יחסי ציבורמאמרים

נימוסי פוקר – כללים לא כתובים שכולם צריכים לפעול על פיהם

ישנם מספר כללי נימוס לא פורמליים שיש לפעול על פיהם סביב שולחן הפוקר. הם יסייעו לכם לקדם ספורטיביות, משחק מהיר יותר והגדלת הסיכויים שלכם להרוויח יותר.

צילום: יח”צ

ישנם מספר כללי נימוס לא פורמאליים שיש לפעול על פיהם סביב שולחן הפוקר. הם יסייעו לכם לקדם ספורטיביות, משחק מהיר יותר ואווירה בריאה למשחק בו משתתפים שחקנים נוספים.

באופן כללי, נימוסי הפוקר מתייחסים לאופן שבו השחקנים צריכים להתנהג סביב השולחן, וכוללים מגוון של כללי ‘עשה’ ו’אל תעשה’. לפניכם המדריך השלם שיסייע לכם לפעול כראוי ולהקפיד על כללי התנהגות נאותים. התמקדנו בעיקר בנימוסי פוקר אונליין, במיוחד בשל העובדה שהם הפכו להיות פופולריים במיוחד, אבל תמצאו כאן טיפים להתנהגות נאותה גם סביב שולחן פוקר פיזי.

כללי הנימוס על קצה המזלג – זה כזה פשוט!

פוקר הוא משחק, וממשחק צריך ליהנות. באופן כללי, הוא דומה למגרש המשחקים, וגם שם אף אחד לא אוהב שמתבכיינים או שמתרברבים, צריך לשמור על כללי המשחק, לנצח ביושר ולהפסיד בכבוד, לשמור על שפה מכובדת, לפרגן ליריב ולגלות רוח ספורטיבית.

פעלו במהירות והימנעו מהאטה מכוונת של המשחק

אפשר להבין שחקן שנדרש ממנו לקחת את הזמן כדי לחשב מספר מהלכים קדימה, במיוחד כשהערימה הולכת וגדלה. עם זאת, מומלץ להימנע ממשיכת זמן שלא לצורך. במשחקי פוקר אונליין אומנם עומד לרשותכם פרק זמן מוגבל לביצוע מהלך, אך זה לא מחייב אתכם לנצל את כולו שלא לצורך. קחו את הזמן שאתם צריכים, ובמקרים בהם אתם יודעים שעליכם להתקפל או לבצע מהלך כלשהו, עשו זאת.

כדי להצליח בכך, עליכם למקד את תשומת הלב שלכם במשחק ולהימנע מהסחות דעת כמו התעסקות בנייד, משחק במספר טורנירים במקביל וכדומה.

למען האמת, ככל שתצליחו להתמקד יותר במה שקורה בשולחן ובצעדים שהיריבים שלכם נוקטים, כך תוכלו לקבל החלטות מהר יותר ולשמור על מיקוד אסטרטגי, מה שיגדיל את הסיכויים שלכם לקרוא טוב יותר את היריבים ואת התפתחות המשחק.

שננו את הכללים הבאים לניהול תיבת הצ’ט

במשחקים מקוונים קל להסתתר מאחורי המסך של המחשב. אולם, אופן ההתקשרות שלכם דרך תיבת הצ’ט עשויה להשפיע רבות על מידת ההנאה והריכוז של יתר השחקנים.

תיבת הצ’אט משמשת לדיון קל על פוקר ועניינים אחרים, אך אין להשתמש בה באופן פוגעני או מתריס או בכדי להתרברב ביכולות המשחק שלכם.

זכרו שהיריבים שלכם הם אנשים אמיתיים. זה משהו שנשכח לעיתים קרובות בזירה המקוונת, וזכרו, אין שום תועלת בהערות פוגעניות או מעצבנות בתיבת הצ’אט.

תיבת הצ’אט היא פריבילגיה ולא זכות, ומנחי חדרי הפוקר יכולים בקלות לקחת מכם את היכולת לשוחח באמצעותה. כדי להימנע מכך, שננו את הכללים הבאים:

  • הימנעו מהקלדה של אותיות גדולות. זה מסיח את הדעת, מציג אתכם כשחקנים זועמים ועלול לעצבן את יתר השחקנים.
  • צמצמו את השימוש בצ’אט למינימום והימנעו מלהפריע ליתר השחקנים בשולחן. זכרו, הם רוצים להתרכז במשחק ובמהלכים של השחקנים כדי לתכנן את המהלכים שלהם בהתאם.
  • אל תחשפו את קלפי החורים שלכם במהלך המשחק, ואל תדונו במהלכים האפשריים לאחר הקיפול.
  • אל תהססו לברך יריב לאחר שזכיתם ביד מולו. נהוג להקליד בצ’ט “”nh (nice hand, יד נחמדה).
  • אל תהססו להעיר ליריבים שלא מכבדים את כללי הנימוס הללו, מסיחים את הדעת או מתנסחים בצורה לא ראויה או מטרידה.

כאשר משחקים בשולחן פיזי, מומלץ להימנע לחלוטין מוויכוחים מיותרים שלא פותרים שום דבר, להימנע מדיבור בקול רם, משיחות טלפון או השמעת מוזיקה בווליום גבוה, גם אם יש לכם אוזניות. מצד שני, אם שחקן בשולחן מטריד אתכם בשיחות סתמיות או מוציא אתכם מריכוז, הצטיידו בזוג אוזניות שיעזרו לכם להתעלם ממנו ולנטרל את הפרעותיו.

הפגינו כבוד כלפי יתר השחקנים

בין אם אתם משחקים בשולחן פיזי או במשחק פוקר אונליין, כדי לשמור על אווירה חיובית סביב שולחן הפוקר, הקפידו להיות מנומסים ולהפגין כבוד כלפי אחרים.

הימנעו מקללות ומפגיעה בנפש היריב בכל דרך שהיא. פרט לעלבון שתגרמו ולאווירה כללית לא נעימה, זה עשוי לחשוף גם את רמת המיומנות שלכם ליתר השחקנים, מה שייפגע בסיכויי הזכייה שלכם. כמו כן, הימנעו מכל סוג התבטאות גס רוח או מרושע.

בהקשר זה, חשוב להדגיש, שכאשר משחקים בשולחן פיזי, חשוב להפגין כבוד גם כלפי הדילר. זה אומר, שלא זורקים לעברו את הקלפים בזלזול, לא פונים אליו בצורה לא מכובדת ולא מערערים או חולקים על האופן שבו הוא עושה את מלאכתו.

שמרו על חיבור אינטרנט תקין

חיבור אינטרנט תקין מועיל גם למשחק האינטרנטי שלכם וגם לחוויית המשחק של היריבים שלכם סביב השולחן. זה יכול להיות ממש מתסכל כאשר החיבור נקטע בדיוק כשאתם עתידים לגרוף ניצחון גדול, אך ניתוקים חוזרים עלולים באותה מידה לתסכל גם את היריבים, שנאלצים בכל פעם לחכות שתתחברו מחדש.

רוב תוכנות חדרי הפוקר מאפשרות לכם פרק זמן מוגדר לנסות ולהתחבר מחדש כדי לסיים את היד, אך אם אתם משתמשים בזמן הזה על בסיס קבוע אתם מאטים את המשחק עבור כל השאר.

סקירה כללית על נימוסי הפוקר בזירה המקוונת

הדבר הטוב ב- GGPOKER הוא שהתוכנה עוזרת לכם להימנע מטעויות נימוס פשוטות על ידי שליטה רבה יותר בדרך שבה אתם מהמרים ופועלים. זכרו, GG POKER הוא זירה חיה ומקוונת שנועדה לספק לכם וליתר השחקנים הנאה. נסו כמיטב יכולתכם לשמור עליה כזו.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.