יחסי ציבורמאמרים

האייפון פועל לאט? כיצד לאתר תקלות באייפון ולקבל את הפתרון הטוב ביותר

הטענה שאפל מנצלת את כוחה על משתמשי האייפונים ברחבי העולם כבשה את מהדורות הטכנולוגיה בעולם, אפל הודיעה שהם מאטים בכוונה את המעבד באייפון על מנת לשמור על ביצוע הטלפון. למרות זאת, אין בכך הוכחה שאפל האטו את מהירות האייפון בכדי לגרום ללקוחותיהם לרכוש מכשירים חדשים או ניצול מרות כוחם.

לאחר הטענות ממוחים למכשירי סלולר הסבירו כי ההסבר של אפל הגיוני ביותר ובהחלט מגבה את אופן הפעולה שלהם, אל אף שמליוני לקוחות של אפל קיבלו את הבשורה החלו לצוץ כנגד אפל תביעות נגד בארה”ב ובעולם.

אנשים שוכחים שאפל יכלו לשמור על זכות השתיקה מה שאופייני להם מאד,  כך מסתמן שהכוונות של אפל הוצאו מהקשרם וכבר נסביר לכם מדוע.

במשך שנים רבות בכל תקלה שצצה אפל דאגו לעדכן את המשתמשים ולתת חלופה מצוינת למשתמשים הן בתקלות בטאץ במסך האייפון 6 פלוס או בסוללה באייפון 5s מה שלא התרחש  כלל אצל יצרנים אחרים, לדוגמה תקלת המוות הפתאומי בנוט 2 או בעיית המעבד בנקסוס 5x של lg.

זו הסיבה שאפל מאיטים את האייפון

ראשית חשוב לציין שלאפל יש הרבה מה להפסיד לכן אני לא רואה כל סיבה שירצו לפגוע בלקוחותיהם אלה להפך, במשך שנים שאני עוקב אחרי הקרביים של מכשירי האייפון הספקתי להכיר כל בורג וחלק. מדגם לדגם ניתן לראות שאפל דואגים לשפר ולפתח כל היבט במכשירי האייפון ולכן זו הסיבה שהם כבשו את העולם.

שבבי האייפון מורכבים הרבה יותר ברמת הייצור הפיתוח והדרישות של אפל וזה גם מה שהופך את השימוש באייפון שונה לחלוטין ממכשירים אחרים שבהם מותקנים שבבים בעלי תצורה נמוכה יותר.

מפאת מורכבות השבבים צריכת האנרגיה(חשמל) מהסוללה גבוהים יותר וזו גם הסיבה שסוללות מכשירי אייפונים נוטים להתרוקן בכל מחזור סוללה מהר יותר.

עם הזמן מחזורי הטעינה של האייפון העומדים על 500 מחזורי טעינה בלבד מתקצרים אט אט וכך גם בריאות הסוללה יורדת ולא ניתן להפיק מהסוללה את כמות האנרגיה הנדרשת לשבבי לוח האם לאפשר פעולה במהירות שהתרגלתם אליה. אבחון בעיית המהירות אינו מורכב מאידך החלפת סוללה היא סיפור אחר לחלוטין ולסוללה באייפון יש סימפטומים מבלבלים וקל מאד לטעות בהם במעבדה ולהחליף את הסוללה לשווא.

לכן במכשירי אייפון מדגמים ישנים, אפל דאגו להאט את המעבד ושבבים נוספים במכשירי אייפון ע”מ לאפשר לסוללה לספק מתח אחיד לכל שאר השבבים הנחוצים לפעילות תקינה של כל האייפון.

בכל מקרה שהשבבים היו מתוכנתים ע”י תכנת ה IOS להמשיך ולצרוך מקסימום אנרגיה מסוללה שאינה חדשה האייפון היה פשוטה כבה מעצמו בכל כמה דקות.

זו הסיבה שאפל מגדירים מחדש בכל גרסה שיוצאת את צריכת האנרגיה של אותם הרכיבים ולכן ניתן לראות שלארח עדכון גרסה משתמשים רבים חווים ירידה במהירות.

ההבדל בין סוללה מקורית לסוללה לא מקורית לאייפון {Fixmart}

כיצד לאתר תקלות באייפונים ולתקן אותם

חיפוש קצר בגוגל יראה לכם אלפי מדריכים איך לשפר את חיי הסוללה, כיצד לפתור בעיות שמע או את מהירות האייפון, אוכל לומר לכם בביטחון מלא, כל המדריכים הללו לא ישפרו ולו במעט את מהירות האייפון שלכם, הסיבה לכך פשוטה בעיית המהירות אינה קשורה לתפעוליות המכשיר אלה לחומרה(לחלקים ולתוכנה) חלקים אפשר להחליף בתוכנה אין כל אפשרות לשינוי הקוד.

לבעיית המהירות הפתרון הפשוט ביותר הוא החלפה של הסוללה הישנה בסוללה חדשה תגרום לאייפון לחזור לעבוד בתצורה המקורית כי שהוגדר ע”י אפל.

לאבחון התקלה באייפון יש משמעות קריטית ולכן יש משתמשים רבים אשר מתאכזבים מהטיפול במעבדה, כל דגם בנוי ופועל בצורה שונה לכן איתור התקלה באייפון מתבצע באופן שונה ורצוי לבדוק את הסיבות לתקלה ותיקון הנדרש לפני שפונים למעבדה.

החלפת סוללה אינה עניין מורכב, הדבר היחיד והחשוב ביותר שצריך לשים עליו לב הוא שמחליפים את הסוללה הישנה בסוללה מקורית וחדשה בשוק יש המון זיופים וגם סוללות מחודשות שהיו בשימוש.

פעמים רבות נתקלתי באייפונים שהחליפו בהם סוללה לא מקורית ובכך הרעו את מצב המכשיר או שלא גרמו כל הבדל והתקלה אינה נפתרה.

פורסם באמצעות יוחאי יחזקאל

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.