אפסטורגוגל פלייעסקים

אפליקציית הבנק הדיגיטלי פפר בעדכון חדש עם שליטה על ההתראות

Pepper – Mobile Banking
Pepper – Mobile Banking
מפתח: Bank Leumi
מחיר: To be announced
[app 1138799805]

Pepper נולד כדי לשנות לגמרי את עולם הבנקאות ולהביא לכם חוויה מתקדמת, שקופה והוגנת של ניהול חשבון, שירות אנושי, העברות כספים והשקעות – רק מהנייד. תציצו, תקראו, תורידו. זה עומד להפתיע אתכם.

חשבון הבנק הנייד והחדש שלכם. צילום: אתר פפר

תכירו את Pepper, חשבון הבנק החדש שלכם. מתחיל ונגמר במובייל ובלי סניפים, תורים או עצבים. בשפה שלכם וכולל את כל מה שאתם צריכים כדי לנהל את הכסף טוב יותר (כן, גם כרטיס אשראי ופנקסי צ’קים).
ב –Pepper אתם לא משלמים עמלות עו”ש, הוא נמצא שם בשבילכם 24/7 עם שירות תמיכה אנושי מסביב לשעון, רק לא בשבת, ומלא בהתראות ועדכונים שיעזרו לכם לנהל טוב יותר את הכסף.

מה חדש בגירסה 2.10.0:

שאתם מקבלים שליטה! אוקי, יותר נכון, עוד שליטה. מהיום תוכלו לבחור איזה הודעות פוש תקבלו: פוש על הודעת צ’אט נכנסת ופוש על כל גיהוץ באשראי, או, רק על גיהוצים. אנחנו תמיד שמחים לעדכן אתכם על דברים שקשורים לחשבון. מה בדיוק? בידיים שלכם.

ומה בפנים ?

  • פירוט מצב העו”ש ותנועות האשראי:
    כמה יצא, כמה נכנס, איזה פעולה ביצעתם ואיזו פעולה עומדת לקרות. הכל עם עדכונים בזמן אמת, כולל התראות על חיובים גבוהים או כפולים.
  • פעולות בחשבון:
    לקבל או להעביר כסף בקלות, להפקיד צ’קים, לאתר כספומטים.
  • שירות בצ’אט או בשיחת טלפון מסביב לשעון:
 לא משנה באיזו שעה ביום או בלילה, חוץ משבת, תיהנו ב-Pepper משירות אנושי של בנקאים אמיתיים שנמצאים שם בשבילכם בצ’אט או בשיחה. אמיתיים! לא רובוט עם תשובות אוטומטיות ותמונה של דוגמן.
  • פיד מלא בתוכן:
 כתבות, טיפים, התראות ב– Real Time על חיובים כפולים או גבוהים, השוואות לאנשים עם הרגלים כמו שלכם או שמרוויחים כמוכם, סיכומי הוצאות בסופי שבוע או חופשות, תובנות, עדכונים ומה לא. וכל זה כדי שתוכלו לנהל טוב יותר את הכסף ואפילו לחסוך.
  • חסכונות:
    רק תבחרו לאיזו מטרה ובשניות ייפתח לכם חיסכון בתנאים מצוינים.
  • הלוואות בקליק: 
לא משנה לאיזו מטרה, תוך דקות תוכלו לקבל הלוואה בריבית מצוינת, עם אפשרות החזרה בכל רגע וללא שום עלות נוספת.
[appimg 1138799805]
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.