יחסי ציבורמאמרים

הלך המסך? איך כדאי לכם לתקן אותו שיהיה כמו חדש?

אחת הבעיות הנפוצות ביותר של מכשירים סלולאריים חכמים, היא מסך שבור. לא מעט אנשים שמחזיקים ברשותם מכשיר סלולר חכם מוציאים את עצמם מתמודדים עם בעיה זו מעת לעת, ברוב המקרים זו נובע מטעות או חוסר תשומת לב, אך בסופו של דבר זה יכול להשפיע על היכולת שלהם להשתמש במכשיר.

צילום: Shutterstock

בעיה של מסך שבור במכשיר סלולר חכם היא משמעותית, מאחר ומדובר במכשירי מגע שכל תהליך העבודה איתם מתבצע באמצעות נגיעות על גבי המסך, אזי שאם הוא נשבר אי אפשר להשתמש בו. זה כמובן תלוי ברמת השבר ובמיקום שלו. אם מדובר על הקצוות, בהחלט ייתכן שעדיין יהיה אפשר להשתמש בו, אך עדיין עדיף לתקן את המסך בשביל שיהיה יותר נוח גם לעבוד איתו וגם לצפות בסרטונים או בכל דבר אחר בעזרתו.

מסך שבור, כאמור, זו בעיה שיכולה לנבוע מסיבות שונות. לרוב זה קורה בגלל שאנחנו מפילים את המכשיר במקרה, לעיתים זה קורה בגלל שאנחנו זורקים אותו אפילו על מקומות רכים לכאורה, כמו מיטה או ספה. זה יכול לקרות כמובן במקרים של תאונה או אירוע אחר משמעותי לא פחות.

מה עושים במקרה של מסך שבור

בשביל להתמודד עם בעיה שכזו, אנחנו צריכים לפנות אל מומחים שמתמחים בתיקון מסך שבור. הכוונה לטכנאים שמתמחים בתיקון מכשירי סלולר באופן כללי ובפרט בתיקון מסך שבור. אנחנו לא נוכל להחליף את המסך בעצמנו, מאחר ונצטרך את הציוד הנדרש לכך וכן נצטרך שיהיה ברשותנו מסך חלופי.

הטכנאי יאבחן את הבעיה ויקבע האם ניתן להחליף את המסך ובאיזו צורה. בעיקרון, אם המסך נשבר אז אי אפשר לתקן אותו אלא להחליף אותו. אופציה אחרת היא לרכוש מכשיר חדש. נבחר באופציה זו אם התיקון עולה יותר מהמכשיר. לרוב זה לא כך.

החלפת מסך צריכה להתבצע בהתאם כמובן לגודל המסך המקורי וכן מוטב להשתמש במסך של החברה אשר ייצרה את המכשיר. זאת על מנת שאנחנו נוכל להמשיך ולהשתמש בו בצורה סדירה ללא שום בעיה.

איך מסך שבור משפיע על המכשיר עצמו?

כאמור, במקרים של טלפונים סלולריים חכמים, יכולה להיות השפעה משמעותית לאיכות המסך ולשאלה האם הוא שבור או לא על אופי השימוש במכשיר. אם המסך סדוק זה לא בהכרח אמור להשפיע עליו, תלוי איפה נמצא הסדק.

אם הוא שבור, אזי יכול להיות שהמכשיר כלל לא יוכל להציג את התוכן שנמצא עליו. גם אם הוא יציג, מאוד ייתכן שאנחנו לא נוכל להשתמש בו, בגלל שהוא לא יקלוט את מגע האצבעות שלנו. בכל מקרה, ברגע שאנחנו מחליפים מסך שבור בחדש, נוכל ליהנות גם ממסך יותר נקי, ללא שריטות או כל דבר אחר, מה שיאפשר לנו לעבוד עם המכשיר בצורה הרבה יותר טובה.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.