יחסי ציבורמאמרים

מרפאת דר’ ערן חדד עוסקת בכל תחומי הרפואה האסתטית, תוך כדי מתן דגש לניתוחים אסתטיים

למרפאה מס’ מאפיינים ייחודיים.

צילום: FreePik

מתן מענה לבעיה אסתטית בכל אזורי הגוף – דר’ חדד עבר הכשרה נרחבת בתחום הניתוחים האסתטיים. ההכשרה כללה השתלמויות אצל מגוון מנתחים פלסטיים מהארץ ומהעולם. במהלך התמחותו הוא תיפקד כרופא הבית במרפאה האסתטית במרכז הרפואי :”אסף הרופא”, שם נחשף, בשלב מוקדם ובאופן אינטנסיבי לתחום זה ורכש ניסיון רב מאוד.

פרוצודורות יחודיות למרפאה –  דר’ חדד מבצע מס’ ניתוחים בשיטות מתקדמות. הייחודיות גורמת לנשים רבות להגיע לניתוחים מחו”ל לארץ.

תיקון גניקומסטיה (שד נשי בגבר) ללא חתכים ארוכים – הניתוח מתבצע ע”י דר’ חדד ללא צלקות ארוכות כפי המקובל, אלא באמצעות פתח של מס’ מ”מ באזור בית השחי. השיטה דורשת מיומנות רבה אך תוצאותיה טובות הרבה יותר. לפתח הקטן באזור בית השחי שמחליף חתך באזור שמסביב לעטרה מס’ יתרונות:

  1. הימנעות מחתך סביב העטרה – אי קיום החתך מונע צלקת חשופה וגם חוסך בעיות הקשורות להתכווצות הצלקת – צלקת זו נוטה לשקוע ולגרום לעיוות בשד, בעטרה ובפטמה בתדירות גבוהה.
  2. התכווצות סדירה של העור – כאשר הפתח הוא בבית השחי, העור מתכווץ היטב. כאשר ישנו חתך סביב העטרה, הוא אינו מאפשר התכווצות מלאה של העור כיון שהצלקת מתקבעת לרקמה מתחת.
  3. הוצאת רקמת השד העודפת באופן מלא – קיום הצלקת סביב העטרה מחייב השארה של “כפתור” רקמה קטן סביב העטרה אשר מונע את שקיעתה הפוטנציאלית. מיקום הצלקת באזור בית השחי, מאפשר הוצאת רקמה באופן מלא מתחת לעטרה כיון שאין שיקולים הקשורים לשקיעת צלקת.

הוצאת שתלי סיליקון עם הקופסית (קפסולה) אשר עוטפת אותם – בשנים האחרונות התעורר דיון הנוגע לסיבוכים הקשורים לשתלי הסיליקון בחזה. סיבוכים אלה כוללים לימפומה הקשורה לשתלי סיליקון ומחלה אשר מכונה “מחלת שתלים”.

סיבוכים אלה יצרו צורך בקרב נשים רבות המבקשות הוצאה של שתלי הסיליקון מהחזה. הוצאת השתלים מצריכה בד”כ הוצאה של הקפסולה (קופסית) העוטפת את השתל ועיצוב השד מחדש. מדובר בניתוח אשר דורש מיומנות רבה בביצוע.

מיומנות זו מונעת סיבוכים כדוגמת דמם לאחר הניתוח ועיוות בצורת השד. דר’ חדד הוא מהרופאים המנוסים בעולם בניתוח זה והוא אף פיתח מס’ טכניקות הספציפיות לניתוח.

הצמדת אוזניים – האפרכסת היא אזור קטן בגוף אך בעל קימורים וקיעורים ספציפיים מאוד. מטופלים רבים הסובלים מאזניים בולטות, עוברים ניתוח הצמדת אוזניים. אחת הבעיות אחרי הניתוח היא הישנות של הבעיה ועיוות של האפרכסת. דר’ חדד פיתח מס’ שיטות, המסייעות לקבלת תוצאה אסתטית מיטבית ומונעים הישנות של הבעיה כמעט לגמרי.

ליווי סביב הניתוח – השרות לפני ואחרי הניתוח ע”י צוות המרפאה – נוגה גולן, אסנת בוסקילה ורינת לוי הוא אישי והליווי הוא יומיומי. דר’ חדד, הרופא, זמין באופן מלא והטלפון האישי שלו ניתן לכל המטופלות. מטופלות רבות הוקירו לאורך השנים תודה לצוות המרפאה על השרות האישי והתחושה כי הצוות זמין להן כל הזמן.

 

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.