יחסי ציבורמאמרים

רשת יתושים ניתנת להזזה

לישראל יש צבא חזק ויעיל שמסוגל לבצע משימות קשות ומאתגרות בעורף האויב, אך גם טנקים ומטוסים לא יוכלו לחרקים שחודרים לבית ועושים שמות בדיירים שמתגוררים שם. למעשה, על מנת למנוע כניסה של חרקים לבית או למשרד שלכם כל מה שדרוש היא רשת צפופה ואמינה שתבלום אותם עוד בשלב החלון.

צילום אתר reshethagana.com

אז איך זה עובד בפועל?

חרקים נמשכים לריחות, סוגי מזון שונים, מים ועוד גורמים שונים. את כל אלו הם ימצאו בבתים פרטיים ועל כן יעשו על אשר לאל ידם (או יותר נכון כנפיהם) על מנת להיכנס אל תוך הבית. רשת יתושים ניתנת להזזה היא הפתרון היעיל ביותר שישנו כיום בשוק, וניתן להתקין אותה במהירות על כל פתח ברחבי הבית.

מהם היתרונות של התקנת רשת הזזה?

העיקרון שעליו מבוססת רשת ההזזה היא חסכון של מקום בשילוב עם הגנה מקסימלית על הבית מפני חרקים מכל סוג. החיסכון בא לידי ביטוי בכך שהחלון נפתח מלמעלה למטה ואינו מצריך שימוש בחלל פנימי על מנת לפתוח אותה. עובדה זו גם מקלה מאוד את השימוש ברשת מסוג זה וניתן לפתוח אותה ולסגור אותה במהירות מבלי לבזבז זמן.

רשתות רגילות צוברות אבק בכל יום והופכות את המראה שנשקף מהן לעכור וכעור. אמנם ניתן לשטוף את הרשתות באמבטיה על ידי הסרתן והחזרתן למקום, אך מדובר על משימה מאתגרת ולא קלה. רשת שניתנת להזזה מנקה את עצמה ביסודיות בכל פתיחה וסגירה שלה ומאפשרת מבט נקי אל מחוף לבית מבלי להיתקל באבק.

עמידה יותר

האבק והלכלוך מביא פעמים רבות להרס של הרשתות ולהיווצרות חלודה בעקבות לחות ורטיבות. רשת הגנה שניתנת להזזה עשויה מחומרים איכותיים שלו מתכלים במהירות מה שמאפשר לנו לעשות בה שימוש למשך שנים רבות.

ישנם גורמים שונים שישפיעו על ההחלטה אם להתקין רשת נגד יתושים ובאיזו רשת להשתמש:

  • רצוי לבחור ברשת יעילה שתיתן מענה בשעת הצורך. הרשת תמנע כניסה של כל סוגי החרקים והמזיקים. בנוסף לכך, יש לבחור ברשת שתמנע כניסה של אבק ולכלוך וככל שמדובר על רשת מקצועית בעלת חורים צפופים במיוחד היא תתפקד גם במניעת חדירה של אבקנים שעשויים לגרום לאלרגיה.
  • היות שאנו עושים שימוש רב בחלונות ורשתות אז יש לשער שהן יתקלקלו במהרה, יקרעו או יאבדו אחיזה בחלון. מומלץ להשתמש בתריס גלילה חשמלי שיבטיח שימוש קל ופשוט ברשת ועמידה למשך זמן רב.
  • האיכות של הרשת חייבת להיות גבוהה ואת זאת ניתן לוודא על ידי בדיקה של כמה גורמים.

גודל החורים והצפיפות של הרשת, עמידות בפני רוחות חזקות, מכות וחיות מחמד ועוד. חשוב גם שהיא תהיה עמידה בפני חדירה של לכלוך אל תוך הבית וכמובן רמת השקיפות שלה במבט אל הנוף מתוך הדירה.

הרשת צריכה להתאים לחלון שעליה היא מותקנת באופן הרמטי. אי התאמה עלולה להביא לכך שהרשת לא תמנע כניסה לחרקים וגם תיפגע בעיצוב של החלון. יש לקחת בחשבון את העיצוב והמראה הסופי שיתקבל לאחר ההתקנה, רשתות מעוצבות יכולות להשתלב במראה של הבית מבלי לפגוע בקו העיצובי שלו.

איך לבחור רשת מתאימה

בזמן הבחירה כדאי להתחשב בסגנון, בצבע וכמובן בגודל של הרשת שכל אחד מהמרכיבים הללו ישפיע על המראה הכולל של החלל. מומלץ לפנות לחברה מקצועית ומנוסה שעוסקת בתחום של התקנת רשתות גלילה ולא להתפשר על האיכות של ההתקנה, חומרי הגלם והרמה של בעל המקצוע.

רשת גלילה מתאימה גם לחלונות צרים במיוחד וניתן להתאים אותה באופן מושלם כך שהיא תשרת את הדיירים לאורך זמן. מדובר על  הפתרון האסתטי ביותר שקיים שאינו מסתיר את הנוף בזמן שהרשת אינה בשימוש. במידה והותקנו כבר סורגים על חלונות הבית השונים, הפתרון היחידי הוא התקנה של רשת גלילה שכן אין מסילות לרשתות רגילות. הרשת לא צוברת לכלוך וכשהיא במצב סגור אז היא מקופלת בתוך הקופסא שלה. גם בכל מה שנוגע לשקיפות ניתן להשיג שקיפות גבוהה בתשלום נוסף.

למה לא להתקין את הרשת באופן עצמאי?

אמנם קיימות רשתות גלילה בהתקנה עצמאית, אך לא תמיד מומלץ לנקוט בשיטה זו. התקנה באופן עצמאי דורשת ידע טכני והבנה, ולא כל אחד יוכל לבצע את העבודה בקלות. גם הדגמים שנמכרים להרכבה עצמית הם לא משוכללים ומדובר על דגמים פשוטים שלא תמיד יעשו את העבודה ויהיה אטומים לגמרי מפני חרקים ומעופפים.

הבחירה במתקין מוסמך ומנוסה היא הטובה ביותר ותבטיח הרכבה מכונה ואמינה וכמובן אחריות על העבודה במידה שתהיינה אי אלו תקלות. מה שזול עלול לעלות ביוקר ואמנם ניתן למצוא דגמים שלא כרוכים בהוצאה כספית גדולה, אך בסופו של דבר הם גם עלולים להיות מועדים לתקלות ובוודאי שלא יהיו עמידים כמו סחורה איכותית. כדאי להתקין רשת ולעשות בה שימוש בכל עונות השנה ובעיקר בעונת הקיץ שמועדת ליותר חרקים בחלל האוויר. חשוב לבקש מהמתקין אחריות על העבודה ולעבוד עם הרשתות על פי ההוראות.

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.