יחסי ציבורמאמרים

מיניסופט: תוכנת הנהלת חשבונות לעסקים

כל עסק היום צריך תוכנה לניהול העסק שלו, תוכנה להנהלת חשבונות שמנהלת את כל העניינים הכספיים באופן מהימן והכי נוח שניתן. עסק בימינו יכול לקום וליפול על ניהול חשבונות כושל, לכן אלף-בית של עסק בראשית הקמתו היא לדאוג לניהול חשבונות נכון ומסודר. זאת הסיבה גם שאנשים רבים משקיעים מחשבה וכסף בנושא כדי שיקבלו את הטוב ביותר עבור הארגון שלהם.

גם אם אתם מנהלים עסק קטן אתם חייבים להתנהל כלכלית נכון אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיות פיננסיות, חובות ללקוחות ובאי סדר מוחלט בקבלות וברישומים, זה מתכון להתדרדרות העסק. תוכנה להנהלת חשבונות לעסקים היא הפתרון האולטימטיבי והיא זאת שתסייע לכם להגיע בבטחה לעבודה כול יום ולדעת שיש מי שמפקח ושומר בתוכו את כל הנתונים וההכנסות של החברה.

שליטה מלאה:

תוכנה זו היא כלי שייתן לכם לחוש שליטה מלאה על העסק שלכם וניהול עסקים בכל מקום. היא תנפיק לכם דוח על כל ההוצאות וההכנסות, תוכלו להנפיק דוח שישקף לכם מספרים ונתונים ומצב שוטף מידי יום, חודש ושנה. תוכנה שתוציא קבלות מסודרות ותהווה ראייה לכל הנתונים מול מס הכנסה ומע”מ, תוכנה שתיתן שקט נפשי לכל בעל עסק. עוד אלמנט חשוב, בעבר היו מנהלות את כל העניינים הכספיים הללו מזכירות, היה להן לא מעט על הראש ולא פעם קרו גם טעויות. בתוכנה ממוחשבת לניהול עסק, הסיכויים קלושים בכל מה שקשור לטעויות כיוון שמדובר במחשב לכל דבר שמחשב נתונים. הטעויות עשויות לקרות אלמלא אנחנו הקשנו נתונים שגויים אבל לתוכנה עצמה יש אפס טעויות, לכן היא אמינה ביותר.

הקשר עם הלקוח:

בעבר שמירת קשר עם לקוחות, הוצאת חשבוניות, או שליחת דוחות היו מתבצעים באמצעות דואר ישראל, היום הכל עובר דרך התוכנה שהיא כמו מזכירה בדמות מחשב. הקשר בעבר עם הלקוח לא היה ישיר והיה מתפרס על ימים ולא על דקות או שעות כפי שניתן לבצע זאת היום בעזרת קופה ממוחשבת. באמצעות התוכנות לניהול חשבונות או קופה ממוחשבת ניתן בלחיצה של אצבע להנפיק דוחות רבים ומפורטים עבור כל לקוח ולקוח בדקות ספורות. דבר נוסף שתוכלו לעשות בעזרת תוכנה לניהול עסק משוכללת זה להטביע את הלוגו של החברה כך שכל דו”ח או קבלה תצא עם הלוגו שלכם ותהווה שירות שיווקי ופרסומי לחברה.

תוכנה ירוקה:

סיבה נוספת ומתחשבת באוזון ובסביבה שלנו לבחור תוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט היא, שמסמכים וקבלות שנהוג להדפיס אותם בגמר עסקה מול הלקוח יכולים היום להיחתם על ידי חתימה דיגיטלית ללא הדפסה ויש לזה תוקף בבית משפט, הכל נשאר במערכת מייל או שמור בתוך המחשב ולא מחייב הדפסה על מנת לקבל הוכחה, זה מונע שימוש בנייר ושומר על הסביבה שלנו. חשוב לציין שהתוכנות הללו מצריכות זמן ושהות למידה אבל מדובר בתוכנות שקל ללמוד אותן והן מאוד נעימות ופשוטות לתפעול כך שכל בעל עסק בזמן קצר יחסית חוסך לעצמו מזכירה ואולי עובד נוסף ומקבל בתמורה שירות מהימן ויעיל בדמוי תוכנה.

נסכם בזאת שתוכנה לניהול עסק והנהלת חשבונות היא למעשה רשת בטחון עבור כל בעל עסק או חברה שמתנהלת עם עניינים כספיים.

נכתב באדיבות:
מיניסופט הנדסת תוכנה
שביל החרובים 23, בית שמש, מיקוד 9950808

אתר הבית – www.minisoft.co.il

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.