יחסי ציבורמאמרים

מהו ההבדל בין תוכנות ישראליות לבין אפליקציות ישראליות

העידן שבו אנחנו חיים הינו מודרני לחלוטין ואנחנו רואים זאת בכל תחום שאליו נפנה. כפי שהדור משתנה גם צורת העבודה משתנה מבחינה טכנולוגית.

חברות שונות עובדות על פיתוח אפליקציות רבות ותוכנות בתחומים שונים. מה שמשותף לכל התוכנות הקיימות ולכל האפליקציות זה הרצון להפוך את חיינו להרבה יותר נוחים, ואילו ההבדל הוא שבדרך כלל תוכנות מיועדות לקהל יעד ספציפי ואילו אפליקציות מופנות יותר לקהל הרחב.

אם ניקח לדוגמא אם האפליקציה שכולנו מכירים, אשר הפכה לסטארט אפ שהצליח בעולם כולו, WAZE, אנחנו נראה שמדובר על אפליקציה ישראלית שמדברת אל כולם. ההוכחה לכך היא שגם אנשים בחו”ל עושים בה שימוש ולמעשה מספר המשתמשים של האפליקציה הזאת רק הולך וגדל עם השנים. אפליקציה זו שינתה את העולם כי היא הופכת כל נסיעה להרבה יותר רגועה ובטוחה, כי אפילו אם אנחנו לא יודעים איך להגיע לנקודה מסוימת – WAZE כבר ייקח אותנו לשם בקלות.

ההצלחות של תוכנות ישראליות לעסקים

אם חשבתם לרגע שישראל קוטפת הצלחה רק בתחום האפליקציות השונות, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. כל מי שמנהל עסק פרטי יודע לומר שבשלב מסוים הוא ירצה לשלב תוכנות שונות שמיועדות לעסקים, בין אם זו תוכנה לניהול רישום, ליצירת קשרים עם הלקוחות או לכל מטרה אחרת. למעשה תוכנות לעסקים, כמו לדוגמא “חשבונית ירוקה” אלה הן תוכנות שמשנות את פני העסקים ואת ההתנהלות בו ולכן ברור מדוע גם הן זוכות להצלחה גדולה. מערכת וייזנט היא עוד מערכת משוכללת שכדאי להכיר בתחום הזה שכן מדובר על מערכת שנותנת פתרונות רבים בתחום הדוחות לעסקים, מערכות הגבייה השונות, מערכות השיווק ועוד.

ההבדל הין תוכנות לעסקים ובין תוכנות לשוק הפרטי

חשוב לדעת, בכל מה שקשור לתוכנות שונות, שיש הבדל בין תוכנות המיועדות לשוק הפרטי ובין תוכנות שיכולות לשמש את העסק שלנו. בדרך כלל בעסק הדרישות מאוד מוגדרות וכוללות את הצורך לבצע רישומים שונים ומעקבי ניהול ואילו תוכנות שמיועדות לשוק הפרטי בדרך כלל באות להקל עלינו את חיי היום יום. בנוסף לכך, כמובן שכאשר חברה ישראלית מפתחת תוכנה כלשהי היא גם צריכה לשווק אותה אחרת לחלוטין בהתאם לקהל היעד שאליו מיועדת התוכנה ולכן יש הבדל בין תכונות עסקיות ובין תוכניות שמיועדות לשוק הפרטי.

איך אפליקציה או תוכנה ישראלית הופכת להצלחה מסחררת?

לא קל לענות על השאלה הזאת, כי עובדה היא שיש תוכנות ואפליקציות שונות שמצליחות יותר מאחרות. בדרך כלל מדובר על שילוב של אפליקציה שהיא באמת חכמה, יעילה ושבאמת יש בה צורך. בנוסף לכך, ברוב המקרים אנחנו רואים שגם ההשקעה בשיווק של אותה תוכנה או אפליקציה יכולה להשפיע כי בסופו של דבר, העולם שלנו שיווקי. מה שבטוח זה שיש היום בישראל אינספור יוזמות מבורכות בתחומים הטכנולוגיים הללו וזה תמיד תענוג גדול לראות עוד אפליקציה ועוד תוכנה שמצליחה לכבוש את השוק הישראלי והעולמי.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.