יחסי ציבורמאמרים

בזכות אורן זריף אני שוב יכולה ללכת

רות ז’ מפתח תקווה סבלה מדורבן בכף הרגל ולא יכלה לדרוך על הרגליים לאחר טיפולים אצל אורן זריף – הדלקת נעלמה כלא היתה.

לשיטתו של אורן זריף הסוד נמצא בתת המודע!

יש בעיות מציקות שכמעט שום תרופה לא יכולה לעזור בהן, והחולים ממשיכי לסבול – אלא אם יודעים להגיע אל המקום הנכון. על המשפט הזה יכולה לחתום רות ז’ תושבת פתח תקווה אשר סבלה זמן רב מדורבן (דלקת חריפה) בעקב רגלה.

רות התקשתה מאד לדרו על הרגל והיתה מאד מוגבלת בתנועה. “בקושי יכולתי לקום מהמיטה”, היא מספרת. “לא יכולתי לעמוד על הרגליים והייתי חייבת לנוח חצי שעה לפחות לפני שאני זזה”.

הפתרון הקונבנציונלי לדורבן כולל בדרך כלל חשיבה מיוחדת, מדרסים מיוחדים, קומפרסים קרים, משככי כאבים לפעמים זריקות סטרואידים ואפילו במקרים חורים ניתוח. אבל רות הצליחה להיפטר מהדורבן ללא כל אלה – היא עשה זאת בעזרת טיפולים בכוחות תת המודע של אורן זריף

“אורן עשה בי ממש פלאים ובשלושה טיפולים בלבד הצליח להעלים את הדלקת”, מספרת רות. “זמן ההחלמה היה קצר מאד, הרגל בסדר ואני כבר לא סובלת כלל מכאבי!”

סיבות לדורבן ברגל

דורבן בעקב של כף הרגל היא תופעה נפוצה ומדובר בבעיה קטנה הגורמת לצרות גדולות ולכאבים עזים. דורבן היא בעצם סוג של בליטה גרמית המורכבת מעצם וסידן שמתפתחת וגורמת לכאבים קשים ולבעיות יציבות.

בין הגורמים לדורבן בעקב כף הרגל התפתחות רקמה גרמית בקשת הארוכה (הקשת הפלטרית של כף הרגל)  והתפתחות קרעים שלא מתאחים כשורה או של רקמה מסויידת בקשת הארוכה. כל אלה יוצרים התעבות בקשת הגרמית ומפתחים כאב.

סיבה נוספת העלולה להביא ליצירת דורבן בעקב היא ההתעבות של הקשת הארוכה בשילוב של דורבן קטן נוסף או במקרים של קיצור גיד אכילס, מה שמביא לפגיעה בגמישות כף הרגל וליצירת עומס על הקשת האורכית.

ומה אומר בעלה של רות?

ובעלה של רות מאשר בחיוך: “אני המלצתי לאישתי להגיע אל אורן זריף כי האמנתי בו ובאמת הוא הדהים אותנו וריפא את הרגל שלה בזמן קצר מאד.קודם היא לא יכלה לזוז ולעשות כלום בביץ. עכשיו היא בסדר גמור.

אנו מודים לאורן על העזרה ומקווים שכולם יקראו את הסיפור שלנו ויידעו שאורן יכול לעסזור להם בכל בעיה. חשוב לא להתייאש אלא לנסות להגיע אל אורן”.

האם ניתן להתגבר על כל מחלה? איך הגוף מרפא את עצמו?

לשיטתו של אורן זריף הסוד נמצא בתת המודע!

אורן זריף פיתח שיטה ייחודית נועדה  לעזור לחולים וסובלים המבוססת על יכולתו האנרגטית להשפיע על אזורים רלוונטים ליצור תהליך ריפוי עצמי של הגוף דרך התת מודע.

אורן זריף מטפל בעשרות אנשים מדי יום – בהם רופאים, בכירים, אנשי עסקים ועד לבעלי מקצועות חופשיים, שכירים, פנסיונרים, עקרות בית ועוד. כולם מטופלים בקליניקות בירושלים או בבני ברק וזוכים למזור, החלמה או הקלה משמעותית במצבם.

אורן זריף מטפל בשיטת פסיכוקינזיס ומעביר השפעה אנרגטית על המקומות הרלוונטיים במטופל, כדי לעורר את האברים המתאימים לתפקוד יעיל.

מהי שיטת הטיפול של אורן זריף

שיטת הטיפול של אורן זריף הינה שיטת טיפול הקרויה: שיטת הפסיכוקינזיס. שיטה זו מבוססת על ספרו של גוזף מרפי אשר חיבר את הספר: כוחו של התת מודע. האמונה שהתת מודע משפיע באופן מהותי על מצבו הגופני של האדם, היא זו שבכוחה לסייע לאדם בריפוי גופני עצמאי. אורן זריף אשר מכיר היטב את השפעתו של התת מודע על מצבו הפיזי של האדם, יודע גם כיצד להביא את התת מודע של האדם להעניק לגופו את היכולת לרפא את עצמו. בעזרת שימוש באנרגיות אשר אורן זריף שולח לאיברים ספציפיים בגוף שאחראים על ריפוי הבעיה או המחלה ממנה סובל האדם ובעזרת שימוש בכח התת מודע, מצליח אורן זריף לסייע לאנשים רבים בריפוי מחלות וכאבים גופניים שונים.

לאיזה מחלות ובעיות רפואיות יכולה לסייע שיטת הפסיכוקינזיס

שיטת הפסיכוקינזיס של אורן זריף מוכחת כשיטה יעילה עבור כל סוגי המחלות. בין אם מדובר במחלות אונקולוגיות קשות ובין אם מדובר ביתר לחץ דם, סכרת, מחלות גופניות פשוטות יותר כגון דלקות, כאבים כרוניים שונים בגוף או מחלות נפשיות.

השיטה של אורן זריף מסייעת לגוף לרפא את כאביו וזאת לרוב בפגישה אחת בלבד. על אף שישנם אנשים אשר לא מאמינים כי באמצעות מפגש אחד עם מטפל תת הכרתי, ניתן להגיע למצב של ריפוי מחלה גופנית קשה או ריפוי של תסמינים פיזיים אשר הרפואה הקונבנציונלית לא הצליחה לתת להם מענה, הרי שהסיפורים של אנשים אשר ביקרו אצל אורן זריף מעידים באופן מוחלט כי יש דברים בגו וכי הבחירה בשיטת הטיפול של אורן זריף, מעניקה ללא מעט אנשים פתרון למחלות ובעיות גופניות שונות, באופן מהיר.

גם לך מגיע להרגיש טוב

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.