חדשות מהעולם

סמסונג שוב משלמת פיצוים לאפל בגין גניבת פטנט של האייפון 6

iPhoneVSSamsung
המלחמה הבלתי פוסקת אפל נגד סמסונג

המלחמה הבלתי פוסקת של חהברות סמסונג ואפל לא נגמרת הפעם החברה האמריקנית (אפל) תבעה את החברה הקוראנית (סמסונג) בסכום עצום והחברה הקוריאנית הסכימה כי תשלם פיצויים בסך 548 מיליון דולר !

אבל בואו לא נשכח זאת מלחמה ממושכת מאוד רבת שנים וכל הוותיקים בנינו כבר יודעים כי מדובר בעוד קרב בין שתי ענקיות הטכנולוגיה, והפעם מדובר אודות הפטנט אשר בוטל ואשר קשור לעיצוב האייפון והמצלמה.

בטופס אשר החברה הקוראנית (סמסונג) אשר הגישה לבית המשפט מסרה ענקית הטכנולוגיה סמסונג שהיא מסכימה לשלם את הסכום אך ורק מכיוון שבית משפט לערעורים סירב לחלוטין לחסום את הצו אשר מורה לה לעשות זאת. בחברת סמסונג הקוראנית הבהירו כי אשר בכוונתם לבקש החזר של לפחות על חלק מהסכום ששילמה לאפל, וכל זה במקרה שמשרד הפטנטים האמריקאי יסכים לבטל את הפטנטים שבגינם נפסק הפיצוי ואם בית המשפט העליון של ארה”ב יסכים לדון בערעור שהגישה.

מהחברה הקוראנית (סמסונג) נמסר בתגובה, כי חברת סמסונג מאוכזבים מזה אשר בית המשפט הסכים ללכת קדימה בכל פעם בתביעות הפיצויים המוגזמות של אפל, וכל זה בלי קשר לעובדה שהפנטים הללו בוטלו. אך למרות כל זה הסכמנו לשלם לאפל ,בכל מקרה אנחנו בטוחים שהמכשירים שלנו לא הפרו בשום מצב את הפטנטים של העיצוב או כל דבר דומה.

הפטנטים : עיצוב המכשיר,צביטה לסגירת הזום במצלמה,מכשיר נעול ללא הוצאת סוללה , נעילת חשבון הגוגל במקרה של איפוס המכשיר ואשר מחייב להקליד את החשבון המקורי בדומה לאפל המכונה Apple ID .

מה יהיה אודות המלחמה הבלתי פוסקת בן שני החברות כולנו מחכים מתי זה יהיה לטובת הצרכנים.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.