יחסי ציבורמאמרים

עיצוב אונליין לכרטיסי ביקור והדפסה בבית דפוס

יצירת עיצוב לכרטיס ביקור על ידי תוכנה באתר אינטרנט

יש אתרים המאפשרים על ידי הזנת נתונים הדפסת כרטיס ביקור חדש ומעוצב היטב. האתרים מציעים מאגר של כרטיסי ביקור והגולש צריך לבחור מתוך המאגר את התבנית הרצויה לו ואז להיעזר בתוכנה הקיימת לעיצוב כרטיסי הביקור.

המבנה הרצוי של כרטיס ביקור. צילום מסך

בתום תהליך העיצוב הלקוח משלם כסף והכרטיסים מודפסים בבית הדפוס ואז נשלחים בדואר לכתובת הרצויה ללקוח. היתרונות של שימוש באתרים ובתוכנות אונליין לצורך הדפסת כרטיסי ביקור זה ללא ספק החיסכון בעלות הייצור והיכולת לייצר כרטיסי ביקור מהר. אך החיסרון הוא שיש אי התאמה באופן מלא לצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוח.

המבנה הרצוי של כרטיס ביקור

הגודל המומלץ זה חמש סנטימטר על תשע סנטימטר. כאשר הכרטיס גדול מדי הוא עלול להיות מעמסה על הלקוחות בכך שהוא לא נכנס בקלות לכיס או לארנק. גודל קטן מדי גם גורם לכך שהכרטיס נהפך להיות פחות נוח לניוד. מומלץ שהפינות יהיו מעוגלות מפני שכך יותר נח להכניס את הכרטיס לארנק, וכן הפינות העגולות מקנות לכרטיס מראה אלגנטי.

סוג הנייר שיש לבחור

הניירות הנפוצים ביותר לכרטיסי ביקור אלו ניירות הכרומו. אך ניתן גם לייצר את כרטיס הביקור מנייר ממוחזר או אקולוגי,שזה פתרון טוב למשל לבתי טבע שרוצים שכרטיס הביקור שלהם יהיה מזוהה עם השקפת העולם שהם מייצגים. ניירות בד טובים למי שחשוב לו מראה טבעי של כרטיס הביקור, כמו למשל חנויות של קישוטים לבית בעלי אופי עתיק. ניירות טקסטורה מתאימים למי שרוצה להרשים את הלקוחות שיש לו יכולות בתחום האומנות, כמו למשל סטודיו לגרפיקה. אך ללא ספק, מי שאין לו דרישות מיוחדות יכול למצוא כי נייר הכרומו יספק את הסחורה.

לאתר של דפוס כרטא – עיצוב כרטיסי ביקור באיכות ובאחריות

https://www.kartaprint.co.il

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.