חדשות אפלחדשות מהעולם

תעלומה: האם אפל גילתה את המפלצת מלוך נס?

אגדת המפלצת מלוך נס ידעה ב-1,500 השנים האחרונות לא מעט עדויות מפוקפקות וראיות מפוברקות שניסו להעיד על קיומה של המפלצת האימתנית, אבל עדות חדשה מגיעה ממקור רשמי ולכן היא מצליחה לעורר עניין ברשת.

pnim3(90)

בתמונת לוויין מהמפה של חברת אפל ניתן לראות צללית מעורפלת באורך של כ-100 מטר. לטענת מפיצי התמונה, הצללית מזכירה בצורתה את המפלצת מלוך נס.

988480_10152003953175373_8896913642159004340_n
מפלצת? זו את? צילום: Apple Maps

“אנחנו מסתכלים על התמונה במשך זמן רב, כדי להבין בדיוק מה זה”, סיפר לדיילי מייל נשיא מועדון המעריצים הרשמי של המפלצת מלוך נס, גארי קמפבל. “זה אמנם נראה כמו עקבות של סירה, אבל אין סירה באזור. כבר הראינו את התמונה למומחי ספנות וגם הם לא יודעים להסביר מה זה”. “מצאתי את הצללית הזו לגמרי במקרה”, אמר אחד התצפיתנים, אנדרו דיקסון. “הסתכלתי על תמונות הלוויין של העיר שלי, דרלינגטון, ואז חשבתי לעצמי שאני חייב להסתכל על אגם לוך נס”.

זו העדות הראשונה של המפלצת מזה שנה וחצי. ב-2013 הגיעו שלוש עדויות אך כולן התבררו כמזויפות. עדות אחת התבררה כברווז, עדות אחרת הייתה גל והעדות השלישית בכלל לא צולמה באגם לוך נס.

אי אפשר לקחת את הדיווח הזה לגמרי ברצינות, אבל גם אי אפשר שלא לתהות מה פשר הצללית הגדולה שנצפתה במפות של אפל. במועדון המעריצים הרשמי של המפלצת מלוך נס מבהירים: ייתכן ומדובר בעדות שתוכיח סוף סוף לכל העולם שלא מדובר באגדה אורבנית.

הכתבה פורסמה במקור באתר Mako


מה דעתכם על הסיפור? שתפו אותנו בתגובות!

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.