יחסי ציבורמאמרים

השכרת במת הרמה אנכית

יש מגוון יתרונות בהשכרה של במות הרמה אנכיות. הן זולות, קלות משקל וגם נוחות לשימוש.

צילום pixabay

לא תמיד צריך מנוף

כולנו מכירים את המנופים הענקיים וכן את העגורנים הנמצאים בנמלי הים וגם באתרי הבנייה. אולם לא בכל עבודה המתקיימת בגובה יש צורך בפתרונות כאלה, שהם בעלי יתרונות אך גם מגבלות. אחרי הכול, הם מאוד מסורבלים וגם מאוד יקרים ומצריכים אנשי מקצוע לצורך תפעול בטוח. פתרון הרבה יותר נייד והרבה יותר נוח הינו השכרה שלבמת הרמה אנכית. ומכיוון שיש די הרבה דגמים של במות מסוג זה, זהו פתרון שמתאים למגוון רחב של מצבים.

מגוון ביצועים בבמה אחת

במת הרמה אנכית תתאים מאוד כאשר יש צורך להעלות אדם, פועל ו/או ציוד לגובה בצורה ישרה, מאונכת. זהו פתרון שיכול להתאים להשלמת פעולת בנייה או שיפוץ, צביעה או שטיפה, חידוש ובינוי. ניתן לעשות שימוש בפתרון הזה להתקנה של מערכות מיזוג או להקמת של תקרות גבס.

הרמה במשקל קל

מתקן ההרמה הזה נוח מאוד להובלה, בין היתר בזכות המידות הצנועות של הבמה. אורך של במה ממוצעת נמוך ממטר וחצי ויש במות שאורכן למעשה קרוב יותר למטר ורבע. הרוחב גם הוא מלמד על המידות הצנועות של הבמה – פחות ממטר אחד בדרך כלל. יש לציין כי לעומת מתקני הרמה אחרים, אפילו ניידים, זהו מתקן שניכר היטב במשקלו הנמוך. מתקני הרמה כאלה המיועדים להרמה של פועל אחד יכולים לשקול אפילו 300 או 400 ק”ג, כאשר מתקני הרמה מסיביים יותר יכולים לשקול אלפי קילוגרמים.

פתרונות לגובה הרצו לכם

למרות המידות הצנועות יחסית של במות ההרמה האנכיות, אפשר לשכור במות הרמה שמגיעים לגובה מפתיע בהחלט. בעוד חלק מהבמות מסוג זה יכולות להגיע לגובה של כשישה מטרים, יש גם גרסאות שיכולות להגיע לגובה של כעשרה מטרים ואפילו יותר.

שוכרים במת הרמה במחירים נוחים להפליא

כפתרון הרמה בהשכרה, מדובר בפתרון נוח ונייד המוצע במחירים נוחים להפליא. זהו פתרון שמתאים גם כמענה נקודתי הנדרש למספר שעות וגם מתאים להשכרה של ימים או לפרויקטים ארוכים. עוד יש לציין כי מרבית הדגמים כוללים מערכות לייצוב הבמה.

תפעול נוח ולא מסובך

תפעול של במה הרמה אנכית פשוט מאוד ולגמרי לא מסובך. במידה שזקוקים לתמיכה ולשירות, ניתן לקבל כל זאת בחברת NRG המספקת גם הכשרות לעבודות גובה והסמכות המוכרות על פי חוק (הסמכות פלוס תעודות).

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.