יחסי ציבורמאמרים

טרנדים חדשים בעולם ה-SEO

תחום קידום האתרים (SEO) הולך ומתפתח בכל עת. בכל שנה צצים להם טרנדים ועדכונים חדשים אשר כובשים את הרשת ומאתגרים את מקדמי האתרים, ובעצם את כל מי שיש לו אתר אינטרנט.

חיפושים קוליים

חשוב לעמוד עם היד על הדופק ולהתעדכן בכל הטרנדים היוצאים אל השוק, על מנת לאפשר לאתר להתקדם ולהתפתח ולשמור על המקומות הראשונים בגוגל.

טרנדים חדשניים לשנת 2018 שכדאי להכיר

מקדמים אתרים? או שאולי אתם נמצאים בדרך לשדרג את האתר שלכם? אלה כמה טרנדים חדשים בעולם ה-SEO שלא כדאי להחמיץ:

  • חיפושים קוליים – לפעמים, נוח יותר לבצע חיפוש קולי על פני הקלדת טקסט בשורת החיפוש. באמצעות הטכנולוגיה הקולית ניתן לחפש גם כשהידיים אינן פנויות להקלדה או שפשוט אין זמן לכתוב את מלות המפתח המתאימות. משום כך, באות לעזרתנו טכנולוגיות החיפוש הקולי דוגמת Google Now או סירי. משום כך, כאשר בונים אתר, מומלץ לבצע אופטימיזציה ל-Google Voice.
  • לבנות קישורים – בדומה לשנים עברו, גם כעת יש צורך בבניית קישורים איכותיים (ובייחוד קישורים חיצוניים) לצורך קידום אתרים נכון ואיכותי. הטרנד הזה נמצא כן כדי להישאר, ולכן כדאי להתאים את האתר לצורך הבנייה.
  • התוכן עדיין המלך – אתרי אינטרנט רבים מבוססים על תכנים – חלקם איכותיים יותר ואחרים איכותיים הרבה פחות. על מנת לקדם כל אתר אינטרנט, קיימת דרישה למילות מפתח ממוקדות, תוכן איכותי המלמד את הגולש דבר מה חדש ושפה בהירה וקולחת.
  • אתר נגיש למובייל – מי שעדיין נשאר בדעה שאתר האינטרנט מיועד רק למחשב הגדול, עלול למצוא את עצמו ללא כניסות ולא פניות. בימינו יותר ויותר משתמשים מעדיפים לגלוש דווקא מהסמארטפון, מכיוון שהוא מהיר ונגיש יותר. שהרי, רבים מאתנו מוכרחים להציץ במכשיר הקטן לפני השינה, נכון?
  • קידום ברשתות חברתיות – כאשר מקדמים עסק כלשהו, אין זה מספיק לבנות אתר בלבד. מומלץ לקשר אליו גם עמוד פרופיל מרשת חברתית גדולה כמו פייסבוק ולנהל אותו באופן שוטף. גולשים מעריכים בעלי עסקים אשר זמינים עבורם לשאלות.

אתם זקוקים גם למקדם טוב

קידום בגוגל אינו כולל רק מעקב אחר טרנדים חדשים הלקוחים מעולם ה-SEO, אלא הוא תלוי בראש ובראשונה במקדם האתרים שלכם – בין אם החלטתם לקדם פוסט פרסומי בקידום ממומן בגוגל ובין אם אתם מעוניינים לקדם את האתר בקידום אורגני. חשוב להשקיע זמן ומחשבה בבחירת המקדם המתאים. בתור התחלה, ניתן לשאול את המקדם שאלת קידום פשוטה, דוגמת “כמה זמן ייקח לקדם אתר בקידום אורגני?”. אם המקדם טוען שמדובר בעניין של שבוע-שבועיים, סימן שלפניכן עומד מקדם חאפר שרוצה לסגור עסקה במהירות. כל מקדם אתרים מקצועי יענה לכם שמדובר בתהליך אטי והדרגתי שלוקח חודש ימים לפחות.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.