלטפורמות וברמות חשיפה גבוהות.

טיפים להפקת סרטוני אנימציה בחינם. צילום FreePik

אבל הפקת סרטוני אנימציה טובים דורשת אנשי מקצוע והרבה שלבים בתהליך:

  1. בשלב הראשון חשוב לכתוב סיפור טוב, שנאמן למסר השיווקי שלכם והוא מעניין, מצחיק, מחדש או מפעיל את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם הצופים בו;
  2. בשלב השני, אתם רוצים לאפיין את הדמויות שישתתפו בסרטון, את התפאורה או הרקע, ואת המסרים הויזואליים שהסרטון יעביר לצד המסרים המילוליים – מה שיעניק בכל תהליך של הפקת סרטוני אנימציה שיווקיים עוד היבט של אפקטיביות לסרטון השיווקי שלכם. בסרטוני אנימציה, הדמויות והרקעים לא חייבים להיות ריאליסטיים, וכאן תבוא לידי ביטוי היצירתיות של הצוות שיהיה אמון על יצירת הסרטון והעברת המסר שלכם.
  3. בשלב השלישי והאחרון, נוצר עולם חדש של דמויות ורקעים עבור סרטוני האנימציה שלכם – והסיפור קורם עור וגידים.

בעוד כל השלבים שלעיל דורשים ידע, יצירתיות, ניסיון בשיווק והיכרות עם השווקים שבהם העסק שלכם פועל – ניתן היום להפיק סרטוני אנימציה ללא עלות בפלטפורמות שיש להן שפע של אפשרויות. פלטפורמות כמו Vyond (שהיא חינמית רק ל – 14 ימי ניסיון), אנימייקר, מובלי (Moovly) ונוספות – מאפשרות הפקה של סרטוני אנימציה בחינם ברמות שונות של מורכבות, עם מסר ברור ובנק דמויות ורקעים מהן תוכלו לבחור ולהשתמש.

האם יש אמת בפרסום? הפקת סרטוני אנימציה ללא תשלום

כל הפלטפורמות שהוזכרו לעיל מאפשרות כאמור הפקת סרטוני אנימציה ללא עלות כלל. פלטפורמות ואפליקציות רבות נוספות יאפשרו לכם להפיק סרטוני אנימציה באיכות גבוהה, עם מגוון של כלים להעברת המסר, בעלויות נמוכות משמעותית מהעלות של הפקת סרטון אנימציה מקצועי עם סוכנות דיגיטל שתלווה אתכם משלב ההחלטה ועד לקצירת הפירות עם פרסום והפצה של הסרטון החדש ועלייה חדה בכמות הפונים אל העסק. כדאי לזכור שבכל הפלטפורמות האלה אתם תצטרכו לבחור בין מגוון מוגבל של אפשרויות, לבין מגוון נרחב יותר של אפשרויות אבל תפעול מורכב יותר של הפלטפורמה עם כלים מקצועיים שיש לדעת איך לשלב אותם בכל סרטון אנימציה שאתם מבקשים להפיק.

אם אפשר להפיק סרטוני אנימציה בחינם – למה בכל זאת כדאי לכם לשלם עבור הסרטון השיווקי שלכם?

מה שחשוב לדעת על תהליכים של שיווק וחשיפה הוא, שלעיתים תוצרי שיווק חובבני הם לא יעילים לתהליך הפרסום של העסק ואף עושים נזק למוניטין שלו. כשאתם מייצרים סרטוני אנימציה שאינם מקצועיים אתם עשויים לייצר קשר בתודעת הלקוח בין שם החברה שלכם לבין התרשמות חובבנית. המסרים השיווקיים שיעברו בסרטון, אם הם לא מגובשים ומוגשים בצורה שקל לזכור, עלולה במקרים מסויימים למקם אתכם מתחת למתחרים שלכם. כמות הידע, הניסיון והיצירתיות הנדרשת על מנת להפיק סרטון אנימציה שעובד, הופכת את תהליך ההפקה של סרטוני אנימציה משמעותית – וכדאי לזקק את המסר ולעבוד בתהליכים מקצועיים עם צוות עתיר ניסיון.

בשיווק התועלת ברורה: התוצאות צריכות להצדיק את העלות ולממן אותה

בהפקת סרטוני אנימציה שיווקיים, כמו בכל תהליך שיווקי אחר, זה לא משנה מה העלות בתהליך, אם אתם בוחרים בערוצים שיווקיים שייצרו יותר רווחים מעלויות. זה בעצם המדד לתהליכים שיווקיים מוצלחים. גם בהפקת סרטוני אנימציה הכלל הזה תקף: מוטב לייצר סרטון אנימציה מקצועי בעלויות מתאימות, אם הוא ייצר תנועה, לקוחות חדשים והכנסות שיממנו את ההפקה ויותר מזה. סרטון אנימציה שנערך בצורה חובבנית, בדרך כלל יתקשה לעמוד במשימה מאתגרת כזו של יצירת הבדל בחשיפה ובמספר הפניות אל העסק.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.