WWDC 2014חדשות אפל

כל מה שצריך לדעת על כנס ה-WWDC, וגם – מה אפל מתכננת עבור iOS 8 ?

כנס ה-WWDC 2014 מתקרב בצעדי ענק, בעוד כ-30 ימים בדיוק יפתחו השערים והמפתחים שבידם הזמנה יתכנסו בתוך האולם בסאן פרנסיסקו, טים קוק יעלה על הבמה ו… וואו! מערכת iOS 8 תוצג לראשונה וגם מערכת ה-OS X 10.10 עבור מחשבי ה-Mac (מק).

WWDC14


ה-WWDC יחל ממש בקרוב בתאריך ה-2 ליוני. במהלך האירוע, אפל תציג בפנינו את מערכות ההפעלה החדשות (iOS 8 ו-OS X 10.10) שישוחררו בסתיו 2014 ביחד עם מכשירי האייפון החדשים. אבל מה באמת צפוי לנו ב-2 ליוני?

להלן לוח הזמנים המשוער עפ”י ניסיון עבר:

  • 20:00 (שעון ישראל) – התרכזות באולם, טים קוק יעלה על הבמה, והכנס יתחיל.
  • 20:30 – תוצג מערכת ההפעלה החדשה OS X 10.10 עבור מחשבי המק.
  • 20:50 / 21:00 – על הבמה, טים קוק, מספר לנו כמה קשה הם עבדו על מערכת ההפעלה, ואז – iOS 8 תוצג לראשונה!
  • 21:30 – אפל תציג פיצ’רים וכלים חדשים שיושקו ביחד עם iOS 8 בספטמבר 2014.
  • 22:00 האירוע מסתיים, האתר של אפל מתעדכן, במרכז המפתחים מחכות גרסאות הבטא של iOS 8 ו-OS X 10.10.

גם השנה צוות אתר בי שייר יעביר בשידור חיי את כנס ה-WWDC, מומלץ להתעדכן באמצעות אפליקציית האתר – iShareil.

iOS 8 :

  • מה באמת מחכה לנו? למה אנו אמורים לצפות? אז זהו, שלא ליותר מדי. אם חשבתם ש-iOS 8 תכלול עיצוב חדש ומאות אפשרויות חדשות כמו השדרוג מ-iOS 6 ל-7 אז צר לי לבשר לכם שלא.

iOS 8 תכיל בתוכה לא מעט אפשרויות חדשות וגם פי’צרים, חלקם אפילו יידחו למערכת iOS 8.1, אבל שינוי עיצוב המערכת זה לא דבר שכדאי לצפות לו. כמו שכבר דיווחנו לכם לא מזמן, אפל עובדת בשיתוף פעולה עם חברת Shazam (שאזם) על שירות חדש שיתווסף ל-iOS 8 ויופעל באמצעות העוזרת הוירטואלית Siri. השירות החדש יאפשר לנו לזהות שירים שמתנגנים בסביבתנו וגם לרכושם על ידי לחיצת כפתור. ככל הנראה השירות החדש יראה כך:

shazam1


עוד שיפור שככל הנראה יכנס ב-iOS 8 הוא אפליקציית HealthBook, עליה גם יצא לנו לדווח לכם כאן באתר. אפליקציית HealthBook תאפשר למשתמש לעקוב אחר נתונים הנוגעים לבדיקות דם, קצב לב, הידרציה, לחץ דם, פעילות גופנית, תזונה, רמת סוכר בדם, שינה, קצב הנשימה רוויון חמצן, משקל ועוד… ככל הנראה שירות ה-HealthBook החדש יראה כך:

healthbook-book


גם אפליקציית המפות המובנת של אפל תכלול בתוכה מספר שיפורים חדשים :

maps-transit


יש שמועות שאפל מתכננת להכניס שיפורים גדולים רבים ומקורות אומרים כי בימים אלו אפל מתחילה לעבוד כבר על מערכת iOS 8.1, וחלק מהשיפורים שיוצגו באירוע ה-WWDC 2014 יגיעו עם מערכת ההפעלה iOS 8.1. אבל רצנו רחוק מדיי, יש עוד זמן עד שאפל תשחרר את גרסת הבטא הראשונה של iOS 8.1, עד אז כבר יערך אירוע ה-WWDC בעוד כחודש בדיוק וגם אירוע השקת מכשירי האייפונים החדשים שככל הנראה יגיעו ביחד עם שעון חכם (iWatch בשמו הלא רשמי), אייפוד טאץ’ 6, ואייפד אייר 2.

עד אז אנחנו באתר בי שייר נמשיך לעקוב ולעדכן אתכם בכל החדשות והעדכונים הכי חמים אודות האירועים שבדרך. וכמו שכבר ציינו, תמיד מומלץ להצטייד באפליקציית עדכוני האתר – iShareil. בעזרת האפליקציה תקבלו את כל העדכונים ישירות למכשירכם באמצעות התראות פוש (Push).

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.