אפסטורחשיבה

Roblox: גלו ארבעה עולמות נפלאים

‎Roblox
‎Roblox
מפתח: Roblox Corporation
מחיר: חינם+

פארק מים ענק. ממלכות מהאגדות. מסלולי מכשולים ערמומיים. אין סוף לעולמות עתירי הדימיון של Roblox, גן שעשועים מקוון שנבנה במיוחד לילדים. אבל עם אלפי מקומות שאפשר לשחק בהם, מאיפה מתחילים?

צילום מסך אפסטור

מכאן! כדי לטעום מהמיטב של Roblox, נסו את ארבעת החוויות הקסומות האלה. כדי למצוא אותן, חפשו את השם המלא שלהן בדף הבית של Roblox, ואז הקישו על השם , גללו למטה ובדקו שמדובר באותם מפתחים. (להרבה חוויות Roblox יש שם דומה או זהה).

Outlaster (מבית Peak Precision Studios)

כמיטב המסורת של תחרויות ריאליטי קלאסיות, ב‑Outlaster תצטרכו להישאר אחרונים במשחק. השיגו נקודות דרך פעילויות כיפיות כמו איסוף דגלים והפלת מתחרים. המנצחים יזכו בחסינות והמפסידים עלולים למצוא את עצמם בחוץ, אלא אם הם כרתו בריתות חשאיות! מושלם לאוהבי משימות ומזימות.

טיפ זריז: חפשו מגילות. הן יכולות להיות חבויות מאחורי עצים ושיחים ברחבי המחנה, והן יובילו אתכם ל‑Advantages (יתרונות), פריטים בעלי ערך שיעזרו לכם להישאר בתחרות.


Livetopia (מבית Century Makers)

משחק תפקידים הוא שם המשחק בעולם העצום של Livetopia, שבו תוכלו להתחפש, לבנות אחוזה ולבלות עם שחקנים אחרים. כשלא תהיו עסוקים בנסיעה או בטיסה ברחבי ארבעה אזורי שיטוט, נסו לקחת על עצמכם עבודה אחת מתוך אלפי משרות, המשתרעות מהרכבת ועד כיתה בבית ספר. לא מתחשק לכם לצאת? בנו משפחה עם חברים, חיות מחמד ורובוטים.

טיפ זריז: לחקור, לחקור לחקור! יש המון אזורים נסתרים בבנייני Topia City, כמו השלב הסודי מעל לקניון (חפשו את הגישה דרך המקרר ב‑Burger Maker). זה מקום מצוין לחקור את העיר ולזכות בציוד.


Greenville (מבית Greenville, Wisconsin)

אם אתם אוהבים לנסוע במכוניות, Greenville דואגים לכם. היכנסו לסוכנות ובחרו כלי רכב מתוך מבחר של מאות מכוניות פרטיות, מסחריות, מכוניות מרוץ ושטח. ואז צאו לדרך, לאורך שדות ירוקים ואגם מרהיב, בזמן שתאזינו לרדיו שבתוך המשחק. ככל שתנהגו יותר, כך תרוויחו יותר כסף ותוכלו לקנות צי מכוניות!

טיפ זריז: שחקו עם ההגדרות. אם מכניקה זה הקטע שלכם, נסו לשחק עם מהירות ההגה או אפשרויות ההאצה והבלימה. רוצים נהיגה ריאליסטית או בסגנון ארקייד? זה תלוי רק בכם!


Restaurant Tycoon 2 (מבית Ultraw)

בנו מסעדה מהיסודות במשחק ההדמייה העסקי הטעים הזה. תצטרכו להאכיל כמה לקוחות ראשונים כדי לצבור מספיק כסף להעסיק שני עובדים שיעזרו בשירות ובמטבח… ומשם האפשרויות הולכות וגדלות. לפני שתשימו לב, כבר תתחילו להגיש מנות כמו שווארמה וטירמיסו דרך החלון שפתחתם למכוניות, ולשלוח אותן הישר לבית הלקוחות. מחכה לכם אימפריית אוכל!

טיפ זריז: בצעו שדרוגים להגדלת הרווח מהר ככל האפשר. אם ההכנסה היומית שלכם תגדל, צנצנת הטיפים תתמלא במהרה. פרסום ימשוך יותר ויותר לקוחות. כשתרוויחו מספיק כדי לבנות קומה שנייה, העסק שלכם כבר יהיה ממש רציני.

מקור: אפל

  • ‎Roblox תמונות מסך
  • ‎Roblox תמונות מסך
  • ‎Roblox תמונות מסך
  • ‎Roblox תמונות מסך
  • ‎Roblox תמונות מסך
  • ‎Roblox תמונות מסך
הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.