יחסי ציבורמאמרים

יתרונות להשכרת מדפסות

בין אם יש בבעלותך עסק זעיר הפועל מהבית או חברה המעסיקה מאות עובדים, אחד מהכלים החשובים ביותר שיידרשו עבורך בסביבת המשרד הוא מדפסת איכותית.

צילום: FreePik

כדי להעתיק ניירת במהירות, לסרוק ולשתף מסמכים בקלות וביעילות עם כל הגורמים הרלוונטיים לפעילות שלך, להדפיס באיכות גבוהה ולשלוח פקסים, מדובר בפריט חובה. כמעט ואין היבט של התנהלות העסק שאינו דורש מדפסת וברוב המקרים, יידרש לנו דגם מתקדם שיוכל לספק לנו ביצועים גבוהים. עם זאת, העלויות לעתים עשויות להיות גבוהות. זוהי כנראה הסיבה שכיום בעלי עסקים רבים בוחרים בספק המציע שירות השכרת מדפסות. האם זה אכן משתלם? אלו כמה מההיבטים שכדאי להכיר.

קניית המדפסת היא רק ההתחלה

טווח המחירים עבור מדפסת חדשה הוא רחב מאוד. בעוד שניתן לרכוש מדפסת פשוטה וצנועה במחיר סביר, אם מספיק לנו פתרון שמספק מענה לעסק בהיקפים קטנים, דגמים חדשניים יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים. עם זאת, גם אם מצאנו מדפסת במחיר שפוי, ההוצאות שלנו רק מתחילות. עלויות הטונרים או מחסניות הדיו, הנייר ושירותי התחזוקה והתיקונים השוטפים עשויים להיות גבוהים מאוד. השכרת מדפסות מאפשר להפחית משמעותית את העלויות ובעיקר, כפי שנראה, למנוע לא מעט כאבי ראש מיותרים.

התייעלות משמעותית בהוצאות המשרד שלך

תשלום השכירות החודשי מאפשר לך לתכנן את תקציב ההוצאות שלך בצורה מדויקת מאי פעם. כשזה מגיע למדפסת שלך, ברור לך לחלוטין כמה העסק מוציא בכל חודש. בין אם המדפסת תתקלקל או אם הגיע הזמן להזמין עוד דיו, התשלומים שלך לא משתנים. כיום, רוב הספקים המשכירים מדפסות כוללים את האביזרים, הדיו והנייר בעלויות השכירות ויאפשרו לך לקבל מענה לכל הצרכים שלך דרך שירות אחד.

קל מאי פעם לשדרג את המדפסות

לעתים קרובות, בעלי עסקים נמנעים משדרוג הציוד המשרדי עקב העלויות המרתיעות. עם שירותי השכרת מדפסות, כל מה שנדרש הוא רק לרכוש תוכנית שונה וליהנות מציוד איכותי וחדשני יותר בעלויות מינימליות ותכנון תקציבי נוח.

השכרת מדפסות היא הוצאה מוכרת

ניתן לרשום את עלויות השכירות החודשית של המדפסת כהוצאה מוכרת למס הכנסה, במקום לרשום את רכישת המדפסת כהוצאה חד פעמית.

תחזוקה מקיפה בראש שקט

כמו כל ציוד משרדי, גם מדפסות משולבות דורשות תחזוקה שוטפת ובשימוש אינטנסיבי, הן נוטות להתקלקל. במקום לצאת למסע חיפושים אחר איש המקצוע האידיאלי שיוכל לטפל לך בבעיה ולשלם סכומי עתק על כל תיקון, ניתן ליהנות ממערך תחזוקה שזמין לך תמיד וכלול בעלויות החודשיות שלך. כל תיקון שיידרש עבור המדפסת לאורך תקופת השכירות, לא ידרוש שום הוצאה נוספת מצידך ויטופל על ידי אנשי מקצוע אמינים.

העסק שלך דורש תשומת לב בכל כך הרבה היבטים. כדי שיישארו לך כוחות וזמן להתמקד בהיבטים החיוניים ביותר לצמיחה, שווה שנפקיד את רעשי הרקע בידי גורמים מקצועיים. שכירת מדפסת דרך ספק מקצועי תבטיח שהמדפסות שלך יישארו תמיד במצב תפעולי מעולה ועם כל הציוד הנלווה הנדרש לך, מבלי להקדיש לכך אפילו רגע של מחשבה.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.