יחסי ציבורמאמרים

קניות ברשת: כל מה שחשוב להכיר

אם יש דבר אחד שכולם כבר יודעים, זה שקניות עושים ברשת הדיגיטלית, לפחות את רובן – את אלו החשובות שמאפשרות זמן להתארגנות, להשוואות ולחיסכון משמעותי, ועל כן ממש כפי שברור לכל כיצד מתנהגים בקניון ובאלו שעות הוא פועל, כך גם חשוב להכיר מגוון דגשים שעשויים לחסוך לכם לא מעט – כסף, זמן ועצבים.

צילום: pixabay.com

אמזון כאן בארץ

אז מה כ”כ חשוב לדעת? ובכן אם אתם קונים רבות ברשת הדיגיטלית, אתם בוודאי מכירים מקרוב את אמזון, אך האם כבר יישרתם קו עם העובדה לפיה אמזון מגיעה לישראל? ובכן לצד העובדה שמדובר בשדרוג לא קטן, נעצור להבין מהן המשמעויות. ובכן מבחינת הצרכן הוא עומד להרוויח באופן כפול: פעם אחת היצע איכותי וזול של מוצרים מבית אמזון ופעם שנייה התנהלות פשוטה ונגישה בשפה העברית. מבחינת העסקים מישראל המשמעות היא שהם יזכו להגביר את אחוזי המכירה, וכמובן ליהנות מחשיפה יותר גדולה וללא תלות גיאוגרפית.

קניות בהתאם ליומן השנתי

עומדים לרכוש גם השנה ברשת? ובכן מוטב מראש להכיר מספר יעדים חשובים, ולו כי הקניות ברשת נחשבות למשתלמות יותר. על קצה המזלג נציין שבמאי  מתקיים “חג חמישי במאי” שמבטיח הנחות בכול הנוגע לתחום המסיבות. ביוני ניחשף למחירי סוף עונה ונהנה מרכישה מוזלת עבור כל מה שנוגע לנופש וחופש. ביולי 2019 מתקיים “יום אמזון פריים” ואף ייתכנו מבצעים שווים ביום העצמאות של ארה”ב, מבצעים שבעיקר נוגעים למוצרי חשמל, מוצרי DIY, מוצרי טיפוח לגבר וכמובן מגוון גאדג’טים. כמו כן, בחודש אוגוסט מומלץ לרכוש מתנות לחגים, קרי מוצרי רומנטיקה, שוברים לספא ועוד, כאשר זהו גם החודש האידאלי לסגור בו את החופשה  עבור חודש ספטמבר.

הכירו במחיר המלא

מצד אחד לרכוש דרך הרשת מהווה אופציה מאוד מבטיחה, אך מצד שני רכישה דרך הרשת עשויה להוביל להפתעה כלכלית לא נעימה. במה מדובר? לאנשים נוח לשכוח שלצד העלות של הפריט, לרוב גם יש לשלם משלוח ולעיתים גם מיסים. אי לכך חשוב ביותר לדעת שאם עלות המוצר מעל ל  75$, העלות לא רק כוללת משלוח, אלא גם מיסים ואף ייתכנו תשלומים נוספים. מכאן שטוב להכיר אפליקציות ייעודיות, כאלו שמסייעות להבין מהו המחיר הסופי, כך שלא תתקבל דרישת תשלום מפתיעה.

טיק טק עוד שבוע חלף

הרבה יותר מדי אנשים מעידים שהם קיבלו את המשלוח לאחר שהוא כבר אינו היה רלוונטי עבורם. מכאן שתמיד יש לבחון מהו טווח הזמנים, וכמובן לקבל החלטה בהתאם לתאריך הרחוק ביותר, כך שלא תיכנסו למצב שבו רוכשים נעלי עקב לחתונה ומקבלים אותן לאחר שהזוג כבר חזר מירח הדבש.

התקנים שתוקעים

היו מודעים לקשר שבין מגוון מוצרים לבין מכון התקנים, וזאת כי בהחלט ייתכן שהמוצר הרצוי פשוט ייתקע במחסן של המכס. כך למשל כיסאות בטיחות עשויים להחזיק בתו תקן שונה מזה שמקובל בארץ. שנסכם? קניות ברשת מהווה אופציה נהדרת, אך שווה לנצלה כהלכה – חומר למחשבה!

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.